Saturday, February 26, 2011

Ο π. ΣΑΡΑΝΤΗΣ, Ο π. ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΤΡΑΧΟΥ









Εχω επίγνωση του γεγονότος ότι οι αναφορές μου στο βωμολόχο, σκανδαλοποιό, φθονερό και συστηματικό συκοφάντη κληρικό της Πτολεμαίδος δημιουργούν σε πολλούς καλόπιστους σκανδαλισμό και στους θιγόμενους φυσικά μεγάλη δυσφορία.


Λυπάμαι ειλικρινά αλλά δεν έχω καμιά άλλη επιλογή παρά να συνεχίσω να αποκαλύπτω με ποιο τρόπο ενεργεί ο σατανικός αυτός κληρικός, για να συμβάλλω “όση ημίν δύναμις” (η ελαχίστη έστω που διαθέτω), για την αποτροπή των ραδιουργιών του σε βάρος της αλήθειας και της ειρήνης της Εκκλησίας.


Πάνω από όλα η καταγγελία των όσων πράττει, σε βάρος της Εκκλησίας, είναι για μένα επιταγή της συνείδησής μου.

Παραθέτω, στη συνέχεια, επαυξημένο άρθρο, που δημοσίευσα χθες σε άλλα ιστολόγια, και παρακαλώ το Χριστό να δώσει λύση σε αυτό το καρκίνωμα που λυμαίνεται την ειρήνη της Εκκλησίας.



Ο π. ΣΑΡΑΝΤΗΣ, Ο π. ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΤΡΑΧΟΥ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==================


Εκφράζω την ισχυρή πεποίθηση ότι θα διαπράξει εγκληματικό λάθος ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος αν δεν μηνύσει τον αήθη κληρικό της Πτολεμαίδος.


Το ίδιο λάθος διέπραξε ο π. Σαράντης όταν το αχαρακτήριστο αυτό υποκείμενο διέσυρε την υπόληψη και την ηθική του υπόσταση και δεν το έσυρε στα δικαστήρια.


Σας παρακαλώ πάρα πολύ, σεβαστοί πατέρες, μην τον αφήνετε να σας παρασύρει άμεσα ή έμμεσα σε συζητήσεις εκτός θέματος.


Αυτή τη στιγμή διακυβεύεται η ελευθερία του ανθρώπου. Κινδυνεύουμε θανάσιμο κίνδυνο να μας κλείσουν σε ηλεκτρονική φυλακή. Οι συζητήσεις περί του 666, του Αντιχρίστου, της επιστολής του π. Παισίου, κτλ. δεν είναι της ώρας να συζητηθούν.


Ο ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ

ΤΟΝ ΑΜΥΝΤΟΡΑ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ!!!

___________


Οσο για το “σεβασμό” του εν λόγω αχαρακτήριστου Αρχιμανδρίτη - του και επίδοξου διάδοχου του π. Μάρκου παρακαλώ - προς τον Κανονικό Μητροπολίτη Αττικής περιορίζομαι να καγχάσω ειρωνικότατα.


Είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο γύριζε τα ιστολόγια και κάρφωνε με λύσσα το Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο, (αλήθεια τι κακό του έκανε και έχει τέτοια θηριώδη εμπάθεια εναντίον του;) αλλά και όσους τον υποστηρίζαμε!!! Τώρα ανέλαβε τον άχαρι ρόλο να παραστήσει τον αμύντορα του Αγίου Αττικής, με ένα και μόνο, φυσικά στόχο: Να χτυπήσει τον π. Σαράντη!!!


Αυτή τη στιγμή ο αχρείος αυτός κληρικός χαίρεται, όπως τον λύκο στην αναπουμπούλα που δημιουργήθηκε εξαιτίας του πρόσφατου άρθρου του π. Βολουδάκη στον “Ορθόδοξο Τύπο”.


Προσπαθεί απεγνωσμένα να διευρύνει το μέτωπο και να αυξήσει τους αντίπαλους του π. Σαράντη. Προσπαθεί να εμπλέξει τον Μητροπολίτη Αττικής κ. Νικόδημο. Γνωρίζει ότι ο Σεβασμιότατος είναι πικραμμένος με τη στάση του π. Σαράντη και έτσι προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το γεγονός για να τον εξωθήσει να δημοσιογραφήσει εναντίον του.


Ξεχνά ο σατανικός κληρικός της Πτολεμαίδος ο βωμολόχος, ο σκανδαλοποιός και συστηματικός συκοφάντης ότι εξαιτίας του πουλήθηκε - και μάλιστα από αυτούς που δεν θα το περίμενε κανείς - ο κανονικός Μητροπολίτης Αττικής Νικόδημος; Και τώρα; Ανοίγει πέντε πήχες γλώσσα για όσους συνεργάζονται με τους μοιχεπιβάτες;!!!


Και αφού τόσο πολύ τον νοιάζει η κανονική τάξη και ακρίβεια γιατί έσπευσε στη Μητρόπολη Κηφισίας από τη μακρυνή Πτολεμαίδα; Ποιοι και γιατί πούλησαν για χάρη της τακτοποίησης αυτού του αχρείου υποκειμένου τον Σεβασμιότατο Αττικής.


Αν μη τι άλλο δεν μπορούσε να το "βουλλώσει" ο αχρείος αυτός κληρικός, όπως έγραψα, σε μια από τις επιστολές μου, στον π. Θεόδωρο Ζήση! Υπάρχει λόγος “να μιλά για σχοινί στο σπίτι του κρεμασμένου”; Ή ισχύει η παροιμία “φωνάζει ο κλέφτης;”


Εσύ μιλάς, παππούλη μου, για μοιχεπιβάτες; Θα επανέλθω, συν Θεώ, για να αποκαλύψω πώς και γιατί πουλήθηκε ο Αγιος Αττικής για την αφεντιά σου.


Και όχι τίποτε άλλο! Τώρα σε έπιασε η ευθιξία για τη σχέση του π. Σαράντη με τους μοιχεπιβάτες!!! Ασε, παππούλη μου, κανένα άλλο να μιλήσει για το θέμα. Ε όχι και να ελέγχεις εσύ αυτούς που έχουν σχέση με μοιχεπιβάτες. Ελεος!


Σας παρακαλώ, πατέρες και αδελφοί, μην τον αφήσετε επ’ ουδενί λόγω να σας παρασύρει σε συζητήσεις γι’ αυτό το ζήτημα. Αγνοείστε τον. Αφήστε τον να πνιγεί μέσα στην απύθμενη δεξαμενή της χολής του.


ΦΑΙΔΡΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ Ο “ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ”

___________


Το μόνο παρήγορο, με τον αχαρακτήριστο αυτό κληρικό, είναι ότι μας διασκεδάζει με τις ασυνάρτητες φαιδρολογίες του για το μπάρκοουντ (είπαμε! ως “ξερόλας” είναι και ειδικός “μπαρκοντολόγος”! ο φαιδρολόγος!!!).


Και ως να μη έφταναν οι φαιδρολογίες για το μπάρκοουντ τώρα (believe it or not!) άρχισε επιθέσεις εναντίον της ανωνυμίας!!!


“Φρίξον ήλιε! Στέναξον γη! Δόξα τη μακροθυμία σου Κύριε!”


Μάλιστα! Αυτός που διαθέτει δεκάδες (μάλιστα δεκάδες και μπορώ να το αποδείξω!) ανώνυμα ή στο όνομα άλλων ιστολόγια και ο οποίος, υπό τη σκέπη της ανωνυμίας, διασύρει αλύπητα τους πάντες “για να βγάζει το άχτι του”, όπως ο ίδιος μου είπε χαρακτηριστικά την πρώτη φορά που αυτοβούλως επικοινώνησε μαζί μου (είδατε πνευματικότητα; “Για να βγάλει το άχτι του!”) είναι λέγει τώρα εναντίον της ανωνυμίας!!!


Παππούλη μου! Αν υπήρχε νόμπελ υποκρισίας θα ήσουν ο κυριότερος διεκδικητής του!


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

__________


Συνοψίζω:


1.) Δεν είναι η ώρα για ερμηνευτικές αναλύσεις.


2.) Διανύουμε κρίσιμες στιγμές που διακυβεύεται, σε υπέρτατο βαθμό, η ελευθερία του ανθρώπου.


3.) Δεν είναι ώρα να καταπιαστούμε με τις φαιδρολογίες περί μπάρκοουντ του γελοίου αυτού υποκειμένου που ισχυρίζεται ότι σπούδασε επιστήμη σε κλάδο που δεν υπάρχει σε κανένα πανεπιστήμιο του κόσμου!!!


4.) Η ηλεκτρονική φυλακή είναι απαράδεκτη. Είτε έχει είτε δεν έχει το 666. Πολλώ μάλλον αν το έχει φυσικά. Επομένως γιατί να εστιάσουμε την προσοχή μας αυτή τη στιγμή στο 666; Αν το έχει (θα μας το αναλύσουν οι ειδικοί όχι οι φαιδροί) ασφαλώς και δεν πρέπει να πάρουμε την “Κάρτα”. Αυτό δα έλειπε να την πάρουμε!

Αλλά η ουσία του θέματος είναι ότι είτε έχει, είτε δεν έχει το 666 η “Κάρτα” είναι απαράδεκτη επειδή μας μαντρώνει σε ηλεκτρονική φυλακή. Περιορίζει ασφυκτικά την ελευθερία μας και καταρρακώνει την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.

Το ότι οι συνειδητοί χριστιανοί δεν έχουν να κρύψουν τίποτα αυτό είναι βέβαιο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλουν η ζωή τους να γίνει “ριάλιτυ σόου”. Ούτε σημαίνει ότι θέλουν να εναποθέσουν την αξιοπρέπεια και την προσωπική τους ζωή στα χέρια του κάθε χάκερ.

Ας τερματιστεί, σας παρακαλώ, η συζήτηση για την ερμηνευτική της Αποκάλυψης. Τώρα η προσοχή όλων μας ας είναι στραμμένη στα όργανα της παγκοσμιοποίησης, που θέλουν να μας εγκλείσουν σε ασφυκτική ηλεκτρονική φυλακή, ενώ εμείς συζητούμε για θέματα που δεν θα τους εμποδίσουν να ολοκληρώσουν τα καταχθόνια τους σχέδια σε βάρος της ελευθερίας του ανθρώπου.


5.) Σύρτε, σας παρακαλώ, σεβαστοί πατέρες, χωρίς κανένα δισταγμό, στα δικαστήρια τον αχαρακτήριστο κληρικό της Πτολεμαίδος το βωμολόχο, το σκανδαλοποιό και συστηματικό συκοφάντη.


6.) Μην αναδημοσιεύετε, σας παρακαλώ, άρθρα και σχόλιά του. Του κάνετε διαφήμιση. Αστε τον να βρίζει και να λυσσομανά μόνος του στα διάφορα ιστολόγια που ελέγχει. Ούτως ή άλλως: Ποιος νουνεχής άνθρωπος τον λαμβάνει στα σοβαρά;


7.) Μιλήστε, σας παρακαλώ, με τον π. Θεόδωρο Ζήση και ζητήστε του να αναλάβει τις ευθύνες του και να μαζέψει - αν μπορεί - τον αχαρακτήριστο αυτό κληρικό. Η δική μου άποψη, που εξέφρασα ήδη γραπτώς (ουχί άπαξ) και τηλεφωνικώς προς τον π. Θεόδωρο Ζήση, είναι ότι δεν μπορεί να τον μαζέψει αφού και τον ίδιο τον διασύρει στα ιστολόγια υπό την κάλυψη της ανωνυμίας ως “οικουμενιστή μέχρι του 1985 και στυλοβάτη του Σεραφειμισμού του πιο άθλιου εκκλησιαστικού καθεστώτος”. Την ίδια κατηγορία προσάπτει στον π. Γεώργιο Μεταλληνό.


8.) Αφού λοιπόν είναι βέβαιο ότι ο σεβαστός Γέροντας π. Θεόδωρος Ζήσης δεν μπορεί να τον μαζέψει ας ελπίσουμε ότι, σε κάποια στιγμή, θα συνειδητοποιήσει το κακό που προξενεί ο εν λόγω κληρικός και θα σταματήσει να τον προωθεί.

Τον τελευταίο καιρό τα περισσότερα σατανικά σχόλια του εν λόγω κληρικού, που εντοπίζω στον ιστοχώρο, τα στέλλω στον π. Θεόδωρο, για να τον ενημερώσω για τα κατορθώματα του ευνοούμενου του, με την ελπίδα ότι, σε κάποια στιγμή, θα τον πετάξει κλωτσηδόν από συνεργάτη του.

Οπως ακριβώς θα έκανε ο μακαριστός π. Αυγουστίνος αν μάθαινε πώς ενεργεί.


9.) Οσο λέγει φαιδρολογίες (περί “μπάρκοουντ”, κτλ.) γελούμε, σε βάρος του, με την καρδιά μας και εφ’ όσον γράφει ύβρεις και λιβελλογραφήματα πρέπει αμέσως να τον καταγέλλουμε στον π. Θεόδωρο Ζήση και να τον σύρουμε στα δικαστήρια.


10.) Πάνω από όλα θερμές ας είναι οι προσευχές όλων μας να τον φωτίσει ο Αγιος Θεός να κρεμάσει το πετραχήλι και να κυτάξει την ψυχή του. Δεν έχει απολύτως καμιά δουλειά στην ιερωσύνη αυτός κληρικός.

Αυτό που πρέπει - πάνω από όλα - να καταλάβει είναι “ότι έτι αμαρτωλών όντων ημών Χριστός υπέρ ημών απέθανεν”. Ασφαλώς και για τον ίδιο. Ας μην απελπίζεται. Δεν υπάρχει αμαρτία που μπορεί να νικήσει την αγάπη του Χριστού μας.


Ας κρεμάσει το πετραχήλι και ας κυτάξει την ψυχή του.

No comments:

Post a Comment