Tuesday, February 8, 2011

Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΡΚΟΟΥΝΤ!!!


Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΝ ΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΡΚΟΟΥΝΤ!!!



ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΞΥΛΟ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ "ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ" ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΙ! ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΔΡΟΛΟΓΟΣ! ΟΧΙ "ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ"!



ΜΗ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΚΙΝΓΚ ΚΟΝΓΚ!
ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!
ΣΠΟΥΔΑΣΕ Ο ΧΗΜΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ (ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟ!!!) ΕΙΔΙΚΗ "ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΙΑ" ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΕΛΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΟΙ ΠΙΘΗΚΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ;




ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ: ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ; ΤΑ ΜΑΘΑΤΕ; Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙΝ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΚΟΟΥΝΤ!



ΖΟΥΓΚΛΑ ΤΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΟΥ! ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ΜΑΣ ΞΕΚΟΥΦΑΝΕ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ "ΜΠΑΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ" ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ!




ΠΙΘΗΚΟΣ ΤΗΣ ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ: ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ!!! ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ!!!



ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ΠΟΛΛΗ ΠΛΑΚΑ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ!
Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ "ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ"!


ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΞΗ! Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ "ΜΠΑΡΚΟΝΤΟΛΟΓΟΣ" ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΑΡΚΟΟΥΝΤ!!!

1 comment:

  1. Την είδε και "μπαρκοντολόγος" ο "δικός"μας!Αν είναι "μπαρκοντολόγος"εγώ είμαι στρουμφολόγος και βατροχολόγος και συνεργάζουμε με τον παπαστρούφ, για την ανεξαρτησία της μειωνότητας του στρουμφοχωριού!Έχω και μιά άλλη ιδιότητα ,επηδεί μου αρέσουν οι καραόλοι(σαλιγκάρια)με το λαδολέμονο κ.Τελεβάντο σημειώστε με και Σαλιγκαρολόγο!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΤελικά η Ιστοσελίδα μας καλιεργεί το χαροποιόν πένθος!Αρκετό γελόκλαμα ρίχνουμε με τα παπαβατραχάκια και τους "μπαρκοντολόγους"!Επίσης θα δηλωθώ και Τσιπολόγος αλλά καμία σχέση κύριε "μπαρκοντολόγε"μας με την "επιστήμη" σας απλά τρώγω το πρόβειο γιαούρτι με την τσίπα!!!Καλά λίγη τσίπα σιόρ δεν έχουμεν πιόν;;;

    ReplyDelete