Monday, February 7, 2011

ΟΙ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ Η "ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ"












ΟΙ ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ Η “ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ”


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

===========


Κανένας δεν μπορεί να κατηγορήσει την Εκκλησία της Ρωσίας ότι ορρωδεί να παίρνει επαναστατικές ενέργειες για να πλησιάσει το ποίμνιό της και μάλιστα τους νέους οι οποίοι είναι δοσμένοι με πάθος στα παντοειδή επιτεύγματα της σύγχρονης τεχνολογίας.


Η Εκκλησία δεν έχει κανένα πρόβλημα να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρονική επιστήμη για να επιτελέσει το έργο της.


Το πρόβλημά μας με την “κάρτα του πολίτη” δεν είναι ότι είναι ένας σύγχρονος ηλεκτρονικός τρόπος ελέγχου της κυβέρνησης αλλά επειδή είναι ένα επικίνδυνα οργανωμένο ηλεκτρονικό φακέλλωμα, το οποίο μάλιστα θα είναι στη διάθεση όχι μόνον των εκάστοτε κυβερνώντων αλλά ακόμη και των χάκερς οι οποίοι θα μπορούν να σπάσουν τον κωδικό και να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα της “Κάρτας του πολίτη”, της “φοροκάρτας”, κτλ. και να καταρρακώνουν την αξιοπρέπεια των ανθρώπων ή και να τους εκβιάζουν.


Πώς είναι δυνατόν να παραμείνει η Εκκλησία αδιάφορη μπροστά στην προσπάθεια φαλκίδευσης της ελευθερίας του ανθρώπου; Πότε η Εκκλησία υπήρξε ουραγός των αγώνων του Εθνους μας; Επομένως γιατί πρέπει να μείνει τώρα;


Και όμως! Ορισμένοι εξακολουθούν να μη θέλουν να καταλάβουν τους κινδύνους που σχετίζονται με το ηλεκτρονικό φακέλλωμα ενώ οι κυβερνήσεις των πιο ανεπτυγμένων τεχνολογικά χωρών του κόσμου ομολογούν χωρίς δισταγμό ότι δεν είναι σε θέση να κρατήσουν απόρρητα ακόμη και τα πιο υψηλής ασφαλείας έγγραφα που αφορούν την άμυνα των χωρών τους.


Ποιος σοβαρός άνθρωπος πιστεύει ότι αυτό που δεν μπορεί να πετύχουν οι ΗΠΑ και η Γερμανία ότι θα το πετύχει ο ΓΑΠ και ο Ραγκούσης;


Επομένως ακόμη και αν διαφωνούν με την ερμηνεία της Αποκαλύψεως που κάνει ο π. Σαράντης, ο π. Παίσιος και άλλοι τι τους εμποδίζει να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αποσοβηθεί το ηλεκτρονικό φακέλλωμα του κόσμου;


Παραθέτουμε σητ συνέχεια την είδηση που μα έδωσε την αφορμή για ητ ΄συνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****


Ο ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΕΣΩ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ SMS ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ

============


Μια νέα υπηρεσία αποστολής ηλεκτρονικών μηνυμάτων SMS με ορθόδοξο περιεχόμενο άρχισε να παρέχεται με πρωτοβουλία του παραρτήματος Μόσχας της Ένωσης Ορθόδοξης Νεολαίας "Βασκρισένιγε" (Ανάσταση).


Η υπηρεσία ονομάζεται "Καλός Λόγος" και οι συνδρομητές της θα λαμβάνουν καθημερινά αποσπάσματα από την Αγία Γραφή ή έργα των Αγίων Πατέρων της Ορθοδοξίας, όπως δήλωσε στο πρακτορείο Ιντερφάξ ο επικεφαλής της Ένωσης ηγούμενος Ιωάσαφ Σαρόκιν.

Οι εμπνευστές και οργανωτές της υπηρεσίας ελπίζουν ότι αρχίζοντας την ημέρα τους με λίγες γραμμές από τα ιερά χριστιανικά βιβλία "πολλοί θα αγαπήσουν την ανάγνωση και τη μελέτη της Βίβλου και των άλλων ιερών για τους πιστούς της Ορθοδοξίας κειμένων" και δεν αμφιβάλλουν ότι η επιτυχία της είναι εγγυημένη.


ΠΗΓΗ:

Αναγραφές,

ΑΠΕ - ΜΠΕ

6 comments:

  1. Κύριε Τελεβάντε, αν και σέβομαι το έργο σας και τα γραπτά σας, υποψιάζομαι ότι και σεις ενίοτε πάσχετε από τα ίδια υπερκριτικά συμπλέγματα που εκδηλώνονται συχνά και μεταξύ των εν Φαναρίω έναντι της Ρωσικής Εκκλησίας. Εν προκειμένω, δεν βλέπω τί σχέση έχει μια υπηρεσία SMS που προσφέρει κάποιο εν Ρωσία θρησκευτικό σωματείο με την στάση της Ρωσικής Εκκλησίας στο θέμα της κάρτας του πολίτη.

    ReplyDelete
  2. Αυτα σε δίδαξε ο Ρωμανίδης παλικαράκι μου;

    Επειδή εμένα όταν ερχόμουν να τον ακούσω με διδαξε οτι οι Ρώσοι είναι πολύ χειρότεροι από τους φαναριώτες

    ReplyDelete
  3. Πάλι, αυτά που λέτε μου φαίνονται σαν ανακολουθία. Οι Ρώσοι είναι χειρότεροι σε τί; Και τί σχέση έχουν όλα αυτά με μιά υπηρεσία SMS που προσφέρει κάποιο σωματείο; Γιατί τόσο μένος κατά των Ρώσων; Αναρωτιέμαι! Ως προς τον αείμνηστο πατέρα Ιωάννη, είστε σύμφωνοι με όλα όσα είπε;

    ReplyDelete
  4. Η απάντησή σας στο σχόλιο αξίζει περισσότερο από ένα σχόλιο. Θα επανέλθω συν Θεώ με άρθρο να αναλύσω το θέμα.

    Αλλά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το ερώτημά σας αν δέχομαι ανεπιφύλακτα όσα είπε ο μακαριστός π. Ιωάννης.

    Ασφαλέστατα όχι. Τι είδους ερώτηση είναι αυτή;

    Μήπως είναι ο Αγιος Ιουστίνος Πόποβιτς ή ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος;

    Στο συγκεκριμένο όμως θέμα ο π. Ιωάννης έχει δίκαιο επειδή γνώρισε από κοντά τους Ρώσους και έμαθε από πρώτο χέρι τις διαθέσεις τους.

    Εσείς γιατί διαφωνείτε μαζί του; Γιατί έχετε αυτό το μένος εναντίον του Πατριαρχείου; Δεν είστε Ελληνας; Δεν είστε ορθόδοξος; Δεν γνωρίζετε ότι ο εθνοφυλετισμός είναι αίρεση;

    Ο έτερος Καππαδόκης; Ο προκομμένος ο συνομιλητής σας ο "μονογενής" υμών φίλος εξ Πτολεμαίδος που έχει λύσσα κατά του Πατριαρχείου γιατί άραγε διακρίνεται από αυτό το αντίχριστο μένος εναντίον του αρχαιότερου και ενδοξότερου θεσμού της Ορθοδόξου Εκκλησίας και του ευλογημένου μας Γένους;

    Εχετε κάποια λογική εξήγηση για το θέμα ή απλά τυφλό μίσος και μανιώδη εμπάθεια;

    Και μια συμπληρωματική ερώτηση που υπέβαλα και στον αγαπητόν υμών συνομιλητή εξ Πτολεμαίδος.

    Σε τελευταία ανάλυση είστε αντιοικουμενιστές ή Βαρθολαιομάχοι;

    Φοβούμαι ότι ισχύει το δεύτερον. Αλλά δεν θα δώσετε λόγον στο Θεό γι' αυτό;

    Είστε τόσον τυφλοί μπορστά στους κινδύνους που επικρέμανται αν επικρατήσει ο πανρωσικός εθνοφυλετισμός; Δεν κατανοείτε σε ποια περιπέτεια θα ρίξετε την Ορθοδοξία; Μήπως παίζετε εν ου παικτοίς;

    ReplyDelete
  5. Πολλές ανακολουθίες βλέπω εδώ, κύριε Τελεβάντε. Πριν συνεχίσουμε με τα, από την δική μου πάντα σκοπιά, τόσα άσχετα με την ροή του λόγου νέα μέτωπα που ανοίξατε, μπορούμε να επανέλθουμε στο αρχικό ερώτημα; Δηλ.: Ποιά η σχέση μιας αθώας και καλοπροαιρέτου υπηρεσίας SMS ενός εν Ρωσία σωματείου ορθοδόξου νεολαίας με την στάση της Ρωσ. Ορθοδόξου Εκκλησίας στο θέμα της κάρτας πολίτου; Δεν βλέπω καμμία λογική συνάφεια μεταξύ των δύο κατηγοριών. Σαν να λείπει ο μέσος όρος του συλλογισμού.

    Και για να είμαι πιό σαφής, η αρχική μου αναφορά στους εν Φαναρίω είχε να κάμει μόνο με κάποιο πρόσφατο άρθρο του πολλού πατρός Τσέτση, το οποίο ασκούσε και αυτό λίαν αδικαιολόγητη κατ'εμέ κριτική κατά του Πατριάρχου Κυρίλλου για κάποιο ασήμαντο θέμα--μα ολόκληρο άρθρο, πάτερ!--και το οποίο μου φαινόταν ότι εσείς το επικροτούσατε. Απλώς απορώ.

    Όσον αφορά τον εκ Πτολεμαίδος κύριον, για τον οποίον μου μιλάτε σαν να τον γνωρίζω, δεν έχω ιδέα περί αυτού. Πώς είναι το όνομά του;

    ReplyDelete
  6. Παρόλον ότι είπα ότι τελείωσε για την ώρα ο διάλογος μου είναι αδύνατον να αποφύγω τον πειρασμό να μην απαντήσω για το όνομα του "κυρίου" εξ Πτολεμαίδος: Παπα - Βατραχάκης, παπα φρόκις, άλλως παπά - κουάξ κατά Παναήν!

    Μήπως τον γνωρίζετε; Αν όχι μη στεναχωριέστε! Του ετοιμάζω μεγάλη έκπληξη αν συνεχίσει να συμπεριφέρεται όπως τώρα, οπότε και εσείς θα μάθετε και το όνομά του και πολλά άλλα. Μην βιάζεστε! Σπεύδετε βραδέως.

    Για την ώρα καληνύχτα σας!

    ReplyDelete