Tuesday, September 23, 2014

Ο ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ



Ο ΠΑΝΑΓΙΟΤΑΤΟΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στο Amen.gr:

“Το ιδανικό για όλους μας, η μόνιμος προσευχή της Εκκλησίας μας είναι "Υπέρ της ειρήνης του σύμπαντος κόσμου, ευσταθείας των Αγίων του Θεού Εκκλησιών και της των πάντων ενώσεως" σημείωσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης.

Για την ενότητα αυτή το Οικουμενικό Πατριαρχείο εργάζεται ανέκαθεν, έχει ανοιχτούς ορίζοντες και δεν φοβάται να διαλέγεται με τους ετεροδόξους χριστιανούς, αλλά και με τους ετεροθρήσκους αδελφούς μας».

“Οσον αφορά του ετεροθρήσκους αδελφούς μας εδώ και 30 χρόνια το Οικουμενικό Πατριαρχείο εγκαινίασε τον διαθρησκειακό διάλογο και ο απώτερος στόχος μας είναι να γνωριστούμε καλύτερα και να συνεργαστούμε αρμονικά για την αντιμετώπιση των κοινών προβλημάτων της ανθρωπότητας» ανέφερε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος απαριθμώντας μεταξύ αυτών την Παιδεία, την παγκόσμια ειρήνη και την προστασία το περιβάλλοντος.

«Εμείς οι Ορθόδοξοι δεν πρόκειται να πειστούμε και αλλαξοπιστήσουμε» ήταν το μήνυμα του Οικουμενικού Πατριάρχη για τον διαθρησκειακό διάλογο.

Απευθυνόμενος στους παριστάμενους Αγιορείτες πατέρες ο Οικουμενικός Πατριάρχης τους διαβεβαίωσε ότι «ουδένα κίνδυνο διατρέχουμε, ούτε προδώσαμε κάτι μέχρι σήμερα από την ορθόδοξη πίστη μας με τους διαλόγους και τις επαφές και ούτε πρόκειται να το κάνουμε στο μέλλον».

Χαιρόμαστε "χαράν μεγάλην" επειδή ο Παναγιότατος έδωσε τις σαφείς αυτές εξηγήσεις αναφορικά με τους διαλόγους.

Οίκοθεν νοείται ότι αυτή η διαβεβαίωση σημαίνει ότι οι προδοτικές για την Ορθοδοξία Συμφωνίες του Μπαλαμάντ και του Σαμπεζύ, τα προδοτικά για την Ορθοδοξία κοινά κείμενα του ΠΣΕ του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν, οι κακόδοξες θεολογίες της Ραβέννας, της “Βαπτισματικής θεολογίας” και της “διηρημένης” και της “διευρυμένης Εκκλησίας”, δεν γίνονται αποδεκτές κατά τα πατριαρχικά χείλη, επειδή θα ήταν κυριολεκτικά τραγελαφικό ο Παναγιότατος να θεωρεί τις πιο πάνω συμφωνίες, τα πιο πάνω κοινά κείμενα και τις πιο πάνω κακοδοξίες ως ορθόδοξη ομολογία που δεν προδίδουν την πίστη μας.

No comments:

Post a Comment