Friday, February 3, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΝΘΙΜΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Καταπελτώδης πραγματικά η επιστολή που έστειλε στον Σεβ. Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο ο αιδεσιμολογιώτατος Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης ως απάντηση σε επιτιμητική και νουθετήρια επιστολή που του απέστειλε ο Σεβ. Θεσσαλονίκης.

Όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης ο π. Θεόδωρος Ζήσης με την επιστολή του απέδειξε -για μια ακόμη φορά- πόσο σπουδαίος και παραδοσιακός Θεολόγος είναι και ότι εμφορείται από ακραιφνώς ορθόδοξο φρόνημα.

Ο λόγος του σεβαστού μας Γέροντα είναι πάντοτε νηφάλιος, τεκμηριωμένος και πειστικός. Ανατρέπει τα οχυρώματα του εχθρού αλλά με την χαρακτηριστική ευγένεια και το ορθόδοξο ήθος που τον χαρακτηρίζουν.

Εκφράζουμε τη χαρά μας για την ομολογιακή επιστολή του π. Θεοδώρου που ξεκαθαρίζει πολλά πράγματα αναφορικά με τον Οικουμενισμό, την αποτείχιση και το σχίσμα και ευχόμαστε διακαώς ο Σεβ. Θεσσαλονίκης να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να αποκτήσει ομολογιακό και όχι δουλικό φρόνημα έναντι της παναίρεσης του Οικουμενισμού που κηλιδώνει την παραδοσιακή ευσέβεια και νοθεύει την αλήθεια του Ευαγγελίου.

Ομολογητές κληρικοί όπως τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον π. Νικόλαο Μανώλη πρέπει να επαινούνται και όχι να επιτιμούνται από τους επισκόπους της Εκκλησίας μας.

Υπάρχουν τόσοι και τόσοι κληρικοί που είναι περιφερόμενα σκάνδαλα είτε για την οικουμενιστική τους πολιτεία, είτε για τον κηλιδωμένο τους βίο, είτε για την πλεονεξία και τη φιλαργυρία τους, είτε για το νεωτεριστικό τους φρόνημα. Αντί οι Άγιοι αρχιερείς να καθαρίσουν την Εκκλησία από τέτοια σαπρόφυτα κυνηγούν τους αδιάβλητους κληρικούς που ομολογούν με παρρησία την πίστη τους.

Σεβασμιώτατε Θεσσαλονίκης! Σας παρακαλούμε θερμά να συμπεριφερθείτε -ως έχετε χρέος έναντι του Θεού- ως στοργικός πατέρας προς τους αντιοικουμενιστές κληρικούς της Μητροπόλεως σας που εμπνέουν τους πιστούς πανορθοδόξως με την ομολογία και το ήθος τους. 

No comments:

Post a Comment