Thursday, February 2, 2017

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΑΠΟΤΙΜΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟ


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΑΠΟΤΙΜΑ ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Ο Μητροπολίτης Γαλλίας Εμμανουήλ βρέθηκε τελευταία στη Βοστώνη σε Συνέδριο για τη μετανάστευση στην Ευρώπη. Μιλώντας στον «Εθνικό Κήρυκα» ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η Σύναξη του Κολυμβαρίου «ήταν ένα γεγονός μοναδικό στη ζωή της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θα ήταν κρίμα  να μην πραγματοποιηθεί. Ήταν ένα όνειρο όλων μας και ιδιαίτερα του Οικουμενικού Πατριάρχου Βαρθολομαίου, ο οποίος πίστεψε σ’ αυτό και γι’ αυτό φτάσαμε στο τέλος». 

Θα συμφωνήσουμε με τη διαπίστωση του Σεβασμιώτατου ότι ήταν ένα γεγονός μοναδικό στη ζωή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Μοναδικό διότι «κατάφερε» να μετατρέψει (ΟΧΙ να μεταστρέψει) τους αιρετικούς! Να τους μετατρέψει σε τι όμως; Σύμφωνα με τη διαβόητη και διάτρητη και μετέωρη δογματικά απόφαση 6 της Σύναξης του Κολυμβαρίου αναγνωρίστηκαν για ΠΡΩΤΗ φορά συνοδικώς ως «ετερόδοξες Εκκλησίες και ομολογίες» οι κάθε απόχρωσης αιρετικοί (Παπικοί, Παλαιοκαθολικοί, Προτεστάντες μετά σύμπαντος του πολυπληθούς και κακοδόξου αυτών αχταρμά, οι κλυδωνιζόμενοι παντί ανέμω Αγγλικανοί, αλλά και παλαιοί αιρετικοί όπως οι Μονοφυσίτες (κατά δε τους οικουμενιστές Αρχαίες Ανατολικές Εκκλησίες). 

Για την ανωτέρω απόφαση ο Πάπας Φραγκίσκος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του. Σεβ. Γαλλίας σκεφθήκατε πόσους των Ορθοδόξων έχετε κατασκανδαλίσει; Σκεφθήκατε ότι για την απώλεια τόσων ψυχών «υπέρ ων Χριστός απέθανε» αίτιο είναι η «Σύνοδος» του Κολυμβαρίου; 

Επίσης ο Σεβ. κ. Εμμανουήλ πιστεύει ότι «οι αποφάσεις της Συνόδου θα γίνουν σεβαστές από όλους». Εδώ, σύμφωνα με τα συμφραζόμενα, εννοεί κυρίως τις τέσσερις Εκκλησίες που δεν συμμετείχαν στο Κολυμβάριο. Όμως τα γεγονότα άλλως έχουσι. 

Η εν Βουλγαρία Εκκλησία με δύο καταπελτικές της συνοδικές κι ομόφωνες αποφάσεις, από τη μια αποδομεί τα αποφασισθέντα στο Κολυμβάριο ερήμην αυτής κι από την άλλη δίνει πληρωμένη απάντηση σ’ αυτούς που, εική και μάτην, αναμένουν να συγκατανεύσει. Το αυτό έπραξε κι η εν Γεωργία Εκκλησία του Χριστού. Από την άλλη ούτε η Ρωσσική Εκκλησία (για τους δικούς της λόγους), μήτε η της Αντιοχείας δέκτηκαν αυτά που αποφάσισαν στο Κολυμβάριο. 


Επομένως πώς ο Σεβασμιώτατος βγάζει το συμπέρασμα ότι «οι αποφάσεις της Συνόδου θα γίνους σεβαστές από όλους»;

No comments:

Post a Comment