Wednesday, May 12, 2010

ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥΣ






ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΓΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========================

Αναφέρει το ανακοινωθέν της Ιεραρχίας για την άρση του επιτιμίου της ακοινωνησίας που αντικανονικά επεβλήθη στον Κανονικό Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο:

ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
_____________

“Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αποφάσισε την άρση του επιβληθέντος από την Ιερά Σύνοδο επιτιμίου της ακοινωνησίας στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη πρώην Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο Γκαντζιρούλη με τις εξής προϋποθέσεις:

α) Τό επιτίμιο αίρεται από της σήμερον (ex nunc) και όχι αναδρομικώς.

β) Δεν θίγονται οι έως σήμερα επελθούσες έννομες συνέπειες.

γ) Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης θα αναγνωρίσει το διαμορφωθέν και υφιστάμενο νομοκανονικό καθεστώς των τεσσάρων Ιερών Μητροπόλεων, δηλαδή, Μεγάρων και Σαλαμίνος, Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, Κηφισίας, Ωρωπού και Αμαρουσίου και Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως.

Επιτροπή αποτελουμένη από τους Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτες Ζακύνθου κ. Χρυσόστομο, Φθιώτιδος κ. Νικόλαο και Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαο, θα επισκεφθούν τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Νικόδημο, για να του ανακοινώσουν την Απόφαση της Ιεραρχίας”.


ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΟΠΙΜΑΙΩΝ
__________

Ας μεταφέρουμε αυτή την πρόταση με μια παραβολή.

Οι κλέφτες εισορμούν σε ένα σπίτι. Πετούν έξω τον νόμιμο ιδοκτήτη του και αφού το διαμόρφωσαν σε τέσσερα νέα διαμερίσματα παίρνουν παράνομους τίτλους ιδιοκτησίας και αφήνουν τον νόμιμο ιδιοκτήτη άστεγο. Αργότερα αποφασίζουν να έλθουν “απο αγάπη” (άκου θρασύτητα!) για να τα βρουν με τον ιδιοκτήτη και του λέγουν; “Αναγνώρισε ότι όσοι κατέλαβαν παράνομα το σπίτι σου είναι οι νόμιμοι κάτοχοι των νέων διαμερισμάτων και εμείς θα σε κάνουμε παρέα. Από τώρα και στο εξής θα είμαστε φιλαράκια πρώτης!!! Αλλά μην τολμήσεις να διαμφισβητήσεις το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κλεψιάς και της αρπαγής"!!!.

Και ως να μην έφθαναν αυτά ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης ο οποίος και μοιχεπιβάτης έγινε και μετετέθη στη Θεσσαλονίκη μιλά για τον Ατιτκής όχι ως τον σφαγιασθέντα αδελφόν του (και με το δικό του φάσγανο) αλλά ως “δύσβατον οικόπεδον που ταλαιπώρησε την Εκκλησία”!!!.

Οσο για τον πολύ Ζακύνθου από “αγάπη και οικονομία” (έλεος τι προπέτεια είναι αυτή;) οι σφαγιαστές του θα πάνε να του πουν: Απλά αναγνώρισε την αδικία που σου έγινε ως νόμιμη και η αγάπη μας θα είναι "πεπληρωμένη".

ΠΟΙΟΙ ΣΤΑΛΗΣΑΝ ΩΣ ΜΑΝΤΑΤΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ “ΑΓΑΠΗΣ”;
________________

Και ποιοι εστάλησαν ως πρέσβεις στο Σεβασμιότατο Αττικής και Μεγαρίδος για να του μεταφέρουν το μήνυμα της “αγάπης και της οικονομίας”;

Ο Μεσογαίας Νικόλαος (ο ένας των μοιχεπιβατών της Μητρόπολης Ατιτικής), ο γνωστός για τις Νεοβαρλααμικές του πεποιθήσεις Φθιώτιδος Νικόλαος (πνευματικό τέκνο του Θεσσαλονίκης) και ο πασίγνωστος Μητροπολίτης Πένθχαουζ που επεδίωξε με λύσσα με τη βοήθεια του μακαριστού Σεραφείμ να γίνει μοιχεπιβάτης της Μητροπόλεως Αττικής χωρίς να τα καταφέρει επειδή ο αείμνηστος Χριστόδουλος κατόρθωσε με την πλαστογραφία των ψήφων να μεταθέσει στην Αττική τον Ζακύνθου Παντελεήμονα το υπέρλαμπρο άστρο της Ιεραρχίας.

ΠΟΙΑ ΣΤΑΣΗ ΘΑ ΤΗΡΗΣΕΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ;
____________

Δεν έχω την ευτυχία να γνωρίζω εκ του σύνεγγυς το Σεβασμιότατο Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο. Ούτε και έχω πληροφορίες για τη στάση που θα τηρήσει κατά τη συνάντησή του με τους πρέσβεις της "αγάπης και της οικονομίας" αλλά τα λίγα που ξέρω γι’ αυτόν από τα γραπτά του μου λέγουν ότι έχουν να ακούσουν πολλά οι μαντατοφόροι της Συνόδου της Ιεραρχίας.

No comments:

Post a Comment