Tuesday, May 25, 2010

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗ





ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗ


Του Γεώργιου Ντόνα

======================


Αγαπητέ Παναγιώτη,


Μόλις χθές διάβασα, στην ιστοσελίδα σου, τις αιρεσιολογίες του (μωρο)..λόγου (γιατί θεολόγος δεν είναι) Ανδρέα Πιτσιλίδη και δεν μπορώ να πω ότι εξεπλάγην αλλά απλώς εκνευρίσθηκα, ιδίως, όταν διάβασα τις θέσεις του περί ομοφυλοφιλίας και την αναφορά του στους Αγίους Σέργιο και Βάκχο. Η "έκπληξή" μου βέβαια θα είναι μεγάλη εάν τελικά κληθεί, ο "πρώιμος" και άσχετος με τα θεολογικά υπερασπιστής των δικαιωμάτων των "ανωμάλων", από τους Επισκόπους που υπηρετεί προκειμένου να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις για τις αντιευαγγελικές του θέσεις και την τελική αποπομπή του από τα καθήκοντά του.


Είναι του συρμού όμως απ' ότι φαίνεται τέτοια άτομα να γίνονται ανάρπαστα σε περίοπτες θέσεις κάποιων Μητροπόλεων για να εκφράζουν τις σύγχρονες με τους καιρούς, άκαιρες όμως αντορθόδοξες απόψεις τους, οι οποίες όταν δεν καταδικάζονται, προφανώς θα απηχούν και τις θέσεις των Επισκόπων τους.


Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει, που μάλλον θα πρέπει να το ξέρεις και με κάποιον Παντελή Καλαϊτζίδη, Δρ Θεολογίας, υπεύθυνο της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών της Μητρόπολης Δημητριάδος.


Παρατίθεται η επιστολή μου περί των θέσεων του εν λόγω στελέχους του Δημητριάδος με συνημμένες τις σχετικές επιστολές του επί του θέματος της ελεύθερης συμβίωσης.



*****



Κύριε Διευθυντά,

Με έκπληξη ανέγνωσα τις αθεολόγητες θέσεις - απόψεις του "θεολόγου" Παντελή Καλαϊτζίδη, περί της ελεύθερης συμβίωσης που προωθεί η Πολιτεία, που δημοσιεύθηκαν στο φύλλο της 25-3-2008, της εφημερίδος '' ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ", και ο οποίος τυγχάνει και συντονιστής της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος.

Η έκπληξή μου έγινε μεγαλύτερη όταν διαπίστωσα ότι ο εν λόγω κύριος με περισσό θράσος, έχει καταχωρημένη την εν λόγω δημοσίευση καθώς και παρόμοια που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ''ΘΕΣΣΑΛΙΑ" στις 23-3-2008, στην ιστοσελίδα της Μητροπόλεως Δημητριάδος, προφανώς ως τρόπαιο αναγνώρισης των ''επιστημονικών - θεολογικών (αθεολόγητων)'' απόψεών του λόγω της δημοσιεύσεώς τους σε μερίδα του έντυπου τύπου. Περριτό να επισημάνω τον πνευματικό κίνδυνο που διατρέχουν οι ανυποψίαστοι επισκέπτες του ιστιοχώρου της Μητροπόλεως από τις θέσεις του εν λόγω ''θεολόγου'' , οι οποίοι εύλογα θα τις θεωρούν και ως θέσεις του Μητροπολίτη, καθότι εμπεριέχονται στην ιστοσελίδα και μάλιστα άνευ σχολιασμού.

Θα επιθυμούσα πολύ να γνωρίσω την θέση του Μητροπολίτη Δημητριάδος επί των διαλαμβανομένων στις εν λόγω δημοσιεύσεις καθώς και την μελλοντική στάση του απέναντι στον εν λόγω συνεργάτη του, ο οποίος ανατρέπει πάγιες διδασκαλίες της Εκκλησίας μας.

Εάν ο εν λόγω ''θεολόγος'' είχε εντρυφήσει έστω και λίγο στο Ευαγγέλιο θα έπαιρνε την απάντησή του στο θέμα της ελεύθερης συμβίωσης από τον ίδιο τον Κύριο, ο Οποίος στο διάλογό Του με την Σαμαρείτιδα, στο ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Ευαγγέλιο (Κεφάλαιον Δ', στίχοι 17-18), σε απάντηση της, σε ερώτησή Του, ότι δεν έχει άνδρα, της ανταπαντά ότι: “καλώς είπας ότι άνδρα ουκ έχω' πέντε γάρ άνδρας έσχες καί νυν όν έχεις ουκ έστι σου ανήρ”.


Επί πλέον, μέσα στην τρικυμία "εν κρανίω" που έχει ο εν λόγω κύριος, λησμόνησε τελείως ότι, στο πρώτο κεφάλαιο της προς Ρωμαίους επιστολής του, ο Απόστολος Παύλος χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία και τις συναφείς διαστροφικές σεξουαλικές εκτροπές ως "πάθη ατιμίας" και βαρυτάτη τιμωρία του Θεού, για τους ειδωλολάτρες. Λησμόνησε, επίσης, το ξεκαθάρισμα του Ιδίου του Κυρίου μας προς τους πνευματικούς Άρχοντες των Εβραίων, όταν ρωτήθηκε για το διαζύγιο, θυμίζοντάς τους ότι " απ' αρχής άρσεν και θήλυ" εποίησε ο Θεός και πρόσθεσε και τον σκοπόν του γάμου ο ίδιος "και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν" και εν συνεχεία "ους ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω"!


Και ερωτάται ο κύριος συντονιστής: Τα συμβόλαια νομιμοποιούν τις σχέσεις ή ο Θεός ενώνει; Τι σημαίνει το "συνέζευξεν";


Νομίζω ότι, δεν χρειάζεται να επεκταθώ άλλο, παρά μόνο, ως Ορθόδοξος Χριστιανός, να ζητήσω την απομάκρυνση του εν λόγω κυρίου από οποιαδήποτε εκκλησιαστική θέση, γιατί, φαντάζομαι ότι, χρειάζεται "φιλότιμο", κατά τον μακαριστό Γέροντα Παΐσιο, για να το πράξει ο ίδιος.

Γεώργιος Ντόνας,

Οικονομολόγος

1 comment:

  1. Αγαπητέ κ. Ντόνα,

    Ομολογώ ότι λίγα γνωρίζω για τον κ. Καλαιτζίδη και οπωσδήποτε όχι τις θέσεις που σχολιάζετε στην επιστολή σας.

    Θα προσαπθήσω όμως να μάθω πιο πολλά για τον εν λόγω θεολόγο και θα επανέλθω συν Θεώ εν καιρώ.

    Οπως βλέπετε οι εξελίξεις για την επίσκεψη του Πάπα τρέχουν και η προσοχή μας για το επόμενο δεκαπενθήμερο είναι εκεί προσηλωμένη.

    ReplyDelete