Saturday, May 27, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΡΓΥΡΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης είναι από χρόνια υπόδικος στη συνείδηση της Εκκλησίας εξαιτίας των κακοδοξιών που έχει διατυπώσει και εξαιτίας της κατάφωρης και συστηματικής παραβίασης των Ιερών Κανόνων που προβαίνει. 

Γι’ αυτό αναμένουμε ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ και ΜΟΝΟΝ και όχι από τα ενεργούμενά του, να δώσει έντιμη απάντηση στις σαφείς και τεκμηριωμένες κατηγορίες που για χρόνια αιωρούνται σε βάρος του. 

Αν ποτέ θελήσει ο π. Βασίλειος Βολουδάκης να δώσει έντιμη απάντηση στις σοβαρές κατηγορίες για θέματα πίστεως που εκκρεμούν σε βάρος του, από τις στήλες του "Ορθοδόξου Τύπου", που κατέστη τυφλό προσωπικό του όργανο, δεσμεύομαι να αναδημοσιεύω στο ιστολόγιό μου, από τον "Ορθόδοξο Τύπο", το διάλογο που θα διεξάγεται.

Αν ο π. Βασίλειος έχει τα κότσια και τη στοιχειώδη εντιμότητα να δεχτεί την πρόσκληση-πρόταση που του έχουμε απευθύνει κατ’ επανάληψη για χρόνια να διεξαχθεί συζήτηση παράλληλα από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου” και από το ιστολόγιό μου, ας το κάνει. 

Διαφορετικά θα συνεχίσω, με κάθε σεβασμό προς το σεπτό του πρόσωπο, 
1.) Να ενημερώνω τους πιστούς για τις κακοδοξίες που διατυπώνει, 
2.) Να επισημαίνω την συστηματική και αδίστακτη παράβαση των Ιερών Κανόνων που προβαίνει, 
3.) Και θα αποκαλύπτω τα πισώπλατα χτυπήματα που δίνει στον αντιοικουμενιστικό αγώνα και στην ηγεσία του από τότε που ανέλαβε τα ηνία του "Ορθοδόξου Τύπου".

ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΠΙΣΩΠΛΑΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ
________

Παράλληλα θέλω να προβληματίσω όλους για το εξής: Όσοι, αντί να απαντήσουν τα επιχειρήματα που παραθέτω και τα στοιχεία που προσκομίζω, αποδύονται σε προσωπικές επιθέσεις και σε πισώπλατα μαχαιρώματα, φρόνιμο και χρήσιμο είναι να γνωρίζουν ότι δεν συμπεριφέρονται ούτε χριστιανικά, ούτε συνετά. 

Ποιος μπορεί να εγγυηθεί ότι οι αδικηθέντες δεν θα ενεργήσουν ανάλογα; Μου είναι ειλικρινής πεποίθηση ότι όσοι συμπεριφέρονται άπρεπα είναι φρόνιμο να μείνουν έξω από τη διαμάχη, επειδή είναι δύσκολο να βάλεις το χέρι σου στη φωτιά και να μη καεί. Ιδιαίτερα αν είναι ύπουλο χέρι που καταφέρει πισώπλατα χτυπήματα.

Tον αγαπητό, από δεκαετίες, φίλο π. Ιερόθεο Αργύρη ευχαρίστως θα βοηθήσω να αντιληφθεί για ποιο λόγο υπερασπίστηκα τον π. Εφραίμ όταν ξέσπασε το σκάνδαλο της Μονής Βατοπαιδίου. Είμαι πρόθυμος, επίσης, να του εξηγήσω για ποιο λόγο σέβομαι το θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου και για ποιο λόγο συμπάσχω με τους “ελεύθερους πολιορκημένους” της Βασιλεύουσας, έστω και αν διαφωνώ ριζικά με τους οικουμενιστικούς ακροβατισμούς του Φαναρίου. Θα χαρώ, ακόμη, να τον βοηθήσω να αντιληφθεί με ποιον τρόπο τον χρησιμοποιεί ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης ένας αδίστακτος και χωρίς μπέσα κληρικός. Θα ήθελα, επίσης, να τον βοηθήσω να συνειδητοποιήσει ότι το αβυσσαλέο μίσος που τρέφει στην ψυχή του εξαιτίας του πάθους του φθόνου, ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση προξενεί μεγάλο κακό στον αντιοικουμενιστικό αγώνα

ΑΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΥΝΕΣΗ
_________

Αν χρειαστεί -τονίζω και υπογραμμίζω το αν χρειαστεί- η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί σε άλλα θέματα. 

Η δική μου ειλικρινής εκτίμηση είναι ότι η συζήτηση γι' αυτά τα θέματα δεν είναι απαραίτητη. Αν, όμως, οι συνθήκες το επιβάλουν, εν αγάπη πάντοτε και αληθεία, θα συζητήσουμε ότι κριθεί σκόπιμο. 

Όλοι ομολογούν το αυτονόητο: Ότι αντιμετωπίζω με υποδειγματική ευγένεια, ευπρέπεια, αγάπη, σεβασμό και χριστιανική ανεξικακία τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη, έστω και αν διαφωνώ κάθετα με τις κακοδοξίες του και παρόλον ότι δέχομαι ύπουλα χτυπήματα από τους τραμπουκισμούς του. 

Γιατί, επομένως, να δυσκολευτώ να συζητήσω, με τον ίδιο βαθύ σεβασμό και με την ίδια ανυπόκριτη αγάπη, με ένα καλό φίλο όπως τον π. Ιερόθεο;

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ
________

Για όλα, λοιπόν, είμαι πρόθυμος για συζήτηση με τον π. Ιερόθεο, αλλά σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν πρόκειται να συζητήσω με τον π. Ιερόθεο, ή με οιονδήποτε άλλο όσα αφορούν αποκλειστικά τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη. Ας γίνει αντιληπτόν από όλους ότι δεν υπάρχει τρόπος να πειστώ να εκτρέψω τη συζήτηση από την κοίτη της που δεν είναι άλλη από την επισήμανση των κακοδοξιών του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη.

Ο αγαπητός π. Βασίλειος είναι υπόδικος στη συνείδηση της Εκκλησίας για σοβαρές θεολογικές πλάνες και είναι δοσίλογος για την κατάφωρη παραβίαση επτά Ιερών Κανόνων Οικουμενικών Συνόδων. Ηλικίαν έχει, θεολογική συγκρότηση δεν στερείται, δόκιμος χειριστής του λόγου τυγχάνει και έτσι μπορεί και πρέπει -επειδή οφείλει- να λογοδοτήσει για τις θεολογικές πλάνες του.

Σε απολύτως τίποτα δεν θα βοηθήσει τον σεβαστό και αγαπητό π. Βασίλειο, 
1.) Αν γράφει κείμενα που βάζει άλλους να υπογράφουν, 
2.) Αν επιστρατεύει άλλους για να κρύβεται πίσω τους, 
3.) Αν χαλκεύει συκοφαντίες για να μπορεί στη συνέχεια να εκβιάζει τη σιωπή μου για τις θεολογικές του πλάνες, 
4.) Αν προσπαθεί να παρουσιαστεί σαν εισαγγελέας ενώ είναι υπόδικος στη συνείδηση των πιστών, 
5.) Αν προσπαθεί να αποφύγει με πονηρές εισηγήσεις την πρόταση για διάλογο από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, ή 
6.) Αν -όπως συνηθίζει- συνεχίσει να συμπεριφέρεται σαν τραμπούκος.

Ο π. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
________

Σε κάθε περίπτωση ο π. Ιερόθεος ανυπερθέτως οφείλει να διευκρινίσει όσα ανέφερε για την αποτείχιση, επειδή είναι ασαφή και δίνουν τη λανθασμένη εντύπωση ότι ο π. Ιερόθεος φρονεί πως, όσοι διακόπτουν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη που κηρύττει γυμνή τη κεφαλή κατεγνωσμένη αίρεση, θέτουν εαυτό εκτός Εκκλησίας.!!!

Αυτό φυσικά είναι χονδροειδής παρερμηνεία των Ιερών Κανόνων και αντίκειται σαφώς στη διδασκαλία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου για την αποτείχιση, όπως σαφώς καταγράφεται στο βιβλίο του "Τα δύο άκρα". 

Ο π. Ιερόθεος είχε την ευλογία να ζήσει από κοντά τον μακαριστό Γέροντα Επιφάνιο, είμαι βέβαιος ότι μελέτησε σε βάθος τα συγγράμματά του και έτσι γνωρίζει ότι αυτή δεν ήταν η διδασκαλία του. Ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν ήταν εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, αλλά ήταν αυτός ούτος ο ιθύνων νους της διακοπής του μνημοσύνου του Αποστάτη Πατριάρχη από τους τρεις Μητροπολίτες, αλλά και της αποτείχισης της συνοδείας του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που εκείνη την περίοδο μόναζε στην σκήτη Προβάτα.

Επαναλαμβάνω ότι -κατά την άποψή μου- τα ερωτήματα που προκύπτουν αναφορικά με το άρθρο του π. Ιερόθεου οφείλονται σε γλωσσική ασάφεια και όχι σε ηθελημένη παρερμηνεία των Ιερών Κανόνων και της διδασκαλίας του π. Επιφάνιου. 

Γι' αυτό τον παρακαλούμε θερμά να επανέλθει και να δώσει τις αναγκαίες εξηγήσεις, στην αμέσως επόμενη έκδοση του "Ορθόδοξου Τύπου", και αν -για οποιονδήποτε λόγο- η εφημερίδα -ποια εφημερίδα; Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης- αρνηθεί να δημοσιεύσει τις διευκρινήσεις του όλα τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια -και οπωσδήποτε το δικό μου- θα του παραχωρήσουμε ασμένως φιλόξενο βήμα.

No comments:

Post a Comment