Tuesday, May 30, 2017

ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο π. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ”


ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο π. ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Γράψαμε πριν λίγες μέρες στο άρθρο Σχόλιο για την παρέμβαση του Αρχιμ. Ιερόθεου Αργύρη υπέρ του π. Βασίλειου Βολουδάκη”:

“Ο π. Ιερόθεος ανυπερθέτως οφείλει να διευκρινίσει όσα ανέφερε για την αποτείχιση, επειδή είναι ασαφή και δίνουν τη λανθασμένη εντύπωση ότι ο π. Ιερόθεος φρονεί πως, όσοι διακόπτουν το μνημόσυνο του οικείου ιεράρχη που κηρύττει γυμνή τη κεφαλή κατεγνωσμένη αίρεση, θέτουν εαυτό εκτός Εκκλησίας.!!!

Αυτό φυσικά είναι χονδροειδής παρερμηνεία των Ιερών Κανόνων και αντίκειται σαφώς στη διδασκαλία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου για την αποτείχιση, όπως σαφώς καταγράφεται στο βιβλίο του "Τα δύο άκρα". 

 Ο π. Ιερόθεος είχε την ευλογία να ζήσει από κοντά τον μακαριστό Γέροντα Επιφάνιο, είμαι βέβαιος ότι μελέτησε σε βάθος τα συγγράμματά του και έτσι γνωρίζει ότι αυτή δεν ήταν η διδασκαλία του. Ο π. Επιφάνιος, όχι μόνον δεν ήταν εναντίον της διακοπής του μνημοσύνου του Αθηναγόρα, αλλά ήταν αυτός ούτος ο ιθύνων νους της διακοπής του μνημοσύνου του Αποστάτη Πατριάρχη από τους τρεις Μητροπολίτες, αλλά και της αποτείχισης της συνοδείας του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας που εκείνη την περίοδο μόναζε στην σκήτη Προβάτα.

Γι' αυτό παρακαλούμε θερμά τον π. Ιερόθεο να επανέλθει και να δώσει τις αναγκαίες εξηγήσεις, στην αμέσως επόμενη έκδοση του "Ορθόδοξου Τύπου", και αν -για οποιονδήποτε λόγο- η εφημερίδα -ποια εφημερίδα; Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης- αρνηθεί να δημοσιεύσει τις διευκρινήσεις του όλα τα αντιοικουμενιστικά ιστολόγια -και οπωσδήποτε το δικό μου- θα του παραχωρήσουμε ασμένως φιλόξενο βήμα."

Είπαμε -και επαναλαμβάνουμε κατηγορηματικά- ότι οι βαρύτατες κατηγορίες που αιωρούνται σε βάρος του π. Βασίλειου Βολουδάκη θα απαντηθούν από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, από τον ίδιο τον σεβαστό π. Βασίλειο και ΜΟΝΟΝ και ΟΧΙ από κάποιο βαποράκι του.  

Είπαμε, ακόμη, ότι είμαι πρόθυμος να συζητήσω με τον π. Ιερόθεο Αργύρη ή με οποιονδήποτε άλλο διάφορα θέματα. Σε ΚΑΜΙΑ, όμως, περίπτωση όσα αφορούν αποκλειστικά και ΜΟΝΟΝ τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη.

ΥΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
________

Δύο φιλικές συμβουλές. 

Η πρώτη αφορά τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη:

Αιδεσιμολογιώτατε! Ποτέ δεν δυσκολεύομαι να αντιληφθώ ότι ένα κείμενο είναι δικό σας, είτε το υπογράφετε, είτε το δημοσιεύετε με άλλο όνομα, είτε το αναρτάτε ανώνυμα, είτε ψευδώνυμα. 

Ο λόγος; 

Αφήνετε παντού τα δακτυλικά αποτυπώματα της ψυχοσύνθεσής σας, που εκφράζεται με τη στρεψόδικη επιχειρηματολογία στην οποία μονίμως προσφεύγετε. Γι’ αυτό -ταπεινή μου άποψη- είναι να υπογράφετε τα κείμενά σας, επειδή δεν σας κάνει πολύ καλό να κρύβετε το κεφάλι σας σαν την στρουθοκάμηλο στην άμμο.

ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ π. ΙΕΡΟΘΕΟ ΑΡΓΥΡΗ
_______


Η δεύτερη φιλική συμβουλή απευθύνεται στον φίλο π. Ιερόθεο Αργύρη. Όσοι προθυμοποιούνται να γίνουν βαποράκια άνομων προιόντων -αργά ή γρήγορα- υφίστανται οδυνηρές συνέπειες. Ειλικρινής μου πεποίθηση είναι ότι δεν είναι προς το συμφέρον σου να γίνεις το βαποράκι των κακοδοξιών και των μωροφιλοδοξιών του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη. Πολλώ μάλλον αν υπογράφεις κείμενα που συντάσσει ο σεβαστός π. Βασίλειος για να με χτυπήσεις πισώπλατα. Πώς να το κάνουμε πάτερ μου; Όποιος βάζει το χέρι του στη φωτιά καίγεται. 

Γι' αυτό, παππούλη μου, σε παρακαλώ θερμά τη συνηγορία του π. Βασίλειου Βολουδάκη άσε την κατά μέρος. Βλέπεις ότι, παρόλον ότι με χτύπησες δημόσια πισώπλατα και παρόλον ότι διαπιστώνω ότι συνεχίζεις να λειτουργείς σαν ενεργούμενο του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να αποφύγω τη σύγκρουση. Αν, όμως, μου την επιβάλεις τότε "γαία πυρί μειχθήτω". Με αποκλειστικά δική σου ευθύνη. 

Αν τελικά μου επιβάλεις αυτή τη σύγκρουση ξέρεις πολύ καλά ότι δεν έχω να χάσω τίποτα επειδή πολεμώ πάντοτε όρθιος έξω από τα χαρακώματα και ασκώ δημόσια προς κάθε κατεύθυνση σκληρή επώνυμη κριτική σε επώνυμους.

Εσύ, όμως, πάτερ Ιερόθεε;

Γι' αυτό 
1.) Άφησε τους νεκρούς να θάψουν τους εαυτών νεκρούς, 
2.) Δώσε σαφείς εξηγήσεις για όσα έγραψες για τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων, και 
3.) Φρόντισε να διαχωρίσεις τη θέση σου από όσους σκυλεύουν κυριολεκτικά τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και διαστρέφουν 100% τη διδασκαλία του για τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΠΕΣΑ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ
_______

Πρόσεξε π. Ιερόθεε! Ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης δεν έχει μπέσα. Δεν έχει φραγμούς. Την ίδια ώρα που ξεσηκώνει κάποιους να σκυλεύσουν τη μνήμη και τη θεολογία του Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου, από τις στήλες του “Ορθοδόξου Τύπου”, πηγαίνει στα δύο γνωστά φιλοΒολουδακικά ιστολόγια και διαπομπεύει για τις θεολογικές αστοχίες τους και τον π. Ιερόθεο Αργύρη και τον κ. Τραμπούλη υπογράφοντας φυσικά με άλλο όνομα. Μην παραξενευτείς καθόλου αν σύντομα δημοσιεύσει επώνυμο άρθρο στον “Ορθόδοξο Τύπο” με το οποίο θα σας αδειάσει κανονικότατα και θα σας σφάξει με το βαμβάκι.

Πίστεψέ με, πάτερ μου. Είναι άφιλος άνθρωπος χωρίς φραγμούς. Γι' αυτό πρόσεξε! Πρόσεξε! Πρόσεξε!

4 comments:

  1. Κύριιε Τελεβάντο ποιο είναι αυτό το πράγμα που συνδέει τόσο ετερόκλητους ανθρώπους όπως είναι ο π. Βολουδάκης , ο π. Ιερόθεος Αργύρης και ο Οδυσσέας Τσολογιάννης ,οι οποίοι αισθάνονται την ανάγκη να υποστηρίξει ο ένας τον άλλον και αναπτύσσουν μία αλλόκοτη αλληλεγγύη όχι με κριτήρια εκκλησιαστικά αλλά εξωεκκλησιαστικά ; Αυτοί οι άνθρωποι εκφράζουν εκ διαμέτρου αντίθετες εκκλησιολογικές θέσεις Επάνω στα μεγάλα και καίρια εκκλησιαστικά θέματα έχουν μία τελείως διαφορετική τοποθέτηση και οπτική Μεταξύ άλλων ύβρεων μου είπε ο αγαπητός Οδυσσέας ότι με αποβάλλει από το ιστολόγιό του Μά Οδυσσέα μου είχα να μπώ στο ιστολόγιό σου , για να μην εκνευρίζομαι με όσα γράφεις, πάνω από 5 χρόνια Εξεπλάγην ,όταν είδα ότι εσύ είσαι το φιλο- Βολουδακικό ιστολόγιο , το οποίο μου εξαπέλυσε τόσες ύβρεις ,επειδή έκανα κριτική στον π. Βολουδάκη και στον π. Ιερόθεο Αργύρη για το πρωτοσέλιδο ΄΄Είμαστε εναντίον των αποτειχίσεων …..΄΄ Δηλαδή εσύ είσαι εναντίον των αποτειχίσεων ή υπέρ των αποτειχίσεων ,γιατί συγγνώμην θα μας τρελλάνετε ! Επίσης ποιος είναι ο λόγος ο π. Ιερόθεος Αργύρης να σκύψει τον αυχένα στην σπάθη της κριτικής υπέρ του φίλου του π. Βολουδάκη και όχι υπέρ της Αλήθειας προδίδοντας τά όσα διδάχτηκε από τον π. Επιφάνιο ; Από το άλλο μέρος θα περίμενα , ο σεβαστός π. Βολουδάκης και π. Ιερόθεος Αργύρης να τοποθετηθούν και αποδοκιμάσουν την ανοίκεια συμπεριφορά του υποστηρικτού των Οδυσσέα Τσολογιάννη , για τα όσα απάδοντα της ορθοδόξου διδασκαλίας εξαπέλυσε εις βάρος μου Μήπως αμφότεροι έχουν την ανάγκη μιάς υποστηρίξεως με ύβρεις και φαλλοκρατικές αντιλήψεις ξένες προς την ορθόδοξη διδασκαλία ; Οσφριζόμεθα λοιπόν ότι κάτι άλλο είναι το συγκολλητικό όλων αυτών των ετερόκλητων ανθρώπων ,το οποίο συγκολλητικό βρίσκεται εκτός του εκκλησιαστικού χώρου Δεν θεωρώ βεβαίως ότι κανείς πρέπει να έχει φίλους μόνο τους ομοϊδεάτες ή ομοπίστους ή ότι αποκλείεται για τους πιστούς και εκκλησιαστικούς ανθρώπους πάσα εξωεκκλησιασική δραστηριότητα Απαγε ! Απαγορεύεται όμως να μεταφέρουμε την εξωεκκλησιαστική μας δραστηριότητα μέσα στην εκκλησία και να κρίνουμε τα εκκλησιαστικά πράγματα με κριτήρια εξωεκκλησιαστικά , πολιτικά , ποδοσφαιρικά κ. ά. Αυτό συνιστά εκκοσμίκευση έστω υπό τον μανδύα της άμυνας της εκκλησίας

    ReplyDelete

  2. Το ίδιο κάνουν και οι οικουμενιστές Όσα συμφωνούν σε διάφορους ομίλους με αρχηγό τον κοσμοκράτορα του αιώνος τουτου ,έρχονται να τά επιβάλουν στην θεολογία της εκκλησίας με μία διαπλοκή εκκλησιαστικής και κοσμικής εξουσίας Ο πόλεμος εναντίον τους θα πρέπει να γινει εντος των τειχών και όχι εκτός των τειχών Θα΄ περιμένουμε να συναντήσουμε τον εχθρό μέσα στα τείχη και δεν θα βγούμε εμείς έξω από αυτά Εμάς το ενδιαφέρον μας επεκτείνεται μέχρι τον αυλόγυρο της εκκλησίας , έξω από αυτόν ο χώρος ονομάζεται ΚΟΣΜΟς Και ναι μέν μπορεί κανείς να εκχριστιανίσει τον κόσμο , όχι όμως το αντίθετο δηλαδή να εκκοσμικεύσει την εκκλησία Η πολιτική λοιπόν , σεβαστοί πατέρες π. Βολουδάκη και π. Ιερόθεε και φίλε Οδυσσέα αποτειχισμένε υπό την πλέον ΄΄καθαρή ΄΄ της μορφή, έξω από την εκκλησία ! Βρέ Οδυσσέα φαίνεται και λίγο αστείο ! Από την μη ΄΄καθαρή ΄΄ αποτείχιση δηλαδή την ΄΄σιγονταροοικουμενιστική ΄΄ δηλαδή την νοθευμένη αποτείχιση και ΄΄μολυσμένη ΄΄ από τα ΄΄μολυσμένα΄΄ μυστήρια των οικουμενιστών προτιμάς την καθόλου αποτείχιση και τον πόλεμο εναντίον της αποτείχισης ! Προφανώς ο κοινός στόχος είναι ο μακαριστός γέροντας π. Επιφάνιος Θεοδωροπουλος που σας έκατσε σαν ψαροκόκκαλο στον λαιμό , τον οποίο και οι σεβαστοί πατέρες π. Βολουδάκης και π. Ιερόθεος είναι πρόθυμοι να νοθεύσουν με τον πλέον ΄΄έγκυρο΄΄ τρόπο ως πνευματικά του τέκνα και ασφαλώς η ηγετική προσωπικότητα του π. Θεοδώρου Ζήση με όχημα για όλους αυτούς τους ευσεβείς σκοπούς το ιστορικό και αγωνιστικό φύλλο του Ορθοδόξου Τύπου ,το οποίο τελεί υπό κατάληψιν Σε αυτό συνίσταται η προσπάθειά μας να απελευθερώσουμε την ιστορική και ορθόδοξη και αγωνιστική εφημερίδα του Ορθοδόξου Τύπου από αυτή την αιχμαλωσία να μην καταντήσει δηλαδή να γίνει ένα πολιτικοποιημένο έντυπο !

    ReplyDelete



  3. Υ.Γ. Κύριε Τελεβάντο επειδή οι έννοιες της ορθοδόξου θεολογίας και του ΄΄κόσμου ΄΄ ,της εκκλησίας και της πατρίδος είναι πολύ λεπτές, αισθάνομαι την ανάγκη να επεξηγήσω ,όταν λέω ΄΄ Εμάς το ενδιαφέρον μας επεκτείνεται μέχρι τον αυλόγυρο της εκκλησίας , έξω από αυτόν ο χώρος ονομάζεται ΚΟΣΜΟς ΄΄ δεν εννοώ ότι δεν μας ενδιαφέρει και δεν μας συγκινεί η έννοια της πατρίδος και δεν θυσιαζόμαστε γι’αυτήν Αν είναι δυνατόν να πούμε κάτι τέτοιο ! Σε κάθε περίπτωση απευθύμομαι ΄σε ανθρώπους ειδήμονες και νοήμονες , ο νοών νοείτω , δεν είναι δυνατόν εδώ σε ένα σχόλιο να κάνουμε ολόκληρη πραγματεία περί εκκλησιας και πολιτικής , περί εθνοφυλετισμού , περί εκκοσμικεύσεως της εκκλησίας Τά θέματα αυτά η εκκλησία μας και η ορθόδοξος θεολογία τά έχει θέσει σε πολύ ισορροπημένη βάση στην οποία ως μέλη της εκκλησίας και πολίτες αυτού του κοσμου ακολουθούμε Διερωτάται και ο π. Ιερόθεος Αργύρης στο επίμαχο άρθρο του και κάποιοι άλλοι πιο είναι το εφάμαρτο της ενασχολήσεως με΄ την πολιτική Δεν υπάρχει τίποτα το εφάμαρτο ,αρκεί να μην μεταφέρουμε την πολιτική μέσα στην εκκλησία, να βλέπουμε και ερμηνεύουμε τά εκκλησιαστικά πράγματα με πολιτικά κριτήρια ,να υπερισχύουν τά πολιτικά και κομματικά κριτήρια από τά εκκλησιαστικά , να συμπήγουμε ανίερες συμμαχίες για να πολεμήσουμε την εκκλησία , τά πρόσωπά της και τά συμφέροντά της , να υπερισχύει μέσα μας το κομματικό συμφέρον από το εκκλησιαστικό , να της αφαιρούμε της εκκλησίας την περιουσία της , όπως είναι η εφημερίδα του Ο.Τ. και να την στρατολογούμε στις επιδιώξεις μας , αυτά είναι τά κακά και εφάμαρτα π. Ιερόθεε , τά οποία δηλώνουν μία λανθασμένη πορεία Τωρα ή είμαστε ονειροπόλοι και γραφικοί και δεν γνωρίζουμε την σπουδαιότητα του επιχειρήματος και πάμε γυμνοί μέσα στα αγκάθια ή με κάθε συνείδηση υιοθετούμε την δολιότητα της πολιτικής και τις μεθοδείες της

    ReplyDelete
  4. Κυρία Λωρίτου,

    Δεν ξέχασα την υπόσχεση να σας υπερασπιστώ για την αήθη επίθεση που δεχτήκατε από το γνωστό σχισματικό ιστολόγιο.

    Επεσήμανα ήδη τα επίμαχα σημεία και σε κάποια στιγμή θα τα επεξεργαστώ.

    Βλέπετε έχω πολλά σχόλια στο αρχείο μου αδημοσίευτα για τον σεβαστό π. Βολουδάκη, αλλά από την άλλη δεν θέλω να γράφω κάθε μέρα άρθρο για να ανασκευάζω τις πλάνες και τις μικρότητές του.

    Υπάρχουν τόσα πολλά σοβαρά ανοιχτά θέματα γι' αυτό δεν μπορούμε να ασχολούμαστε μόνον με τον π. Βασίλειο.

    Δεν θα τον αφήσουμε φυσικά στο χάλι του αλλά θεωρώ ότι τρία άρθρα τη βδομάδα είναι αρκετά τουλάχιστον για τους καλοπροαίρετους.

    ReplyDelete