Thursday, May 4, 2017

ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ 74


ΠΑΤΕΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ

74


Ανθολογία κειμένων του κ. Ραφαήλ Χαραλάμπους
=====

Να προσέχετε και να μην παραμελείτε το μυστήριο της εξομολογήσεως! Με την εξομολόγηση αλλάζει τελείως ο άνθρωπος. Είναι καλύτερα να έχετε ένα πνευματικό, γιατί ο πνευματικός είναι σαν τον γιατρό. Πρέπει να ξέρει ανά πάσα στιγμή την κατάσταση του ασθενή για να δίνει κάθε φορά το ανάλογο φάρμακο.

Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου

*****

Η πνευματική σας πρόοδος εξαρτάται από σας. Το ίδιο και η σωτηρία σας. Κανένας άλλος δεν μπορεί να σας σώσει. 
Το καλό πρέπει να επικρατήσει με καλό τρόπο. 
Να περπατάτε με απλότητα το δρόμο της ζωής σας. 
Ο Θεός λατρεύεται, δεν διδάσκεται.

Οσίου Παϊσίου Αγιορείτου

*****

Όταν η καρδιά σου ρέπει προς την αμαρτία κι ο διάβολος αρχίζει να υποδαυλίζει την ψυχή σου, ώστε να την απομακρύνει ολότελα από την πέτρα της πίστης, να λες μέσα σου: «Γνωρίζω πως πνευματικά είμαι φτωχός, πως χωρίς πίστη είμαι ένα τίποτα. Το πνεύμα μου είναι τόσο αδύναμο, ώστε μόνο με το όνομα του Χριστού ζω και ειρηνεύω, ευφραίνομαι και χαίρεται η καρδιά μου. Χωρίς το Χριστό βασανίζομαι, η καρδιά μου θλίβεται, είμαι πνευματικά νεκρός. Χωρίς το σταυρό του Χριστού θα είχα γίνει από καιρό θύμα της πιο άγριας κατάθλιψης κι απόγνωσης. Μόνο ο Χριστός με κρατεί ζωντανό. Κι ο σταυρός είναι η ειρήνη μου, η παρηγοριά μου».

Αγίου Ιωάννου Κρονστάνδης

No comments:

Post a Comment