Wednesday, April 8, 2015

ΕΦΥΛΑΞΑ ΤΑΣ ΟΔΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥ (Ψαλμός ιζ´) - Γ´



ΕΦΥΛΑΞΑ ΤΑΣ ΟΔΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥ
(Ψαλμός ιζ´) - Γ´

Της Χριστούφαντου
=====

Θά μοῦ ἀμείψῃ Κύριος τήν ἀθωότητά μου,
θ᾽ ἀνταποδώσῃ χάριτας εἰς τήν προσπάθειά μου.
Σύμφωνα μέ τήν θέλησιν, χέρια ἁγνά θά μείνουν,
θά εὐλογήσῃ δοῦλον Του κι ὅλα καλῶς θά γίνουν.

Γιατί πάντα τάς ἐντολάς ἐφύλαξα Θεοῦ μου
καί δέν ἀσέβησα ποτέ στόν Νόμον Κύριού μου.
Οὐδέποτε λησμόνησα τίς δίκαιές Του κρίσεις
καί δέν ἀπέρριψα ποτέ τίς θεϊκές Του ρήσεις.

Θά εἶμαι πάντα ἄμεμπτος στό διάβα τῆς ζωῆς μου,
ὅπως καί εἰς τό παρελθόν, τῆς ὅλης βιοτῆς μου.
Πάντοτε θά φυλάγωμαι ἀπό τήν ἀνομίαν,
ἐξ ὅλης τῆς καρδίας μου μισῶ τήν ἁμαρτίαν.

Καί θά χαρίσῃ Κύριος κατά προαίρεσίν μου
βοήθειαν καί φωτισμόν μ᾽ αὐτήν τήν πρόθεσίν μου,
γιά νά κρατήσω καθαράς χεῖρας τοῦ σώματός μου,
ἐμπρός στούς ὀφθαλμούς Αὐτοῦ καί ὄμμα τοῦ νοός μου.

Ὅπως συμπεριφέρωνται οἱ ἄνθρωποι σ᾽ Ἐσένα,
ἀνάλογα δεικνύεται ἡ Χάρις στόν καθένα.
Στόν ἀφοσιωμένον Σου, εὐσπλάγχνως καί ὁσίως,
καί πρός ἀθῶον κι εὐθύν δικαίως καί ἁγίως.

Μέ ἐκλεκτόν τόν δοῦλον Σου φέρεσαι ἀναλόγως
καί σέ στρεβλόν καί ἐμπαθῆ, οὔτε ὑπάρχει λόγος.
Λαόν τόν ταπεινούμενον καί πάλιν θά τόν σώσῃς,
τίς ὑπερήφανες ματιές στήν γῆν θά ταπεινώσῃς.

Γι᾽ αὐτόν τόν λόγον πάντοτε, Κύριε, βοηθέ μου,
θά ρίχνῃς θεῖον ἔλαιον στόν λύχνον μου, Θεέ μου.
Σύ θά φωτίζῃς ἄπλετα τόν δρόμον στήν ζωήν μου
καί σκότος πλάνης, συμφορᾶς, δέν θά ᾽ρθῃ στήν ψυχήν μου.

Γιατί μέ Σένα πάντοτε τούς πειρασμούς θά διώχνω,
θά βγαίνω νικηφόρος Σου καί σκέψιν θά ὑψώνω.
Μέ τοῦ Θεοῦ τήν ἅγια σκέπην καί προστασίαν
τό τεῖχος τῶν δυσκολιῶν δέν κόπτει τήν πορείαν.

Οἱ μέθοδοί Του ἄμεμπτοι καί οἱ ἐνέργειές Του,
θεῖες ἐπαγγελίες Του, δείχνουν τό ἀληθές Του.
Σάν σέ καμίνι τοῦ πυρός ἔχουν ἐπαληθεύσει,
ἐλπίδα προασπίσεως ὅσων ἔχουν πιστεύσει.

No comments:

Post a Comment