Monday, April 27, 2015

ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΟΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ (Ψαλμός κδ´) - γ´



ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΟΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΜΟΥ
(Ψαλμός κδ´) - γ´

Της Χριστούφαντου
=====

Οἱ ὀφθαλμοί μου πάντοτε πρός Κύριον στραμμένοι,
Ἐσέ θερμῶς παρακαλῶ μέ τήν καρδιά δοσμένη.
Θά ἀποσπάσῃ πάραυτα παγίδες ἐκ ποδῶν μου,
πού ὕπουλα σχεδίασε τό μένος τῶν ἐχθρῶν μου.

 Τό βλέμμα στρέψον σπλαγχνικόν, πάλιν προστάτευσόν με,
πίκρα μέ περικύκλωσε, ἐλθέ κι ἐλέησόν με.
Μόνος στόν κόσμον ἔμεινα, βοήθειαν στεροῦμαι,
ἔρημος καί ἀδύναμος, μέ Σέ παρηγοροῦμαι.

Θλίψεις δέν ἔχουν μετρημόν, πού βάλλουν ὕπαρξίν μου,
ἐπλήθυναν καί ἔρριψαν εἰς τέλμα τήν ζωήν μου.
Ἀπό τίς στενοχώριες μου ρῦσαι καί λύτρωσόν με,
εἰς ἄνεσιν κι ἀναψυχήν ταχύ ὁδήγησόν με.

Πόσον ἐταπεινώθηκα, ἄκουσον στεναγμούς μου,
μή ἀπορρίψῃς κόπον μου, ὀμμάτων σταλαγμούς μου.
Ἕνεκεν τῆς ἀγάπης Σου, ρῦσαι με ἁμαρτίας,
κι ἄς μή δεχθῶ ὁ ἄθλιος δικαίας τιμωρίας.

Ὁρᾷς πόσο αὐξήθηκαν, στέρησαν τήν πνοήν μου
καί νά σπαράξουν καρτεροῦν ἀδύναμον ψυχήν μου.
Οὐδέποτε μου ἄγγιξα κάτι τῶν οἰκιῶν τους,
ἀβυσσαλέα μέ μισοῦν, γνωρίζεις τ᾽ ἄδικόν τους.

Ἔτι καί ἔτι δέομαι, φύλαξον τόν υἱόν Σου,
Θεέ μου, ἄς μήν αἰσχυνθῶ,στέργω τῶν ἐντολῶν σου.
Εἰς Σέ, Παμβασιλέα μου, ἐστήριξα ἐλπίδα,
μή λείψῃ ἡ ὑπόληψις καί χάσω τήν Πατρίδα.

Ἀθῶοι κι ἀπονήρευτοι, ξένοι πρός τήν κακίαν,
μαζί μου συνεδέθησαν γιά νά ᾽χουν προστασίαν.
Κι αὐτό γιατί ὑπέμεινα Ἐσέ τόν Πλαστουργόν μου,
μήν ἀποκάμουν πένητες ἀπό τόν ὀδυρμόν μου.

Μαζί μου ἐλευθέρωσον καί ὅλον τόν λαόν Σου,
τόν Ἰσραήλ, τόν ἐκλεκτόν, Ἔθνος τό ἰδικόν Σου.
Ἄς μή ποντίσουν πειρασμοί πλῆθος πιστῶν ἀνθρώπων
κι ἄς μή χαρῇ στρατόπεδον ἀθέων, ἀπανθρώπων.

No comments:

Post a Comment