Saturday, April 25, 2015

ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ ΜΝΗΣΘΗΤΙ ΜΟΥ (Ψαλμός κδ´) - α´


ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ ΜΝΗΣΘΗΤΙ ΜΟΥ
 (Ψαλμός κδ´) - α´ 

Της Χριστούφαντου
=====

Μέ παρρησίαν, Κύριε, ὕψωσα τήν ψυχήν μου
καί ἐφ᾽ ἑξῆς θά ὁδηγῶ σ᾽ Ἐσένα τήν ζωήν μου.
Πρός Σέ ἀτένισα καλῶς, πού εἶσαι βοηθός μου,
Δημιουργός τοῦ Σύμπαντος, Πατέρας ὁ δικός μου.

Ἀκράδαντα ἐστήριξα πρός Σέ πεποίθησίν μου,
ἄς μή καταισχυνθῶ ποτέ σ᾽ ὅλην τήν βιοτήν μου.
Περίγελως μή καταστῶ ἐν μέσῳ τῶν ἐχθρῶν μου,
εἰς Σέ προσβλέπω πάντοτε, ρῦσαι με τῶν δεινῶν μου.

Αὐτά, Παντάνακτα, ζητῶ, νυχθημερόν ἐλπίζω
ὅπως ὅσοι πιστεύουνε, καρδίαν καταρτίζω.
Ἄς ντροπιασθοῦν ὅλοι αὐτοί πού ζοῦν στήν ἀνομίαν,
γιατί στό τέλος καταντοῦν δοῦλοι στήν ἁμαρτίαν.

Φανέρωσον μου Ὕψιστε, ὁδούς τῶν ἐντολῶν Σου,
νά ἐφαρμόζω πρόθυμα ἀρχάς τῶν ἀρετῶν Σου.
Δίδαξον διά φωτισμοῦ καί τῆς παιδαγωγίας,
νά συγκρατῶ προστάγματα ἁγίας πολιτείας.

Ὁδήγησόν με ἀκλινῶς εἰς γνῶσιν ἀληθείας,
νά μαθητεύσω ταπεινῶς εἰς νόμους τῆς σοφίας.
Ἀφοῦ Θεός μου εἶσαι Σύ καί τῶν κινδύνων ρύστης,
σπεῦσον τώρα, εἰσάκουσον, νά μήν ἐκλείψῃ πίστις.

Τούς οἰκτιρμούς Σου, ὅπως πρίν καί πάλιν ἐνθυμήσου,
πλουσίως ἡ ἀγάπη Σου, ἄς δείξῃ δύναμίν Σου.
Ὅπως καί στούς προγόνους μας ἔδιωχνες ἀγωνία
μέ Χάριν Σου σκεπάζουσα, φύλασσες αἰωνία.

Οἰκτρά τά ὀλισθήματα πού ἔπραξα ὡς νέος
καί ἄγνοια λησμόνησον, παρακαλῶ μέ δέος.
Σύμφωνα μέ τό ἔλεος μέμνησο καί ἐμένα,
μέ τήν φιλευσπλαχνίαν, Σου σβῆσε τά πεπραγμένα.

No comments:

Post a Comment