Monday, April 27, 2015

ΠΟΙΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΝΘΕΡΜΩΣ Ο π. Β. ΘΕΡΜΟΣ ΚΑΙ Ο π. Β. ΧΑΒΑΤΖΑΣ



ΠΟΙΕΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΝΘΕΡΜΩΣ Ο π. Β. ΘΕΡΜΟΣ ΚΑΙ Ο π. Β. ΧΑΒΑΤΖΑΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Πριν από μήνες πήρα προσκληση να παρακολουθήσω διάλεξη του π. Β. Θερμού στην Ι. Αρχιεπισκοπή Κύπρου. Την απέρριψα ασυζητητί. Το γιατί θα φανεί στην πορεία. 

Δυο βιβλία κυκλοφόρησαν τελευταία: α) π. Βασιλείου Θερμού «Ομοφυλοφιλία, ένα «ασύμμμετρο» πρόβλημα» και β) π. Βασιλείου Χαβάτζα «Στο πλάι ενός αγώνα». Όποιος κάνει τον κόπο να τα μετροφυλλήσει θα αντιληφθεί αμέσως ότι η προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, που έλεγε ότι θα «έρθει μια εποχή κατά την οποία ο Διαβόλος θα βγει από το καβούκι του» ταιριάζει απόλυτα στην εποχή που ζούμε. 

Οι συγγραφείς, Ορθόδοξοι κληρικοί, ανέλαβαν εργολαβικά και συστηματικά, όχι απλώς να αποποινικοποιήσουν, αλλά να εξωραΐσουν και να καλλωπίσουν δεόντως, μια αμαρτία, την ομοφυλοφιλία. Γράφει ο π. Β. Χαβάτζας στο ανωτέρω σύγγραμμά του, σελ. 202: «Αντί, λοιπόν, να παραλληλίζεται η δική του περίπτωση (του ομοφυλόφιλου) με διαστροφές, όπως η κτηνοβασία ή εγκληματικές συμπεριφορές, όπως η παιδεραστία…». Με απλά λόγια: Υπάρχουν βδελυρές αμαρτίες (κτηνοβασία, παιδεραστία) αλλά και μη αμαρτίες, όπως ομοφυλοφιλία. Δεν υφίσταται θέμα παρακοής στο νόμο του Θεού!!! Πετάξτε μακριά την Αγία Γραφή, εξοβελίστε τις Επιστολές του Αποστόλου Παύλου, διαγράψτε τις παραινέσεις των Αγίων Πατέρων, κολλήστε στον τοίχο τον Άγιο Ανδρέα τον δια Χριστόν σαλό. 

Σημειώνει ο π. Β. Θερμός στο ανωτέρω σύγγραμμά του, σελ. 170: «Οι Εκκλησιαστικοί συνεχίζουν να εντάσσουν την ομοφυλοφιλία στις σεξουαλικές διαστροφές, μαζί δηλαδή με την ηδονοβλεψία, την επιδειξιομανία, την παιδεραστία, τον φετιχισμό». Σε απλά ελληνικά: Σταματήστε χριστιανοί να διδάσκετε ότι ο ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία. Ξεχάστε τι γράφει ο λόγος του Θεού (Ρωμ. α΄ 26-27, Α΄Κορ. ς΄ 9, Α΄ Τιμ. α΄ 10). Δεν μας χρειάζεται. 

Ο ανωτέρω κληρικός, στο πιο πάνω βιβλίο του, σελ. 162, αναρωτιέται: «Αλλά από πού συνάγεται ότι η ομοφυλοφιλία αποτελεί το βαρύτερο αμάρτημα»; Αν κάνει το κόπο να μετροφυλλήσει ΜΟΝΟ τις πιο πάνω παραπομπές στον Απόστολο Παύλο θα λάβει σαφή, κρυστάλλινη και προ πάντων χριστιανική απάντηση.  

Και συνεχίζει ο ανωτέρω κληρικός (σελ. 150):  «Διαβάζοντας ανακοινώσεις κληρικών επί του θέματος σχηματίζεις την εντύπωση ότι πρόκειται για την πιο σιχαμερή αμαρτία, της οποίας οι φορείς αποτελούν σχεδόν τέρατα». Αναφορικά με την αμαρτία, σωστά αντιλήφθηκε ο συγγραφεας τη χριστιανική θέση, την οποια εκφράζουν οι ορθοφρονούντες κληρικοί. Όσον αφορά το δεύτερο του σχόλιο, για τους φορείς της αμαρτίας, ξέρει πολύ καλά ότι εμείς έχουμε μάθει να διαχωρίζουμε την αμαρτία από τον αμαρτωλό. Πολεμούμε την αμαρτία, αλλά ζητούμε από τον αμαρτωλό να την αποστραφεί γιατί αυτή θα του κλείσει την πόρτα της βασιλείας του Θεού, όπως άλλωστε κι όλες οι υπόλοιπες αμαρτίες. Κλείνουν την πόρτα της βασιλείας του Θεού στους ανθρωπους αυτούς, όσοι τους παροτρύνουν να συνεχίζουν να αντιμάχονται το θέλημα του Θεού. 

Ελπίζω ότι ο Θεοφιλέστατος Καρπασίας κ. Χριστοφόρος δεν θα ξανακαλέσει στο νησί μας τον πιο πάνω κληρικό.

No comments:

Post a Comment