Friday, April 24, 2015

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΑ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
=====

Έντιμε κύριε,

Αναγκάζομαι να επανέλθω, για μια ακόμη φορά, και να σας τονίσω εμφαντικά και ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ επιθυμώ να έχω ΚΑΜΙΑ σχέση με το ιστολόγιό σας. Όμως, ενώ το γνωρίζετε πάρα πολύ καλά, διότι σας το τόνισα σε παλαιότερο ηλεκτρονικό μου μήνυμα, μετά τη δημοσίευση, στα τέλη του Νοεμβρίου του λήξαντος έτους, του κολοβωμένου από σας (για ευνόητους λόγους) κειμένου μου για τον Άγιο Φιλούμενο, το οποίο αυθαιρέτως πάλιν δημοσιεύσατε, συνεχίζετε πεισματικά την ίδια τακτική με το κείμενό μου «Μαρτύριο, μάρτυρες και Αγιότητα». Τώρα το αναδημοσιεύσατε από το φιλικό σας ιστολόγιο “Πατερική παράδοση”, το οποίο, με την ίδια απαράδεκτη και αντιδεοντολογική μέθοδο, δημοσίευσε το πιο πάνω κείμενό μου χωρίς να έχω την παραμικρή επαφή μαζί τους. Ούτε τους ξέρω, ούτε επιθυμώ (ιδίως τώρα που είδα τη συμπεριφορά τους) να έχω οιανδήποτε σχέση ΚΑΙ μαζί τους, ούτε μπορώ να διαλεχθώ επί οιουδήποτε θέματος με τέτοιους ανθρώπους. Ελπίζω πως αυτή τη φορά θα βρείτε το θάρρος να το διαγράψετε το άρθρο από το ιστολόγιό σας. Είναι τόσο δύσκολο να σεβαστείτε τη θέση κάποιου, που δεν επιθυμεί να έχει οιανδήποτε σχέση μαζί σας και να πάψετε να ασχολείστε μαζί μου;

Ανδρέας Κυριακού

No comments:

Post a Comment