Wednesday, April 15, 2015

Ο ΑΜΩΜΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ (Ψαλμός ιη´) - Β´



Ο ΑΜΩΜΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
(Ψαλμός ιη´) - Β´

Της Χριστούφαντου
=====

Ὡς ἄμεμπτος καί ἄμωμος ὁ τοῦ Κυρίου νόμος,
ψυχές φωτίζει κι ὁδηγεῖ, πού ζοῦσαν παρανόμως.
Ἐκεῖ ὅλα εὑρίσκονται μέ ἀξιοπιστίαν,
γι᾽ αὐτό οἱ ἀπονήρευτοι βαδίζουν μέ σοφίαν.

Τά θεῖα του προστάγματα, δίκαια καί εὐθέα,
χαροποιοῦν κι εὐφραίνουνε καρδίαν τήν δικαία. 
Ἡ ἐντολή του φωτεινή σέ βλέμμα ἐναρέτου,
ἀστράπτει εἰς τούς ὀφθαλμούς τοῦ καλοπροαιρέτου.

Ὁ διεγείρων στίς καρδιές, φόβον, νόμος Κυρίου,
εἶναι ἁγνός κι ἀνόθευτος καί κύρους αἰωνίου.
Οἱ κρίσεις κι ἀποφάσεις του ἀγάπην φανερώνουν,
αἰῶνες ἀκατάπαυστοι πάντα τόν δικαιώνουν.

Γι᾽ αὐτό ὅσοι ἐγεύθησαν τοῦ Πνεύματος τήν Χάριν
καί δέν μεθοῦν ἀπό κρασί καί ἁμαρτίας ζάλην,
ὡσάν χρυσόν καί θησαυρόν, μέλι ἀπό κηρύθρα,
ποθοῦν τόν νόμον τοῦ Θεοῦ, τῆς ἀληθείας ρεῖθρα.

Τοῦτο τό ἐδοκίμασα, εἶμαι δοῦλος δικός Σου,
φυλάσσω τά Σά κρίματα, ὡς γνήσιος υἱός Σου.
Ὅποιος τηρεῖ τίς προσταγές μ᾽ ἀγῶνα καί μέ πάλην,
θά λάβῃ ἀνταπόδωσι καί ἀμοιβήν μεγάλην.

Ποῖος γνωρίζει ἄνθρωπος τά παραπτώματά του,
ἑκούσια τά σφάλματα καί τ᾽ ἁμαρτήματά του;
Ἀπ᾽ τά κρυφά τά λάθη μου τά ἀνομήματά μου,
καθάρισόν με, Κύριε, σβῆσε τά κρίματά μου.

Ἀπό κακά αἰσθήματα κλίσεων ἀλλοτρίων,
προφύλαξον τόν δοῦλον Σου μή φύγῃ τῶν ὁρίων.
Ἐάν δέν ἐξαπατηθῶ καί ζῶ μέ ἀρετές Σου,
θά εἶμαι πάντα καθαρός βιώνων τίς ἀρχές Σου. 

Μακάρι νά ἀκούγωνται λόγοι τῆς προσευχῆς μου
καί ἡ μελέτη τῆς καρδιᾶς νά δείχνῃ συντριβῆς μου.
Ὅλος ὁ ἔσω ἄνθρωπος νά στρέφεται σ᾽ Ἐσένα,
Κύριε, εἶσαι βοηθός καί λύτρωσον ἐμένα.

No comments:

Post a Comment