Wednesday, November 16, 2011

ΠΙΕΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ


ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΤΑ ΟΛΕΘΡΙΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΧΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

===========


Συγχαίρουμε θερμά το ιστολόγιο “Θρησκευτικά” για την άμεση παρέμβασή του αμέσως μετά την εξασφάλιση εμπιστοσύνης από τη Βουλή από την κατοχική κυβέρνηση του κ. Παπαδήμου.


Σε σχετικό άρθρο του το καλό ιστολόγιο επισημαίνει την ανάγκη να ανατραπεί η παρούσα δυσμενέστατη θέση που έχει περιαχθεί το μάθημα των Θρησκευτικών εξαιτίας της ανερμάτιστης πολιτικής των Πασόκων και της κυρίας Διαμαντοπούλου προσωπικά.


Καλούνται όλοι οι φορείς να ασκήσουν μεγάλη πίεση στα συγκυβερνώντα δεξιά κόμματα ώστε η ανερμάτιστη πολιτική της κυρίας Διαμαντοπούλου να ανατραπεί.


Ενώνουμε τη φωνή μας με το ιστολόγιο “Θρησκευτικά” και καλούμε την Ιεραρχία να παραγκωνίσει πλήρως τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και να προχωρήσει στην άσκηση πιέσεων ώστε να ανατραπεί το καθεστώς που επέβαλαν κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών οι εκκλησιομάχοι του ΠΑΣΟΚ σε συνεργασία με τη γνωστή ομάδα των πεμπτοφαλαγγιτών των Ιερωνύμου - Γιαγκάζογλου.


Η ΠΕΘ, ο Σύνδεσμος Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης, ο ΙΣΚΕ, οι Ομοσπονδίες γονέων, άλλοι πνευματικοί φορείς πρέπει να κινηθούν δυναμικά και άμεσα προς αυτή την κατεύθυνση.


Να παρακαλέσουμε - για μια ακόμη φορά - τους σεβαστούς μας π. Θεόδωρο Ζήση και π. Γεώργιο Μεταλληνό να κινηθούν πολύ αποφασιστικά για να μην εμπεδωθεί το συγκρητιστικό μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, που μεθόδευσαν οι Πασόκοι, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και ο κ. Γιαγκάζογλου.


Γνωρίζουμε ότι έχουν τεράστια απήχηση στο θεολογικό κόσμο, στην Ιεραρχία και στην κοινωνία. Γι' αυτό είναι σε θέση να κάνουν δυναμική παρέμβαση για το θέμα.


Οι συκοφαντίες κατά των Αγιορειτών Ηγουμένων ότι δήθεν είναι προδότες της πίστης μας και ότι δήθεν είναι Οικουμενιστές με την παράλληλη ενίσχυση σχισματικών καταστάσεων είναι εντελώς ανεπίτρεπτες πρακτικές. Παρακαλούμε θερμά τους σεβαστούς μας Γέροντες να στρέψουν όλη την προσοχή και τον δυναμισμό τους προς αυτή την κατεύθυνση τώρα που ανοίχτηκε παράθυρο ελπίδας με την συγκυβέρνση των τριών κομμάτων στην κατοχική κυβέρνηση του κ. Παπαδήμου.


Παραθέτουμε στη συνέχεια το σχόλιο που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.


*****


Η ΤΡΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣH ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

========


Η κυβέρνηση Παπανδρέου αποτελεί πλέον παρελθόν. Στην τρικομματική κυβέρνηση Παπαδήμου, που πριν λίγο έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή, Υπουργός Παιδείας παρέμεινε η Άννα Διαμαντοπούλου. Ως γνωστόν το σχέδιο του Νέου Λυκείου που εφαρμόζεται ήδη στην Α΄ τάξη προβλέπει την μείωση των ωρών των Θρησκευτικών στη Β΄ τάξη (του χρόνου) από 2 σε 1 και στην Γ΄ τάξη τη μετατροπή του μαθήματος σε επιλογής. Η παρούσα κυβέρνηση Παπαδήμου, όση διάρκεια ζωής κι αν έχει, δεν είναι μονοκομματική. Σε αυτήν μετέχουν και στελέχη των κομμάτων της Νέας Δημοκρατίας και του ΛΑΟΣ, βουλευτές των οποίων τους περασμένους μήνες με Ερωτήσεις τους στη Βουλή ζητούσαν τη διατήρηση υποχρεωτικού μαθήματος Θρησκευτικών σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και τουλάχιστον στις ώρες που μέχρι σήμερα διδάσκεται...


Μολονότι ο κ. Αρβανιτόπουλος της Νέας Δημοκρατίας, στέλεχος πλέον του Υπουργείου Παιδείας ανέλαβε την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, είναι βέβαιο ότι στα πλαίσια της παρούσας τρικομματικής κυβέρνησης και με κατάλληλες κινήσεις μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος της αλλαγής του σχεδίου για το Νέο Λύκειο ώστε να διατηρηθεί σε αυτό το μάθημα των Θρησκευτικών ως έχει μέχρι σήμερα. Προς τούτο απαιτείται επικοινωνία της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων, των καθηγητών των Θεολογικών Σχολών αλλά και της Διοικούσας Εκκλησίας με τα κόμματα της Νέας Δημοκρατίας και του ΛΑΟΣ που συμμετέχουν σήμερα στην κυβέρνηση ώστε να αλλάξει το σχέδιο Διαμαντοπούλου. Αν αδρανήσουμε σε λίγους μήνες (τον ερχόμενο Σεπτέμβριο) θα δούμε το μάθημά μας να δέχεται νέα σημαντική υποβάθμιση με τη μετατροπή του σε μονόωρο στη Β΄ Λυκείου και την επόμενη χρονιά σε επιλογής στην Γ΄ τάξη.


ΠΗΓΗ:


Θρησκευτικά

No comments:

Post a Comment