Wednesday, September 12, 2018

ΑΜ! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΑ Μ’ ΤΟ ΘΑΜΑ!



ΑΜ! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΑ Μ’ ΤΟ ΘΑΜΑ!

Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Πατερική Παράδοση”, το εξής σχόλιο:

“Ελένη Τζάβε11/9/18, 4:16 μ.μ.
Σήμερα, 11/09/2018 στο Βόλο σε όποιο σχολείο έκανε αγιασμό ο “Σεβασμιότατος" ασεβής μητροπολίτης Ιγνάτιος, είπε ο ίδιος το ανάγνωσμα του Αποστόλου, το Ευαγγέλιο, τις ευχές του αγιασμού στην ΔΗΜΟΤΙΚΗ!!!!. Ενώπιον ανώτατων αρχών, εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών. Καμμιά απολύτως αντίδραση από κανέναν. ΑΙΣΧΟΣ. Και ο Οικουμενισμός στο απόγειο του…”

Και από ποιόν περιμένετε κυρία μου να διαμαρτυρηθεί; Σας παρακαλώ να αφήσετε, όσοι είστε Βολιώτες Σακαλάκηδες κ.τ.λ., την λογοδιάρροια, τους βερμπαλισμούς, τα παχιά λόγια, την άκρα "καθαρότητα" των μωρών παρθένων, και να γίνετε, να γίνουμε -αν μας καταδέχεστε- κουνούπια και χρυσόμυιγες στα ρουθούνια του Ιγνάτιου. Αυτό είναι που ενοχλεί τον Ιγνάτιο και όχι αν μαζευτείτε 100 άνθρωποι και καμώνεστε τους “καθαρούς". 

Είχε μία σκασίλα ο Ιγνάτιος, δεν τον πιάνει ο ύπνος!   

Επίσης διευκρινίζω, ότι ουδόλως συμφωνώ με τον Σακαλάκη για ό,τι έγραψε εις βάρος των αδελφοτήτων και ειδικά για τους αδελφούς του ΣΩΤΗΡΑ. 

Ουσιαστικά ούτε ο ίδιος θα ήθελε να τα γράψει. 

Ήταν απλά οι παράπλευρες απώλειες ενός ανήθικου πολέμου που διεξάγει ο τύπος, δηλαδή ο Σακαλάκης, εναντίον μας. 

Δηλαδή το φίδι τρέφεται με την ουρά του. Εν ευθέτω χρόνω θα τοποθετηθώ στο θέμα. 

Όμως εκφράζουμε τα παράπονα μας ότι οι κυρίες του ΣΩΤΗΡΑ δεν συμμετέχουν στις διαμαρτυρίες μας σε αυτά τα καίρια θέματα. Φοβούνται μήπως ο Δημητριάδος παρακωλύσει τα κατηχητηκούλια, τους κύκλους και τα τετράγωνα; Τότε τα κατηχητικά εις μάτην γίνονται. 

Παρακαλούμε τις κυρίες του ΣΩΤΗΡΑ να ξεπεράσουν τις προσωπικές των αδυναμίες της επικοινωνίας, χριστιανοί άνθρωποι είμαστε, και να επικοινωνήσουν μαζί μας, ώστε να συγκροτήσουμε μία αντίσταση σε ό,τι αφορά τον Οικουμενιστή Ιγνάτιο. Αυτό είναι μία αντίφαση λόγων και έργων στο φυλλάδιό τους να γράφονται πύρινοι λόγοι και στην πράξη να πολυχρονίζουμε τον Ιγνάτιο και να κάνουμε τούμπες μπροστά του.  

Η ομολογία δεν έχει χρώματα και χαρακτηρισμούς. 

Είναι τελείως ανούσιες οι κουβέντες για το πώς ονομάζεται η ομολογία. Ας ονομάζεται η ομολογία της Μαρίας της Πενταγιωτίσσης.  

Τι σημασία έχει;   

Η αποτελεσματικότητα των ομολογιακών παραστάσεων είναι μοναδική. Λόγω των λαικών αντιδράσεων ο Ιγνάτιος διέκοψε τις μεταφράσεις των εκκλησιαστικών κειμένων και όταν αυτές, δηλαδή οι αντιδράσεις, υποχώρησαν τώρα πληροφορούμαστε ότι ο Ιγνάτιος τις ξανάρχισε και μάλιστα μέσα στον χώρο της παιδείας. Ο σατανοκίνητος Οικουμενισμός και τα όργανά του θέλουν να ξεκόψουν τους Έλληνες από τις ιστορικές και ορθόδοξες ρίζες του. Και εμείς κοιμόμαστε όρθιοι! Είναι ντροπή μας κ. Σακαλάκη, κ. Τζεβέ και όλοι οι μεγαλοσχήμονες της  θρησκευτιώσης κοινωνίας μιάς πόλης που επιτρέψαμε στην πόλη του Βόλου να λειτουργεί η αιρετική μεταπατερική ακαδημία του Ιγνατίου. Με ποιό τρόπο θα μπορούσαμε να την εμποδίσουμε; Με τα σώματά μας, με τις τσιρίδες μας εντός και εκτός των ναών. 

Ας μην ξεχνάμε ότι ο Βόλος έχει και θάλασσα. Θα έπρεπε να τον φορτώσουμεσε ένα σκάφος και γυαλό γυαλό να πάει στην ευχή του Θεού ως ανεπιθύμητος στην πόλη του Βόλου!  

4 comments:

  1. "  Κατάστικτος  τοις  μώλωψι  " 



    "Υποχρεωτική  "  αποτείχιση  χωρίς  νά  μπορεί  νά  " υποχρεώσει  "  κάποιον  είναι  σαν  νά  λέμε  σκορδαλιά  χωρίς  σκόρδο  . Είναι  μία  έννοια  αυτοαναιρούμενη  .   Ποιός  είναι  αυτός  που  προσχώρησε  στην  αποτείχιση   "υποχρεωτικώς  "  και  ποιός  τον  υποχρέωσε  ;   Μήπως  πέρασε  κανείς  από  κάποιο  δικαστηριο  πολιτικό  ή  εκκλησιαστικό  και  μέ  βάση  κάποιον  πολιτικό  νόμο  ή  εκκλησιαστικό  Κανόνα  δικάστηκε  και  " υποχρεώθηκε  "  νά  κάνει  αποτείχιση  ;   Πολλοί  απο  αυτούς  που  μιλάνε  για  την  " υποχρεωτική  "  αποτείχιση   και  αρθρογραφούνε  μέ  τά  πλέον  πύρινα  λόγια - ψεύδη  υπέρ  της  δεν  είναι  ούτε  οι  ίδιοι  αποτειχισμένοι .  Δεν αισθάνονται  κάν  οι ίδιοι  την  " υποχρέωση  "  νά  αποτειχιστούνε  . Τά  πράγματα  αρχίζουν  νά  περιπλέκονται  πολύ  επικίνδυνα  μέχρι  τρέλλας   και  σχιζοφρένειας ! 



    Όμως   για  την  τιμή  των  όπλων  ,    για  νά  μήν  μένει  η " υποχρεωτική  "  αποτείχιση   ανενεργός  αφού  το  εκκλησιαστικό  Κανονικό  κατεστημένο  δεν  την  υποστηρίζει   έχουμε  μία  ιδέα  .  Μπορεί  ο  π.  Ευθύμιος  νά  καλέσει  τον  Ναυπάκτου  για  μία  ακόμα    " βραδυά  στην  έρημο  του  Όρους  Κισσάβου  "   για   θεοψία  .  Και  εκεί  για  καθαρώς   παιδαγωγικούς  λόγους   νά  τον  περάσει  από  ένα  χέρι  ξύλο  μέ  μπουνιές  και  ανάποδες  .  Και  έτσι   ο  Ναυπάκτου  την  άλλη  μέρα  θα  ανακοινώσει    στην  κυριολεξία   " υποχρεωτικώς  "  αποτείχιση   από   αρχιεπισκόπους  και   πατριαρχαίους  .   Κατόπιν  αυτού  εμείς  όλοι  βλέποντας  τό  θάμα   θα  ρωτήσουμε  τον  Ναυπάκτου  για  τά  θεία  βιώματα  αυτής  της   " δεύτερης  βραδυάς  στην  έρημο  του  όρους  Κισσάβου  "    που  τον  οδήγησαν  νά  πάρει  αυτή  την  ευλογημένη  απόφαση  .  Η πρώτη  ήταν     στην  έρημο  του   Αγίου  Όρους  ως  γνωστόν  . 



    Δεν  ξέρω  άν  ο  Ναυπάκτου  θά  θελήσει  νά  μας  αποκαλύψει   τά  βιώματά  του  , πάντως  δεν  έχουμε  καμμία  αμφιβολία  οτι    ήταν  πολύ  αποτελεσματικά  !    Δεν ξέρω  άν  θά  φέρει  και  την  θείαν  αλλοίωσιν  στό  πρόσωπό  του     ών   κατάστικτος  τοις  μώλωψι !

    ReplyDelete
  2. "Τό ξύλο βγήκε απο τον Παράδεισο " !


    Ο π. Ευθύμιος  Τρικαμηνάς  μέμφεται  τους Θεσσαλονικείς  πατέρες  , γιατί δεν ακολουθούν  την  μόνη   αποτελεσματική    οδό  της  εξόδου  απο την αίρεση  , δηλαδή  την  " υποχρεωτική  "  αποτείχιση  . Όμως   δεν  διευκρινίζει   τον  τρόπο   που  πρέπει  νά  εφαρμοσθεί  αυτή  .   Δηλαδή   πρέπει   νά  πλακώσουν  καμμιά  δεκαριά   στις  μπουνιές   πρός   παραδειγματιμόν   των  υπολοίπων,  μήπως  νά  κρεμάσουν  κάποιον  ανάποδα  στον  προαύλειο  χώρο  της  αγίας  Σοφίας  ,  μήπως  νά  ρίξουν  χημικά  δηλητηριώδη  αέρια  ,  μήπως  νά  ρίξουν  τίποτα  βόμπες  σε  επιλεγμένους  στόχους  ;   Φυσικά  θα  έπρεπε   ο π.  Θεόδωρος  Ζήσης   νά  αντλήσει  την  χάρη  του  Θεού  Ποσειδώνα  και  νά  καταπνίξει  το  Κολυμπάρι   μέ  θύελλες  και  κύματα  και  νά  τους  καταστήσει  πραγματικούς   Κολυμπαριστές   . Όμως  και  σε  αυτό  απέτυχε  !      Επειδή   λοιπόν   οι Θεσσαλονικείς  πατέρες  δεν τά  καταφέρνουν  σε  αυτά  , παρακαλούμε  τον  σεβαστό  π.  Ευθύμιο  ο  ίδιος  που  τά  λέει  ο  ίδιος    και  νά  τά  πράξει  .



    Δηλαδή  τί  θέλω  νά  πώ !  Αντιμετωπίζουμε  τώρα  τό  αίτημα  των  χήρων  παπάδων  νά  τελέσουν  δεύτερο  γάμο  . Επειδή  όμως  αυτοί  "υποχρεούνται  "  σε  υποχρεωτική  μονογαμία  ή  θά  πρέπει  νά  αλλάξει  όλο  τό  Κανονικό  σύστημα  που  " υποχρεώνει  "  την  μονογαμία  ή  θά  πρέπει  αυτοί  νά  περάσουν  από  τά  εκκλησιαστικά  δικαστήρια  και  νά  καθαιρεθούνε  .  Και έτσι  οι Κανόνες  έχουν  προβλέψει  νά  αποτρέψουν  το  τουλούμιασμα  στό  ξύλο  των  επιθυμούντων  δεύτερο  γάμο  . 



    Επειδή  όμως  στην  περίπτωση  της  " υποχρεωτικής  "  αποτείχισης    δεν  υπάρχουν    αυτοί  οι  ειδικοί   Κανόνες   ---  διέφυγε  στους  Πατέρες  νά  το  προβλέψουν  ---   μπορούμε  νά  κάνουμε  χρήση   του   γενικότερου   παιδαγωγικού    Κανόνος   του  απο  τους  αιώνες  δοκιμασμένου  και  καθαγιασμένου  , που  λέει  το  " ξύλο  βγήκε  απο  τον  Παράδεισο  "  !  Αυτός  ο  Κανόνας  λόγω  της  πανανθρώπινης  αξίας  του  είναι  ισόκυρος  των  εκκλησιαστικών    Ιερών  Κανόνων  !



     Άν  π.  Ευθύμιε  χρειαστείτε  κάποια  καμικάζι  εγώ  πρώτη  !  Μπουρλότο !  

    ReplyDelete

  3. «Κακοδοξίες,

    αδιακρισίες

    και αντιφάσεις “

    Ανωνύμων”»
    (25 Σεπτ. 2018 – 3.36 μ.μ. και 25 Σεπτ. 2018 – 5.21 μ.μ.)


    του κ. Νικ. Σακαλακη

    Αναμφίβολα, οι «Ανώνυμοι» επωμίζονται το βάρος, στο μέτρο που τους αναλογεί, αρνητικής προσφοράς στα σχόλιά τους, όπου υπάρχουν καταγραφές αδιακρισίας, κακοδοξιών και αντιφάσεων.
    1) Για τον Σαχάρ (Μακεδονία Μ. Αλεξάνδρου):
    Ευτυχώς που ο Κύριος οικονόμησε, ώστε να μην μπορούν γυναικεία πρόσωπα, όπως η Λωρίτου, να εισέλθουν στην Ιερωσύνη ως πνευματικοί… Στο βιβλίο του Αθανασίου Ρακοβαλή «ο π. Παΐσιος μου είπε» (Αυτοέκδοση/ Θεσ/νίκη 1997), καταγράφεται ο εξής διάλογος του αγίου με μοναχό, σχετικά με το θέμα του μνημοσύνου του Πατριάρχη Δημητρίου.
    - Αγ. Παΐσιος: Κάτσε να δης. Ο Αγ. Ταράσιος Πατριάρχης Κων/πόλεως ήταν άγιος;
    - Μοναχός: Ήταν, αλλά και ο άλλος που του έκοψε το μνημόσυνο άγιος ήταν και αυτός.
    - Αγ. Παΐσιος: Κάτσε να δης. Ωραία, ήταν Άγιος. Μπορεί αυτός (ο Ταράσιος) να έβλεπε κάτι χειρότερο, οπότε για να το αποφύγει να έκανε αυτή την ενέργεια, και μπορεί να μην μπορούσε ούτε τους λόγους να αναφέρη. Ούτε τους λόγους γιατί από κει να έβγαινε άλλο κακό. Όταν βλέπω κάποιον που είναι ευλαβής, πιστός, έχει καλή ζωή, αί τότε ρε παιδιά μου, ας έχω και λίγη εμπιστοσύνη, δεν ξέρω τη δυσκολία του. Να βάλουμε και κανένα καλό λογισμό.
    Συμπερασματικά: Δεν υπάρχει ενότητα πίστεως και ήθους στις κρίσεις (αδιακρισίες) της Λωρίτου (για τους άλλους) που υιοθέτησες, άκριτα, χωρίς την πνευματική περίσκεψη του Αγ. Παϊσίου και ίσως χωρίς ευλογία του πνευματικού σου (αν έχεις…).
    2) Για τον George Ber
    Έχεις διαιρέσει την εισαγωγή του Τρεμπέλα σε πολυτομία, με θέσεις – ισχυρισμούς και παρενθετικούς συλλογισμούς, που δεν θεμελιώνουν συμφωνία με τον μακαριστό Τρεμπέλα.

    Η στοχοθετημένη πρακτική σου οργανώνει μία εισαγωγή στο 19ο Κεφ. την οποία θα απέρριπτε και ο ίδιος ο Τρεμπέλας. Μέσα στο κατηγοριακό πλαίσιο της «θεωρίας – πλάνης» του Τρεμπέλα, εμπλέκεις αλήθειες και αναλήθειες. Συγκεκριμένα:
    Ερώτημα 1ο: Ποιο χωρίο (-α) του 19ου Κεφ. της Αποκαλύψεως, μας πληροφορεί για «ένδοξη παρουσία», για «αόρατη επέμβαση του Χριστού»;
    Ερώτημα 2ο: Έχεις την δυνατότητα να αποτυπώσεις παράδειγμα, θεολογικό ή ιστορικό, κατά το οποίο με «θαύμα» να υπήρξε εκκλησιαστικός ή κοινωνικός μετασχηματισμός όπως αναφέρεις; Αυτό τελείως ιδεατά – ιδεαλιστικά το αναφέρει ο Τρεμπέλας, ισχυριζόμενος (μελλοντικά) εκχριστιανισμό και επικράτηση του Ευαγγελίου. Πώς; Δια θαύματος; Χωρίς εκκλησιαστικούς, κοινωνικούς – πολιτικούς αγώνες μπορεί να υπάρξει μεταβολή της παγκόσμιας κοινωνίας με παραβίαση του παγκόσμιου αυτεξουσίου; Η Θεοτόκος, όταν έφθασε εις την ορεινή περιοχή της Ιουδαίας και συνάντησε την Ελισάβετ είπε (μεταξύ άλλων): «Εποίησε κράτος εν βραχίονι αυτού, διεσκόρπισεν υπερηφάνους καρδίας αυτών: Καθείλε δυνάστας από θρόνων και ύψωσε ταπεινούς, πεινώντας ενέπλησεν αγαθών και πλουτούντας εξαπέστειλε κενούς».
    Ερώτημα: Πως καθείλε δυνάστας από θρόνων ο Κύριος, θαυματουργικά ή σε συνδυασμό δυναμικής σχέσης ατομικής και συλλογικής ανθρώπινης δραστηριότητας – ευθύνης;
    Μη ευτελίζεις την Ορθοδοξία υποβιβάζοντάς την σε ιδεαλισμό! Για το θεολογικό ατόπημά σου «για παρουσία του Άσαρκου Λόγου και όχι του Ενσαρκωμένου Λόγου», καθώς και για την έννοια της «παρουσίας» θα αναφερθώ στη συνέχεια, αφού απαντήσεις πρώτα στα ερωτήματα και θεμελιωθεί μια λογική βάση διαλόγου.
    ΝΙΚΟΣ Ε. ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ
    ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

    ReplyDelete
  4. Σας παρακαλώ κ. Τελεβάντο να δημοσιεύσετε το παραπάνω αξιομνημόνευτο κείμενο του κ. Σακαλάκη αρθρογράφου του ιστολογίου " Πατερική Παράδοση " ως ενδεικτικό της " υποχρεωτικής " αντίληψης και " ακριβούς " εφαρμογής της αποτείχισης . Η ώρα Ελλάδος είναι ήδη περασμένη και δεν μας επιτρέπει σχολιασμό και εξαγωγή συμπερασμάτων και προεκτάσεων ούτως ή άλλως νηφάλιων ! Σας παρακαλώ μόνο δημοσιεύστε το ! Μήν το υποτιμάτε ! Έχει μία σπουδαιότητα !

    ReplyDelete