Sunday, May 7, 2017

ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ


ΤΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΤΗΣ ΜΟΛΔΑΒΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ
=====

Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας συμμετείχε ενεργά στην Οικουμενική Κίνηση, τόσο πριν την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, όσο και μετά.

Ήδη το 1961 το Πατριαρχείο Μόσχας εντάχτηκε στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών (ΠΣΕ) και άρχισε να ενέχεται ενεργά σε οικουμενιστικές ενέργειες, τόσο στο πλαίσιο αυτής της αιρετικής οργάνωσης, όσο και εκτός αυτής. Επίσης, εκτός από τα πολλά οικουμενιστικά κείμενα του ΠΣΕ, τα οποία εγκρίθηκαν ή και συντάχθηκαν με τη συμβολή των Ορθοδόξων Εκκλησιών, το Πατριαρχείο Μόσχας συμφώνησε με τη χορήγηση των θείων Μυστηρίων στους καθολικούς και λιποβάνους Ρώσους, συμμετείχε σε διάφορες οικουμενιστικές συνελεύσεις με μονοφυσίτες, παπικούς, προτεστάντες, μουσουλμάνους, Εβραίους κλπ. και ενέκρινε σε συνοδικό επίπεδο οικουμενιστικά κείμενα, όπως το κείμενο «Οι βασικές αρχές της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας ενώπιον της ετεροδοξίας» και τα προσυνοδικά κείμενα της ψευδοσυνόδου της Κρήτης.

Σας παρουσιάζουμε εν συντομία την οικουμενιστική πορεία, την οποία ακολουθεί το Πατριαρχείο Μόσχας:
1961 – Το Πατριαρχείο Μόσχας εντάσσεται στο ΠΣΕ.
1969, 16 Δεκεμβρίου – Η απόφαση του Πατριαρχείου Μόσχας για την αποδοχή των καθολικών και λιποβάνων στη θεία Κοινωνία (η απόφαση καταργήθηκε όμως μερικά χρόνια αργότερα).
1975 – Η αντιπροσωπεία της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας υπογράφει τη Δήλωση των Ορθοδόξων Εκπροσώπων στη Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ στο Ναϊρόμπι.
1982 – Το κείμενο «Βάπτιση, Ευχαριστία, Ιεροσύνη» (Baptism, Eucharist, Ministry) του ΠΣΕ.
1986 – Η Έκθεση της Γ΄ Προσυνοδικής Πανορθόδοξης Διάσκεψης: «Η Ορθόδοξη Εκκλησία και η Οικουμενική Κίνηση», Σαμπεζύ.
1988 – Η Έκθεση της Διάσκεψης των Ανατολικών Ορθοδόξων Εκκλησιών και των Προχαλκηδονίων Εκκλησιών.
1991 – Η Δήλωση των ορθοδόξων εκπροσώπων στη Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ στην Καμπέρα (ο αρχηγός της αντιπροσωπείας της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας ήταν τότε ο Μητροπολίτης Κύριλλος Γκουντεάεφ, ο νυν Πατριάρχης Μόσχας).
1993 – Η Δήλωση του Μπαλαμάντ.
2000 – Η έγκριση του κειμένου «Οι βασικές αρχές της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας για την ετεροδοξία», στο οποίο επαινείται η Δήλωση του Τορόντο, του 1950.
2001 – Ο Οικουμενικός Χάρτης (Charta Oecumenica) του ΠΣΕ.
2006 – Το κείμενο της διάσκεψης κορυφής των θρησκευτικών αρχηγών στη Μόσχα.
2013 – Η Δήλωση Ενότητας του Μπουσάν (ΠΣΕ).
2016 – Τα προπαρασκευαστικά κείμενα για τη λεγόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο».

Η αντίδρασή μας, άρνησης των οικουμενιστικών κειμένων και ενεργειών, ξεκίνησε το 2006, όταν συντάχθηκε η τελική απόφαση της διάσκεψης κορυφής των θρησκευτικών αρχηγών στη Μόσχα (όπου ισχυρίστηκε ότι έχουμε έναν κοινό Θεό με όλους τους συμμετέχοντες στη διάσκεψη, δηλαδή, με τους Εβραίους, τους μουσουλμάνους, τους βουδιστές, ινδουιστές, και με τους διάφορους ειδωλολάτρες και αιρετικούς). Η διάσκεψη κορυφής διοργανώθηκε από το Πατριαρχείο Μόσχας, με τη ψήφο και έγκριση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ρωσίας, και στην ουσία με την έγκριση όλων των ιερέων της Εκκλησίας της Ρωσίας, οι οποίοι από τον άμβωνα διάβασαν την ποιμαντική εγκύκλιο του Πατριάρχη Αλεξίου τα Χριστούγεννα του 2007. Η αντίδραση εκδηλώθηκε υπό τη μορφή των ανοικτών επιστολών προς τους αρχιερείς και την Ιερά Σύνοδο και των ημερίδων εναντίον του οικουμενισμού και της συμμετοχής της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ρωσίας στις διάφορες οικουμενιστικές ενέργειες.

ΠΗΓΗ:

Κατάνυξις

No comments:

Post a Comment