Friday, April 10, 2015

ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (Ψαλμός ιζ´) - Δ´



ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΙΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Ψαλμός ιζ´) - Δ´

Της Χριστούφαντου
=====

Ποιός ὁ ἀληθινός Θεός
πλήν ἀπό τοῦ Κυρίου;
Καί ποῖος ὡς ὁ Ὕψιστος
προσφέρει σωτηρίου;

Γύρω μέ περιέβαλε
μεγάλη δύναμίς Του
κι ἄμεμπτον δρόμον ἄνοιξε
ἡ θεία προσταγή Του.

Ἐνδυναμώνει πόδας μου
νά τρέχω σάν ἐλάφι,
μέ ἀνεβάζει στά βουνά
καί σ᾽ ἀσφαλῆ ἐδάφη.

Αὐτός γυμνάζει χεῖρας μου
νά πολεμοῦν γενναῖα,
κατέστησε βραχίονας
χάλκινα τόξα νέα.

Ἔγινες ὑπερασπιστής,
ἔσωσας τήν ζωήν μου,
ἡ δεξιά Σου ὕψωσε
τεῖχος πρός ἀρετήν μου.

Παιδαγωγίαν ἔθηκας
πρός ἀρετάς τελείας,
τά βήματά μου ὁδηγεῖς
εἰς δρόμον εὐδοκίας.

Μεγάλες ἄνοιξες ὁδούς
γιά τά περάσματά μου,
τά πέλματα ἀσφάλισες,
φύλαξες βήματά μου.

Ἐχθρούς μου τούς συνέλαβα,
καταδιώκοντάς τους
καί πίσω δέν ἐγύρισα
ἕως ἐκλίποντάς τους.

Τούς ἔσφιξα, συνέθλιψα,
νά στέκουν δέν μποροῦνε,
ἔπεσαν, ταπεινώθηκαν
καί δέν θ᾽ ἀνορθωθοῦνε.

Τόλμην μοῦ ἐχάρισες
νά ἔλθω νικηφόρος,
αὐτούς τούς συνεπόδισες
κι ἔγινα ἀθλοφόρος.

Καί τούς ἐχθρούς μου ἔτρεψες
εἰς ἄτακτον φυγήν τους,
τά νῶτα τους ἐστρέψανε,
ἔχασαν τήν πνοήν τους.

Καταστροφήν καί ὄλεθρον,
σ᾽ αὐτούς πού μέ μισοῦσαν,
ἐπέφερες ὡς Δίκαιος
καί σ᾽ ὅσους μ᾽ ἀδικοῦσαν.

No comments:

Post a Comment