Thursday, March 27, 2014

ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΝΑΡΓΥΡΟ



ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΑΝΑΡΓΥΡΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Αυτό το παιδί -ο Μήτσος ο Σωτηρόπουλος ο Ανάργυρος εννοώ- πολύ στο βρισίδι το έχει ρίξει ρε παιδιά! 

Σκέτο περιβόλι με ύβρεις είναι τα σχόλια που μου στέλλει.

Αλλά αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι, καίτοι Ανάργυρος, έχει ιδιαίτερη αδυναμία στα κοτόπουλα. Ναι ο καυμένος! Αυτό τουλάχιστον μου έχουν πει, χωρίς φυσικά να είμαι σε θέση να επιβεβαιώσω τις διατροφικές του συνήθειες.

Αν -λέμε ΑΝ- αληθεύει Δημήτρη μου, Σωτηρόπουλέ μου, Ανάργυρέ μου, ότι έχεις μια -πώς το λένε;- αδυναμία στα πουλερικά, ξέρεις, αδελφέ μου, δεν κάνει να συνεχίσεις να τα καταβροχθίζεις με βουλιμία την περίοδο της νηστείας της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.

Κάνε λίγη αποτοξίνωση από τα πουλερικά και σκέψου -αν μη τι άλλο- πόσοι κοτοπουλοφάγοι αναμένουν στη σειρά να γεμίσουν το στομαχάκι τους την εποχή των "ασθενών αγελάδων" που διανύουμε.

Και κάτι τελευταίο. 

Αδελφέ μου! Δεν κάνει να βρίζεις τόσο χυδαία εσύ ένας Μητσάρας περιωπής που διαχειρίζεσαι ιστολόγιο που επιγράφεται “Ελλάς-Ορθοδοξία” και ψηφίζεις την “Κοινωνία” τουτέστιν "τους συνεχιστάς της πολιτικής του Καποδιστρίου."

Σε διακρίνει -αυτό είναι σε όλους σαφές- ως Ανάργυρο, η αφιλοχρηματία του πρώτου κυβερνήτη της Ελλάδος. 

Γιατί τα χαλάς με το βρισίδι; 

3 comments:

  1. κ. Τελεβάντο φέρετε μεγάλη ευθύνη. Είστε υπόλογος! Μας έχετε υποσχεθεί νέο φιλοκαλικό τόμο με τις νηπτικές συμβουλές και νουθεσίες του Δημητρίου Αναργύρου του Νέου Ασκητού! Ο Θεολογικός και λογοτεχνικός κόσμος περιμένει με κομμένη την ανάσα!

    ReplyDelete
  2. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΟ ΤΟΥ ΑΣΚΗΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΟΡΕΞΙΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

    ReplyDelete