Ο π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΠΑΠΙΚΟΥΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========
Διαβάσαμε άρθρο του π. Γεωργίου Μεταλληνού στον “Ορθοδοξο Τύπο” που αναφέρεται στους ισχυρισμούς των εν Ελλάδι Παπικών ότι Ελληνες ιεράρχες συνεργάστηκαν με τους κατακτητές της πατρίδας μας ενώ οι Παπικοί “επίσκοποι” έπαιξαν αντιστασιακό ρόλο.
“Παρόλο ποὺ τὸ ἄρθρο μου ἔχει τὴν ἀναγκαία βιβλιογραφικὴ τεκμηρίωση καὶ ἡ ἁρμόζουσα στάση τῶν ὑβριστῶν μας θὰ ὤφειλε νὰ εἶναι ἡ σιωπή, προετιμήθη ἡ ἰησουϊτικὴ (καὶ γκεμπελική) μέθοδος τῆς ἐπιθέσεως γιὰ τὴν μετάθεση τῆς εὐθύνης. Δὲν εἶναι, ἄλλωστε, ἡ πρώτη φορά, σὲ σχέση μάλιστα μὲ τὴν ταπεινότητά μου, ποὺ δέχομαι παρόμοιες ἐπιθέσεις χωρὶς ἀπάντηση στὶς θέσεις μου. Τὴν μέθοδο αὐτὴ εἶχε ἐφαρμόσει γιὰ τὸ πρόσωπό μου ἐπανειλημμένα τὸ ὄργανο τῆς Οὐνίας στὴν Ἑλλάδα «Καθολική».
Αὐτὸ ποὺ ἐξοργίζει κάθε ἔντιμο ἀναγνώστη τοῦ παπικοῦ κειμένου εἶναι τὸ γεγονός, ὅτι ἐπιτίθενται στὸν «ἀπὸ παλαιότερα γνωστὸ Πρωτοπρεσβύτερο», δηλαδὴ στὸν π. Γεώργιο Μεταλληνό, ἀλλὰ δὲν τολμοῦν νὰ ἐλέγξουν τὰ ἱστορικὰ – ἐπιστημονικὰ ἐπιχειρήματά του.
Γράμματα γνωρίζουν, τοὐλάχιστον οἱ τῆς ἐν Ἑλλάδι παπικῆς ἡγεσίας, προτιμοῦν ὅμως τὴν ἀστήρικτη ἐπίθεση μόνο καὶ μόνο, γιὰ νὰ δημιουργήσουν ἐντυπώσεις, δεχόμενοι, ὅπως καὶ στὸ παρελθόν, ὡς ἠλιθίους καὶ ἀστοιχειώτους ὅσους διαβάζουν τὶς συκοφαντίες τους. Διότι ὁ ὑπογραφόμενος, ἐκεῖνο τὸ ὁποῖο ἰδιαιτέρως σέβεται καὶ τηρεῖ ὡς ἱστορικὸς ἐρευνητής, καὶ μάλιστα πιστὸς στὴν ἐπιστημονικὴ δεοντολογία, εἶναι ἡ τεκμηρίωση τῶν λόγων του μέχρι σχολαστικότητος.
Εἶναι δυνατὸν λοιπὸν κάποιος νὰ μὴ ἀνέχεται τὴν δίκαιη σὲ κρίσιμους καιροὺς κριτικὴ τοῦ πάπα–Γιώργη, ἀλλὰ δὲν ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ὁμιλεῖ γιὰ «ἀνακρίβειες, ἐπανειλημμένα ψεύδη σὲ ἐπίπεδο δόγματος, ἐκκλησιολογίας, ἱστορίας κ.λπ.».
Ἐπειδὴ δὲ πολλὲς φορὲς ἀκούω ἢ διαβάζω τέτοια σχόλια γιὰ τὰ κείμενά μου ἀπὸ τοὺς ἴδιους κύκλους, σὲ μιὰ στιγμὴ πίστευσα ὅτι τὰ γράφουν αὐτὰ ἀγοραῖοι καὶ ἄγευστοι ἐπιστημονικῆς γνώσεως, γρήγορα ὅμως διεπίστωσα ὅτι ἡ γενικότητα καὶ ἀοριστολογία εἶναι καρπὸς ὑπουλότητας καὶ διαθέσεως ἐμμονῆς στὴν πλάνη καὶ τὸ ψεῦδος. Αὐτὴ ἡ μέθοδος ἀκολουθεῖται καὶ στὸν «κρίμασιν οἷς οἶδε Κύριος», θεολογικὸ Διάλογο.
Θὰ χαρῶ, συνεπῶς, καὶ θὰ βοηθηθῶ σημαντικά, ἂν ἀναιρέσουν τὶς παραπομπές μου καὶ παρουσιάσουν στοιχεῖα ἀντίθετα τῶν ὅσων ἔγραψα. Ἐπειδὴ δὲ ἀσχολοῦμαι μὲ σοβαρὰ ἐπιστημονικὰ θέματα, παρότι διαθέτω πληθώρα στοιχείων, καὶ μάλιστα ἀρχειακῶν ἀπέφυγα νὰ προσθέσω στὸ ἄρθρο μου ἀναφορὲς καὶ ὑπαρκτὰ στοιχεῖα γιὰ τὴ στάση τοῦ Βατικανοῦ ἔναντι τοῦ Ἰταλικοῦ Φασιμοῦ καὶ τοῦ γερμανικοῦ Ναζισμοῦ (οἱ ἴδιοι οἱ ἰταλογερμανοὶ παρουσιάζουν στὰ σχολικὰ βιβλία φωτογραφίες «καθολικῶν» κληρικῶν, ποὺ χαιρετοῦν φασιστικὰ τὶς φασιστοναζιστικὲς Ἀρχές τους) καὶ περιορίσθηκα στὰ ἐν Ἑλλάδι συμβάντα, ἀπαντώντας σὲ ὀρθοδόξους πιστούς, ποὺ μοῦ ἐζήτησαν σχετικὴ πληροφόρηση."
Πρώτον οι εν Ελλάδι Παπικοί ΔΕΝ απάντησαν σε κανένα από τα επιστημονικά ιστορικά επιχειρήματα που τους παρέθεσε με τα οποία απέδειξε ότι οι Παπικοί διαχρονικά διαδραμάτισαν αρνητικό ρόλο στους αγώνες της πατρίδας μας.
Δεύτερον αναφέρει ότι, όχι μόνον οι εν Ελλάδι Παπικοί διαδραμάτισαν αρνητικό ρόλο στην κατοχή, αλλά και ότι “υπάρχουν αδιαμφισβήτητα στοιχεῖα γιὰ τὴ στάση τοῦ Βατικανοῦ ἔναντι τοῦ Ἰταλικοῦ Φασιμοῦ καὶ τοῦ γερμανικοῦ Ναζισμοῦ (οἱ ἴδιοι οἱ ἰταλογερμανοὶ παρουσιάζουν στὰ σχολικὰ βιβλία φωτογραφίες «καθολικῶν» κληρικῶν, ποὺ χαιρετοῦν φασιστικὰ τὶς φασιστοναζιστικὲς Ἀρχές τους.”
Τώρα είναι η σειρά των εν Ελλάδι Παπικών να απαντήσουν, επειδή ο π. Γεώργιος ήταν απολύτως σαφής στη δική του απάντηση.
Πρώτον αναμένουνε συγκεκριμένη απάντηση στα επιχειρήματα του π. Μεταλληνού που τους έθεσε στο παρελθόν και τα οποία ουδέποτε απάντησαν και δεύτερον απάντηση στο επιχείρημα ότι παρά τα μεμονωμένα άτομα που διαδραμάτισαν θετικό ρόλο κατά του Φασισμού και του Ναζισμού, οι εν Ελλάδι Παπικοί αλλά και το ίδιο το Βατικανό και οι Παπικοί άλλων χωρών, συνεργάστηκαν με τους Ναζί και τους Φασίστες.
1.) δεν έχουν επιχειρήματα, και ότι
2.) προσπαθούν να σπιλώσουν όσους - και συγκεκριμένα τον π. Γεώργιο Μεταλληνό - με ντοκουμέντα και ιστορικά στοιχεία αποδεικνύουν το σαθρό των επιχειρημάτων τους.
Ο π. Γεώργιος στο ίδιο άρθρο αναφέρεται και στην ευθύνη των ηγετών του Οικουμενισμού - τα “μαντρόσκυλα” όπως τα χαρακτηρίζει - ένα θέμα για το οποίο πρέπει να επανέλθουμε για να αναλύσουμε διεξοδικά.
No comments:
Post a Comment