Sunday, November 11, 2012

ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ...



ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΟΥΝ...

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=================

Στο άρθρο του που δημοσιεύθηκε στον Ορθόδοξο Τύπο (9/11/2012), με τίτλο “Πταίουν τα μαντρόσκυλα” ο Πρωτ. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός αναφέρει:

“Διδακτικότερος ὅμως γιὰ μᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους ἦταν ὁ Κανονολόγος, ποὺ μᾶς εἶπε τὰ ἑξῆς: «Παρακολουθῶ μὲ ἐνδιαφέρον τὴ μάχη, ποὺ δίνετε γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς πίστεώς σας. Ὁμοιάζετε ὅμως μὲ δύο σκυλάκια, ποὺ γαυγίζουν, ἀλλὰ δὲν μποροῦν νὰ δαγκώσουν, διότι πίσω σας τὰ “μαντρόσκυλά” σας εἶναι ξεδοντιασμένα»! Ὁ Καθηγητὴς εἶχε δίκιο. «Φταῖνε τὰ μαντρόσκυλά μας», ποὺ ἀντὶ νὰ μᾶς προστατεύουν, μᾶς παραδίδουν στοὺς ἐπιβουλευομένους τὴν πίστη μας (πρβλ. Πράξ. 20, 29 – 30).”

Δυστυχώς, Γέροντά μου! Τώρα ζούμε σε μια εποχή που φταίνε όχι μόνον τα "μαντρόσκυλα" που είναι ξεδοντιασμένα," αλλά και τα σκυλάκια, που γαύγιζαν προηγουμένως, ενώ τώρα  σταμάτησαν να γαυγίζουν και απολογούνται “γονυπετώς τε και γονυκλινώς” στον Σεβ. Μεσσηνίας και δεν εννοούν με τίποτα να αναιρέσουν την απολογία τους!

Οι υπεύθυνοι του “Ορθοδόξου Τύπου” γονάτισαν κυριολεκτικά μπροστά στον Σεβ. Μεσσηνίας και δεν εννοούν με τίποτα να σηκωθούν στα πόδια τους και να αρθρώσουν λόγο κατά του “διαιρέτη” της Εκκλησίας.

Δυστυχώς! Δεν τολμούν ούτε να γαυγίσουν τα σκυλάκια που γαύγιζαν μέχρι τώρα. 

Οταν στην τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε σας είπα ότι ο "Ορθόδοξος τύπος" πρέπει να ελέγξει τον Σεβ. Μεσσηνίας μου είπατε - χωρίς κανένα ενδοιασμό - ότι η προτροπή μου είναι “παλικαρισμός εκ του μακρόθεν και εκ του ασφαλούς, όπως αυτόν που δείχνει για το Βορειοηπειρωτικό ο αείμνηστος Σεβαστιανός και ο νυν Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας!!!."

Αντιλαμβάνεστε, Γέροντά μου, γιατί ανησυχούμε;

Οχι επειδή μας κατέλαβε οίστρος “παλικαρισμού”, αλλά επειδή διαπιστώσαμε ότι για πρώτη φορά, από την επί δεκαετίες έκδοσή του, ο “Ορθόδοξος Τύπος” σταμάτησε να είναι το σκυλάκι που γαυγίζει και έγινε το σκυλάκι που κουνά την ουρά του και απολογείται στο Σεβ. Μεσσηνίας.

Στην ίδια τηλεφωνική συνομιλία σας είπα: Καλά! Αν ο νόμος σας υποχρέωνε να δημοσιεύσετε την επιστολή του Αγίου Μεσσηνίας τι είναι αυτό που σας εμπόδιζε να την συνοδεύσετε με σχετικό σχόλιο για να διευκρινίσετε τις θέσεις σας; 

Για να μου απαντήσετε ότι έτσι θα άρχιζε ένας διάλογος με τον Σεβασμιότατο.

Και εσείς, Γέροντά μου, γιατί φοβάστε αυτόν τον διάλογο; 

Με την επιστολή του Αγίου Μεσσηνίας σας δόθηκε η χρυσή ευκαιρία να τον βάλετε στη θέση του!

Γιατί σταματήσατε, Γέροντά μου, να γαυγίζετε; 

Δεν φτάνει που τα μαντρόσκυλα είναι ξεδοντιασμένα τώρα θα έχουμε και τα σκυλάκια να φοβούνται να γαυγίσουν;

Εσείς βέβαια αυτά τα θεωρείτε “παλικαρισμούς εκ του μακρόθεν και εκ του ασφαλούς.”

Τι είναι που φοβάστε, Γέροντά μου, για να ελέγξετε μια τόσο κραυγαλέα κακοδοξία εσείς, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο π. Μελέτιος Βαδραχάνης, ο κ. Σακαρέλλος, ο κ. Ζερβός και οι λοιποί της “παλαιάς φρουράς”;

Αλλά στην τηλεφωνική μας συνομιλία μου αναφέρατε και ορισμένα άλλα που χρήζουν σχολιασμού, όπως οφείλω να δώσω στη δημοσιότητα την ηλεκτρονική επιστολή που μου έστειλε για το ίδιο θέμα ο Οσιολογιότατος μοναχός π. Σεραφείμ Ζήσης με τα δικά μου σχόλια.

No comments:

Post a Comment