ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΟΡΟΙΔΟ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ “ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ”...
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Στην τελευταία έκδοση του “Ορθοδόξου Τύπου” (Αρ. φύλλου 1351) διαβάσαμε το ακόλουθο σχόλιο για τη διδασκαλία του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς για την ενότητα της Εκκλησίας:
“Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ πατερικὴ ἐκκλησιολογία εἶναι σαφέστατη καὶ κατηγορηματική, ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ εἶναι μία καὶ ἀεὶ ἀδιαίρετη! Ὅσοι πιστεύουν καὶ διδάσκουν γιὰ δῆθεν «ἐκκλησιαστικὲς διαιρέσεις» καὶ γιὰ ἄλλες «ἐκκλησίες» ἐκτός τῆς Ὀρθοδοξίας, βρίσκονται σὲ οἰκτρὴ πλάνη καὶ φρικτὴ αἵρεση.
Παραθέτουμε ἕνα ἀπόσπασμα τοῦ ἁγίου Ἰουστίνου Πόποβιτς, ὁ ὁποῖος συγκαταλέγεται στὶς μεγάλες πατερικὲς μορφὲς τῆς Ἐκκλησίας μας, γιὰ νὰ δείξουμε τὸ μέγεθος τῆς πλάνης τῶν ἀνωτέρω, πόσο μακριὰ βρίσκονται ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία:
«Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι μόνον μία, ἀλλὰ καὶ μοναδική. Ἐν τῷ Κυρίῳ Ἰησοῦ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξουν πολλὰ σώματα κατὰ τὸν ἴδιον τρόπον δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρχουν ἐν αὐτῷ πολλὲς Ἐκκλησίες. Ἐν τῷ θεανθρωπίνῳ αὐτοῦ σώματι ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καὶ μοναδική, ὅπως ὁ Θεάνθρωπος, ὁ Χριστός, εἶναι ἕνας καὶ μοναδικός.
Διʼ αὐτὸν τὸν λόγον διαίρεσις, σχίσμα τῆς Ἐκκλησίας εἶναι πρωτίστως ἕνα πράγμα ὀντολογικῶς ἀδύνατον.
Δὲν ὑπῆρξε ποτὲ διαίρεσις τῆς Ἐκκλησίας, καὶ δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ ὑπάρξη, πλὴν ὑπῆρξε καὶ θὰ ὑπάρξη ἔκπτωσις ἐκ τῆς Ἐκκλησίας, κατὰ τὸν τρόπον, ποὺ πίπτουν τὰ ξερὰ καὶ ἄγονα κλήματα ἀπὸ τὴν θεανθρωπίνην καὶ αἰωνίως ζῶσαν ἄμπελον, ποὺ εἶναι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστὸς (Ἰω. 13, 16).
Κατὰ καιροὺς ἀπεσπάσθησαν καὶ ἐξεβλήθησαν ἀπὸ τὴν μοναδικὴν ἀδιαίρετον Ἐκκλησίαν οἱ αἱρετικοὶ καὶ σχισματικοί, οἱ ὁποῖοι ἔκτοτε ἔπαψαν νὰ ἀποτελοῦν μέλη τῆς Ἐκκλησίας καὶ μέρη τοῦ θεανθρωπίνου σώματός της.
Ἔτσι ἔχουν κατ' ἀρχὴν ἀποκοπῆ οἱ Γνωστικοί, κατόπιν οἱ Ἀρειανοί, κατόπιν οἱ Πνευματομάχοι, κατόπιν οἱ Μονοφυσίται, κατόπιν οἱ Εἰκονομάχοι, κατόπιν οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, κατόπιν οἱ Προτεστάνται, κατόπιν οἱ Οὐνίται καὶ ἐν συνεχείᾳ ὅλα τὰ ἄλλα μέλη τῶν αἱρετικῶν καὶ σχισματικῶν λεγεώνων» (Ἰουστίνου Πόποβιτς, «Δογματική τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας», (Γαλλικὴ μετάφραση) Τόμος 4ος, σελ. 181, Lausanne 1995.”
Δὲ χρειάζεται νά προσθέσουμε τίποτε στὸν καθάριο λόγο τοῦ ἁγίου Γέροντα. Μποροῦμε ὅμως νὰ προειδοποιήσουμε τοὺς οἰκουμενιστὲς γιὰ τὸν ἐκκλησιολογικὸ τους κατήφορο!"
Δυστυχώς!
Χρειάζεται και παραχρειάζεται να προσθέσετε στον καθάριο λόγο του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς, αγαπητοί πατέρες και αδελφοί του “Ορθοδόξου Τύπου”, πολλά και συγκεκριμένα σε σχέση με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο).
Και τούτο επειδή όταν πήγατε να κουνήσετε την ουρίτσα σας και να τα ρίξετε στον Σεβασμιότατο ότι διαμφισβητεί το δόγμα της ενότητας της Εκκλησίας, ο κ. Σαββάτος σας απέστειλε απειλητική επιστολή με την οποία σας απείλησε ότι, αν δεν αναιρέσετε τις κατ’ αυτού κατηγορίες και αν δεν δημοσιεύσετε την επιστολή του, θα σας σύρει στα δικαστήρια.
Οπερ και επράξατε - γονυπετώς τε και γονυκλινώς - και γονατισμένοι εξακολουθείτε να είστε απαξάπαντες μηδενός εξαιρουμένου οι υπεύθυνοι του “Ορθοδόξου Τύπου” μπροστά του.
Χρειάζεται και παραχρειάζεται να προσθέσετε στον καθάριο λόγο του Οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς, αγαπητοί πατέρες και αδελφοί του “Ορθοδόξου Τύπου”, πολλά και συγκεκριμένα σε σχέση με τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο (Σαββάτο).
Και τούτο επειδή όταν πήγατε να κουνήσετε την ουρίτσα σας και να τα ρίξετε στον Σεβασμιότατο ότι διαμφισβητεί το δόγμα της ενότητας της Εκκλησίας, ο κ. Σαββάτος σας απέστειλε απειλητική επιστολή με την οποία σας απείλησε ότι, αν δεν αναιρέσετε τις κατ’ αυτού κατηγορίες και αν δεν δημοσιεύσετε την επιστολή του, θα σας σύρει στα δικαστήρια.
Οπερ και επράξατε - γονυπετώς τε και γονυκλινώς - και γονατισμένοι εξακολουθείτε να είστε απαξάπαντες μηδενός εξαιρουμένου οι υπεύθυνοι του “Ορθοδόξου Τύπου” μπροστά του.
Αντί λοιπόν να δημοσιεύετε κείμενα εκκλησιαστικών ανδρών υπεράνω υποψίας για τις ορθόδοξες θέσεις τους, όπως είναι ο Αγιος Ιουστίνος Πόποβιτς και ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ, αναμένουμε ότι εσείς που δημοσιεύσατε την εξευτελιστική για τον “Ορθοδοξο Τύπο” και τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού αγώνα επιστολή του Αγίου Μεσσηνίας, θα την αποσύρετε και θα κάνετε συγκεκριμένη ονομαστική αναφορά στον Σεβ. Μεσσηνίας.
Το ζητούμενο δεν είναι ποια είναι η διδασκαλία του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς, που συνιστά κυριολεκτικά κάρφος στο οφθαλμό των Οικουμενιστών.
Ούτε αν εσείς συμφωνείτε με τον Οσιο Ιουστίνο Πόποβιτς!
Αυτό δα έλειπε να διαφωνείτε!
Το ερώτημα που ετέθη και εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ και αναπάντητο είναι το εξής:
1.) π. Θεοδωρος Ζήσης,
2.) π. Γεώργιος Μεταλληνός,
3.) π. Βασίλειος Βολουδάκης,
4.) Αρχιμ. Μελέτιος Βαδραχάνης,
5.) κ. Γ. Ζερβός,
6.) κ. Αθανάσιος Σακαρέλλος,
7.) οι αδελφές του π. Μάρκου
8.) “Παλαιά φρουρά” του “Ορθοδόξου Τύπου” εξακολουθούν να φοβούνται να συγκρουστούν με τον “διαιρέτη της Εκκλησίας;”
Τι ωφελεί να μας λέτε γενικά τι διδάσκει η Εκκλησία και τι λέγει ο Οσιος Ιουστίνος Πόποβιτς και ποιες είναι οι θέσεις του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Κυθήρων, αφού συγκεκριμένα και ενυπόγραφα δημοσιεύσατε την επιστολή του Αγίου Μεσσηνίας με την οποία αρνείται κατηγορηματικά όσα σαφέστατα είπε στη σύνοδο της Ιεραρχίας;
Αν θέλετε να μη μείνετε εκτεθειμένοι για υπεκφυγή με την παράθεση γενικοτήτων (τις οποίες ΠΡΟΣΟΧΗ και ο κ. Σαββάτος δεν θα είχε δυσκολία να προσυπογράψει), καλείσθε να αποσύρετε την απολογία προς τον Σεβ. Μεσσηνίας ή τουλάχιστον να επανέλθετε και να κάνετε συγκεκριμένη αναφορά στο πρόσωπό του με την οποία να λέτε ότι ο κ. Σαββάτος κήρυξε κακοδοξία στην Σύνοδο της Ιεραρχίας και να εξηγείτε τους λόγους.
Εκτός και αν όντως μείνατε ικανοποιημένοι από τις εξηγήσεις του Σεβασμιότατου.!!!
Αναμένουμε!
Εκτός και αν όντως μείνατε ικανοποιημένοι από τις εξηγήσεις του Σεβασμιότατου.!!!
Αναμένουμε!
No comments:
Post a Comment