Sunday, August 14, 2011

Η ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΣ, Ο ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, Ο κ. Λ. ΝΑΝΗΣ, Ο ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ


Η ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΣ ΘΕΟΤΟΚΟΣ, Ο Φ. ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ, Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, Ο ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΗ ΒΟΣΤΩΝΗ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

===========


Ωραία που τα λέγει ο μακαριστός Κόντογλου για την Παναγία μας, όπως τα λέγει πάντοτε για όλους τους Αγίους.


Μιλά για πνευματική ομορφιά. Οχι για σαρκική ομορφιά, όπως μιλούν όσοι δεν αγαπούν το Ευαγγέλιο.


“Υπεροράν μεν σαρκός παρέρχεται γαρ, επιμελείσθαι δε ψυχής πράγματος αθανάτου διό και μετά αγγέλων συναγάλλεται το πνεύμα σου” λέγει η θεία μας υμνολογία.


Τώρα θέλουν να μας τα μάθουν αλλιώς. Ολα σαρκικά και γήινα. Ολα ηδονικά και εμπαθή.


Ποιος είναι ο στόχος της ζωής μας; Να φτάσουμε στην απάθεια!


Και πώς κατορθώνουμε αυτό το στόχο;


Καλλιεργώντας τα πάθη μας!!! μας διδάσκουν οι Νεορθόδοξοι.


Σε ποιο άραγε ευαγγέλιο διαβάσαν αυτές τις πλάνες;


Αρχισαν με τη σωστή παρατήρηση ότι η πίστη μας δεν δέχεται το “σώμα σήμα” του Πλατωνισμού.


Υστερα είδαν τον θεικό έρωτα του Αγίου Ιωάννη της Κλίμακος και αντί να τον μιμηθούν τον διέστρεψαν σε σαρκικό.!!!


Ορθόδοξη θεολογία είναι αυτή ή “κύματα άγρια θαλάσσης επαφρίζοντα τας εαυτών αισχύνας”;


Εστω και αν είναι Ορος της Ε΄Οικουμενικής Συνόδου, ακόμα και το Αειπάρθενον της Υπεραγίας Θεοτόκου μπήκε στο στόχαστρό τους, επειδή η αειπαρθενία της Θεοτόκου στέκεται ακοίμητος φρουρός απέναντι στα μανιασμένα σαρκικά πάθη.


Ο ΓΕΝΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΝΕΟΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΥ

_____________


Και ο γενάρχης αυτών των θεωριών κ. Χρ. Γιανναράς;


Καταδικάστηκε από Συνόδους; Πολλού γε και δή.


Μόνον στην Εκκλησία της Ελλάδος έγινε πρόταση να καταδικαστεί, αλλά ο τότε Μητροπολίτης Θηβών και σημερινός Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, τον ανέλαβε υπό τις προστατευτικές του πτέρυγες, που καλύπτουν όλους τους Νεορθόδοξους και Νεονικολαίτες.


Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΒΕΛΙΓΡΑΔΙΟΥ

_________


Η Θεολογική μάλιστα του Βελιγραδίου τον αναγόρευσε επίτιμο διδάκτορά της και τον προσκαλεί τακτικά για διαλέξεις και συνέδρια, ενώ το βιβλίο του “Αλφαβητάρι της πίστης” το χρησιμοποιούσαν ως σύγγραμμα για το μάθημα της Δογματικής μέχρι που το αντικατέστησαν με τη Δογματική Ζηζιούλα!!!


Γιατί άραγε προστρέχουν στους Γιανναρά και Ζηζιούλα, αφού η Δογματική του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς είναι γραμμένη στα Σερβικά;


Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ

______


Πρόσφατα η Θεολογική Σχολή του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης, πρωτοστατούντος του γνωστού εκκλησιολόγου του Union Theological Seminary, μετέφρασε σειρά έργων του κ. Γιανναρά ως εκδόσεις της Σχολής και τον αναγόρευσε επίτιμο διδάκτορα.


Διερωτόμαστε. Μετά την αναγόρευση του κ. Γιανναρά σε επίτιμο διδάκτορα ποιος έχει σειρά να του απονεμηθεί διδακτορικός τίτλος; Ο π. Φιλόθεος Φάρος, ο π. Βασίλειος Θερμός, ο π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης ή ο Αγιος Ζακύνθου;


Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΝΕΩΝ ΟΛΙΣΘΗΜΑΤΩΝ

________


Ο Σεβασμιότατος Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος έχει πολλές αρετές.


Με προβληματίζει μόνον και με στενοχωρεί επειδή, ενώ πολλές φορές βλέπει ότι κάτι δεν είναι ορθό, όταν δει ότι απεναντί του υπάρχει εμμονή και πεισματική αντίσταση, υποχωρεί και συγκατανεύει να γίνει κάτι που δεν είναι καλόν ή και συνεργεί άμεσα στην πραγμάτωσή του.


Ελπίζουμε ότι δεν θα επιτρέψει νέο ολίσθημα της εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσης Θεολογικής Σχολής του Τιμίου Σταυρού της Βοστώνης και ότι δεν θα συνεργήσει σε νέο οίστρο θεολογικής ακολασίας με την απονομή επίτιμου διδακτορικού διπλώματος σε πρόσωπο που δεν τιμά την ορθόδοξη παράδοση.


Παραθέτουμε στη συνέχεια την ανάρτηση από το καλό ιστολόγιο “Αναστάσιος” και το εξαίρετο σχόλιο του κ. Λυκούργου Νάνη, γιατρού και πνευματικού τέκνου του οσιακής μνήμης αείμνηστου Μητροπολίτου Λαρίσσης Θεολόγου.


*****


ΤΟ ΚΑΛΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ



Του Φώτη Κόντογλου

========


Το κάλλος της Παναγίας δεν είναι κάλλος σαρκικό, αλλά πνευματικό, γιατί εκεί που υπάρχει ο πόνος κι η αγιότητα, υπάρχει μονάχα κάλλος πνευματικό.


Το σαρκικό κάλλος φέρνει σαρκική έξαψη, ενώ το πνευματικό κάλλος φέρνει κατάνυξη, σεβασμό κι αγνή αγάπη.


Αυτό το κάλλος έχει η Παναγία.


Κι αυτό το κάλλος είναι αποτυπωμένο στα ελληνικά εικονίσματά της που τα κάνανε άνθρωποι ευσεβείς όπου νηστεύανε και ψέλνανε και βρισκότανε σε συντριβή καρδίας και σε πνευματική καθαρότητα.


Στην όψη της Παναγίας έχει τυπωθεί αυτό το μυστικό κάλλος που τραβά σαν μαγνήτης τις ευσεβείς ψυχές και τις ησυχάζει και τις παρηγορά.»



ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ

=========


Αχ μακαριστέ κυρ-Φώτη!


Δε φοβήθηκες μη σε κατηγορήσουν κάποιοι, αντικρύζοντας αυτά που γράφεις για το πνευματικό κάλλος της Παναγίας μας εν αντιθέσει προς το σαρκικό κάλλος που εξάπτει τα πάθη, για ηθικιστή, πιετιστή, επαρχιώτη, πουριτανό, δυτικόπληκτο, νομικιστή κι άλλα ων ουκ έστιν αριθμός!


Εδώ και τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη έβγαλαν δυτικόπληκτο κάποιος δε γνωστός και μη εξαιρετέος θεολογών φιλόσοφος ή φιλοσοφών θεολόγος, διαλέγετε και παίρνετε, κατηγόρησε σαν πιετιστή τον συντάξαντα τη φράση “ο τας κλεις της Παρθένου μη λυμηνάμενος τω τόκω σου!”


Τον πείραξε η λέξη λυμηνάμενος!


Οποία νεοορθόδοξη διαστροφή!



ΠΗΓΗ:


Αναστάσιος


No comments:

Post a Comment