Saturday, November 3, 2018

Η ΚΥΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΟΛΕΣΧΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ

Η ΚΥΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΟΛΕΣΧΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ
=====

Ο κουρνιαχτός γύρω από τον μακαριστό Τρεμπέλα στα σχισματικά ιστολόγια “Ομολογία" και “Πατερική Παράδοση” των κακοδόξων και σχισματοαιρετικών Τσολογιάννη και Σημάτη  αντιστοίχως.

Ο κ. Σακαλάκης δεν έχει καμμία ιδεολογία. Από  ό,τι μπορώ να εκτιμήσω μόνο καιροσκοπικά ενεργεί και σηκώνει κουρνιαχτό γύρω από διάφορα θέματα. Δεν θα ησχολείτο με τον Τρεμπέλα και τις αδελφότητες, αν δεν ήθελε να χτυπήσει τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο και την θεολογία του γύρω  από τον 15ο Κανόνα της Α/Β Συνόδου. 

Συγκεκριμένα το θέμα με τον Τρεμπέλα ξεκίνησε, όταν εγώ  ανέφερα τον Τρεμπέλα μεταξύ των εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων  που εξέφρασαν την συνείδηση της  Εκκλησίας ως τον τελευταίο κρίκο της Ιεράς Παραδόσεως στην σύγχρονο εποχή. 

Φυσικά δεν ανέφερα τον Τρεμπέλα καθώς και μία πλειάδα αγίων και οσιακών μορφών ως αλάθητον, αλλά ως ένα πρόσωπο αναφοράς στα θεολογικά γράμματα και εκκλησιαστικά δρώμενα. 

Δεν είναι δυνατόν να αναφερθεί κανείς στα πρόσωπα που διεμόρφωσαν το εκκλησιαστικό τοπίο της συγχρόνου Εκκλησίας και να μην αναφερθεί στον μέγα Τρεμπέλα. 

Το ότι έκανε λάθη λόγω αστοχίας, λόγω  της εποχής κ.τ.λ. δεν τον καθιστά  κακόδοξο και αιρετικό ή ότι απώλεσε το  ορθόδοξο κριτήριο. 

Ανήκει μέσα στην πλειάδα των αγίων και οσίων που εκφράζουν την ομοφωνία των Πατέρων. 

Εννοείται τα ίδια με τον Τρεμπέλα  ισχύουν και για τον έτερον ακαδημαικό θεολόγο τον Ιωάννη Καρμίρη.  Προσωπικώς θα μου ήταν αδύνατον μεταξύ της ομηγύρεως που ανέφερα, να μην περιλάβω τον συγγραφέα του τεραστίου πονήματος και θεμελιώδους  έργου “Τα δογματικά και συμβολικά  μνημεία της ορθοδόξου πίστεως”. Ποιός μίμος και καιροσκόπος Σακαλάκης θα αναιρέσει τον τοιούτον  και τοσούτον ακάματον συγγραφέα! Ο κ. Σακαλάκης  αυτοαναιρείται με τις αντιφάσεις του, τις κακοδοξίες του και την αλαζονεία του έτι νεόκοπος, χωρίς  καμμία καταγεγραμμένη ομολογία, να θέλει να  ανατρέψει το σύμπαν. Όλοι οι αιρετικοί όλων των αιώνων από το ίδιο σύμπλεγμα έπασχαν, να θέλουν  να διακριθούν, να πουν κάτι το ξεχωριστό, να τα βάλουν με κάποιο άγιο. 

Αυτά ως προς τον Τρεμπέλα και τον Ιωάννη Καρμίρη. 
Θα ήθελα όμως αγαπητοί φίλοι των αδελφοτήτων, να καυτηριάσω κάποια πράγματα σχετικά με τις  αδελφότητες, με τις οποίες  δεν έχω καμμία  αντιπαλότητα. Αντιπαλότητα και κατακερματισμός  των εκκλησιαστικών χώρων δεν θα έπρεπε να  υπάρχει, αλλά επικοινωνία, συνεργασία κ.τ.λ. 

Ο μόνον ηθικιστικώς  σκεπτόμενος Σακαλάκης κατηγόρησε τον  Σωτήρα για ηθικισμό! Δεν είναι κακό ο καθείς να επιλέγει τον χώρο που εκκλησιαστικώς αναπαύεται και προσιδιάζει. Ουδέν μεμπτόν! 
Όμως μετά λύπης μου διάβασα σε κάποιο σχόλιο του κ. Μπερούκα να δικαιολογεί τις μεταφράσεις  των εκκλησιαστικών κειμένων από τους Οικουμενιστές επισκόπους και να μας υποδεικνύει να ακούσουμε την κ. Σιδέρη σε ένα απόσπασμα video, όπου δεν ξέρει αυτή η κατά τα άλλα σεβάσμια κυρία τι λέει! Το τραγικότερο είναι ότι βλέπουμε τους ανθρώπους και ειδικά τις κυρίες του ΣΩΤΗΡΑ να διακατέχονται από ένα πνεύμα υποταγής στον οικουμενιστή επίσκοπο και να στηρίζουν όλες τις οικουνενιστικές του εκτροπές. 

Πώς το βλέπουμε;   

Στις επαρχιακές πόλεις αυτό είναι κάτι το φανερό, δεν χρειάζεται κάποια έρευνα. 

Μάλιστα συχνάκις καλούν τον οικουμενιστή επίσκοπο στην αίθουσα για αγιασμό, ευλογία και όλα τα συναφή χειροφιλήματα, μεταδίδοντας ένα πνεύμα εφησυχασμού και αποσπώντας την προσοχή  από τα οικουμενιστικά εγκλήματα. 

Αυτό το βλέπετε να είναι επιτρεπτό; Τι και αν γράφει  το φυλλάδιο του ΣΩΤΗΡΑ για τον Οικουνενισμό;    

Στην πράξη λέτε "άσε το  φυλλάδιο να λέει"! Πώς μπορεί ένα τέτοιο φυλλάδιο να έχει κύρος; Η ίδια η αδελφότητα το εξευτελίζει! 
Όμως θα με ενδιέφερε να μάθω. Η θέση αυτή του κ. Μπερούκα για τις μεταφράσεις των εκκλησιαστικών  κειμένων είναι μία προσωπική του θέση ή είναι μία  θέση που υιοθετεί η αδελφότητα;  
Υ.Γ. Τα ανωτέρω σχόλια στάλθηκαν σε σχετική ανάρτηση του ιστολογίου “Ομολογία” για να λάβω την παρακάτω απάντηση που αντανακλά το ήθος και την δημοσιογραφική δεοντολογία του χειριστή του ιστολογίου κ. Τσολογιάννη και γενικώς των προαναφερθέντων σχισματικοαιρετικών ιστολογίων: 
“H XYΔΑΙΟΥΒΡΙΣΤΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ δεν έχει καμμία θέσι στο ιστολόγιό μας.

Να πάει και να κάνη τα σχόλια της εκεί που συνηθίζει στους διάφορους ΒΟΘΡΟΥΣ.

Εδώ μέσα δεν επιτρέπουμε ούτε να σκεφτή να έλθη και να βάλη σχόλια.
Χυδαιολόγησε εναντίον των Γνησίων Αποτειχισμένων και δικαίως την αποβάλαμε.

Η Μαινάδα Λωρίτου και το μένος της να το εκφράζη στους Κρυπτόμενους Οικουμενιστές.”

No comments:

Post a Comment