Friday, November 23, 2018

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ


ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

ΙΘ΄

Τοῦ Οσ. Μοναχοῦ Ἱλαρίωνος Σταυροβουνιώτου
=====

Ἀπὸ τὴν περίφημη καὶ χειρόγραφη ὅμως ἐπιστολὴν ποὺ μᾶς ἄφησε ὁ Ἅγιος Γέρων Παΐσιος, ἡ ὁποία ἔχει ὡς ἀποδέκτην τὸν Θεολόγον κ. Παναγιώτην Τελεβάντο, παρατηροῦμε ὅτι ὁ ἅγιος διαχωρίζει ἀπόλυτα τὴν θέση του ἀπὸ τὸν γ. Ἰωσήφ καὶ τὴν συνοδία του, πρᾶγμα ποὺ σημαίνει ἀναντίρρητα, ὅτι ὅλα αὐτὰ ποὺ γράφονται γιὰ τὸ παρὸν θέμα μας ἐντὸς τοῦ βιβλίου τοῦ γ. Ἰωσήφ, εἶναι φαντασιοπληξίες, δηλαδή πράγματα ἐκτὸς πραγματικότητας.

Στὴν ἐπιστολή του ὁ Ἅγιος Γέρων Παΐσιος, γράφει τὰ ἑξῆς:
«Οταν το 1978 ο Γέρο-Ιωσήφ είχε αποφασίση να πάη στην Κύπρο, είχε περάση από το Κελλί μου και μου ανακοίνωσε την απόφασή του, και εγώ του είπα καλά θα κάνεις βοήθησε τον πονεμένο λαό της Κύπρου. Το 1981, ξαφνικά βλέπω τον Διάκο Αθανάσιο! ο οποίος μου είπε ότι έφυγαν από την  Κύπρο και ότι αυτός ήλθε λίγες μέρες νωρίτερα να βρη τόπο προσωρινόν να ακουμπήσουν τα πράγματά τους που θα έφερνε ο Γέρο-Ιωσήφ με την Συνοδεία του. Μου είπε δε ο Διάκος ότι έφυγαν γιατί τους συκοφάντησαν κτλ. Μετά από λίγες μέρες πέρασε και ο Γέρο-Ιωσήφ ο οποίος μου είπε τα ίδια.

Δεν είπα εγώ στον Γέρο-Ιωσήφ για να φύγηαλλά εδώ έμαθα για την φυγή τουΟύτε όταν πήγε στην Κύπρο τον έστειλα εγώαλλά ο ίδιος το είχε αποφασίση, και εγώ του είπα καλά θα κάνης. Βοήθησε τον πονεμένο λαό της Κύπρου. (…) ».

[ΠΗΓΗ: Γιὰ τὴν ἀμιγῶς χειρόγραφη ἐπιστολὴν τοῦ Ἁγίου Παϊσίου πρὸς τὸν Θεολόγο κ. Παναγιώτην Τελεβάντο δεῖτε στὸ Ἱστολόγιον «PANAYIOTIS TELEVANTOS», τὸν τίτλο: «Ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΔΙΝΟ», http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2015/01/blog-post_642.html , καθὼς καὶ γιὰ σύγκρισιν βρεῖτε τὸ ἑπόμενο: «Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟ» http://panayiotistelevantos.blogspot.com/2015/01/blog-post_70.html ].

(Συνεχίζεται)

No comments:

Post a Comment