Tuesday, November 13, 2018

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ Θ΄


ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

Θ΄

Τοῦ Οσ. Μοναχοῦ Ἱλαρίωνος Σταυροβουνιώτου
=====

ΠΟΙΑ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΣ ΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΟΥ γ. ΙΩΣΗΦ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ;

Ἑστιάζω τὴν προσοχή μου στὸ ἴδιο βιβλίο, τὸ ὁποῖον βρίσκεται γιὰ χάριν τῆς ὁλοκλήρου καὶ ἀντικειμενικῆς ἀλήθειας ὑπὸ ἐξονυχιστικὴν κριτικὴν στὰ διάφορα σημεῖα ποὺ ἀναφέρουν καὶ ἐμπλέκουν τὴν Ἱερὰ Μονή μας· διαβάζουμε τὰ ἀμέσως ἑπόμενα:

«Ὁ γυναικεῖος Μοναχισμὸς δὲν εἶχε πνευματικὰ στηρίγματα ἀπὸ ἔμπειρους στὸν Μοναχισμὸ Γέροντες».

Αὐτὰ τὰ παράδοξα καὶ ἀναληθῆ κατεγράφησαν ὑπὸ τοῦ συγγραφέως καὶ Ἡγουμένου τῆς Ἱ.Μ.Β. π. Ἐφραίμ καὶ ἐννοεῖ, προφανῶς, σύμφωνα μὲ τὸ βιβλίο του, τὴν χρονιὰ ἐκείνην ποὺ ἔγινε ἡ πρώτη κάθοδος τοῦ γ. Ἰωσήφ στὴν Κύπρο τὸ 1978.

Αὐτὸ καὶ ἂν εἶναι μία μεγίστη ὕβρη, χλευασμός, ὑποτίμησις καὶ ἀπαξίωσις γιὰ τοὺς τότε διακριτικοὺς καὶ πνευματικοὺς Γέροντες τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου! Ἰδιαίτερα, θεωρῶ, ὅτι πρόκειται γιὰ ἄστοχη καὶ ἄδικη μομφὴ ἔναντι τοῦ προηγούμενου Καθηγουμένου τῆς Ἱ.Μ.Σ., τοῦ ὁσίου Γέροντα Γερμανοῦ Σταυροβουνιώτου, ὁ ὁποῖος ἀπὸ τότε, ὡς γνωστόν, ἦτο καὶ ὁ διακριτικὸς Πνευματικὸς ὁδηγὸς τῶν περισσοτέρων ἐν Κύπρῳ γυναικείων Μοναστηριῶν.

Πῶς δηλαδὴ καὶ γιὰ ποιόν λόγο ἆρά γε, γράφονται τέτοια ἀναληθῆ πράγματα (ἀδυνατῶ παντελῶς νὰ τὸ ἐννοήσω), ὅτι οἱ ἐν Κύπρῳ Μοναχὲς τὸ 1978-1981 δὲν εἴχαν δῆθεν πνευματικὰ στηρίγματα;

Πέραν τούτου ὅμως νὰ σᾶς πληροφορήσουμε τὴν ἀκριβῆ ἱστορικὴν ἀλήθειαν, ὅτι δηλαδὴ ὁ Γυναικεῖος Μοναχισμὸς τότε ἦτο στὴν μεγίστην πνευματικὴν ἀκμήν του, καθότι δὲν εἶχε διόλου κλονισθεῖ ἀπὸ τὴν μεταβολὴν τοῦ ἡμερολογίου, ἀπ’ τὸ λεγόμενο καὶ Ἡμερολογιακὸν Ζήτημα. Λόγου χάριν, νὰ ἀναφέρω μὲ κάθε ἱστορικὴν ἀκρίβεια, ὅτι σὲ μεγάλη ἀκμὴν ἦτο συγκεκριμένα τὸ Γυναικεῖο Μοναστήρι τοῦ Ἁγίου Γεωργίου τοῦ Ἀλαμάνου στὴν Λεμεσόν, τὸ ὁποῖον τότε πρέπει νὰ εἶχεν πέραν τῶν 70 Μοναζουσῶν ὑπὸ τὴν εἰκοσαπενταετῆ (25) πνευματικὴν ἐποπτεία καὶ διακριτικὴν καθοδήγησιν τοῦ ὁσίου Γέροντος καὶ Ἡγουμένου τῆς Ἱ.Μ.Σ. π. Γερμανοῦ.

(Συνεχίζεται)

8 comments:

  1. ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙ ΤΟ Θ΄ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΩΝ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΩΝ

    Του Παναγιώτη Νούνη

    Ο οσιολογιώτατος Μοναχός π. Ιλαρίων Σταυροβουνιώτης, διαχρονικό και σημαντικό μέλος του Ηγουμενοσυμβουλίου της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, ξεσκονίζει ήπια, εντοπίζει με χειρουργική ακρίβεια, παραθέτει σωρηδόν αποσπάσματα απ΄το βιβλίο, ανασκευάζει αποδεικτικά τα σωρηδόν ψέματα του Εφραίμ και του Λεμεσού, κριτικά, μεθοδικά και αποτελεσματικά, ανατρέπει εκ θεμελίων το γλυκερό ψευτο-παραμυθόδραμα των νεοΒατοπεδινών, παραμύθια για μικρά και μεγάλα μωρά, εννοώ το βιβλίον «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ».

    Σπεύσετε παρακαλώ -γιατί όχι!- όπως το προμυθευθείτε έγκαιρα και βάλτε το σε συγκριτική αντιπαραβολή μαζί με την εν λόγω στιβαρή και ρωμαλέα βιβλιοκρισία των Σταυροβουνιωτών Πατέρων, διότι θα κλάψετε γοερά για τις ανυπόστατες εξιδανικεύσεις, ψευδαισθήσεις, πλάνες και τα πολλαπλά διαβολικά ψεύδη των νεοβαλτοπεδινών «πατέρων».

    Ο ηγούμενος της ι. μ. Βατοπεδίου και ο Λεμεσού, ισχυρίζονται ότι ο Γυναικείος Μοναχισμός πρό της ελεύσεως του γ. Ιωσήφ, δεν είχε πνευματικά στηρίγματα.

    Όπερ σημαίνει: μέγα σατανικότατον ψεύδος, το οποίο ψεύδος ανασκευάζει, ιστορικά, αντιρρητικά και αποδεικτικά ο Μοναχός Ιλαρίων.

    Εύγε των πατέρων της εν λόγω Μοναστικής αδελφότητος. Μας αναπαύουν σφόδρα, που τόλμησαν να αντιπαραταχθούν γραπτώς με τις νεοβατοπαιδινές κακόδοξες δυνάμεις.

    Καιρός του λαλείν λοιπόν!

    Ακόμα ούκ ολίγοι φανατικούληδες και προσωπαλάτρες των νεοΒατοπεδινών, ισχυρίζονται αηθώς, ότι ο Λεμεσού και ο γ. Ιωσήφ αναδημιούργησαν (!), θεμελίωσαν (!!) και αναζωπύρωσαν (!!!) τον Μοναχισμό στην Κύπρο. Αστεία πράγματα!

    Τάδε έφη ο νέος Ρασπούτιν και Ζαρατούστρα του Βατοπεδίου.

    Οι σύγχρονοι «Τρείς Ιεράρχες» και τρείς «Στύλοι της εν Κύπρω Ορθοδοξίας»!

    ΙΩΣΗΦ-ΛΕΜΕΣΟΥ-ΕΦΡΑΙΜ...!

    Δηλαδή προτού εμφανισθεί το «μέγα κλέος» της Φίλης Ορθοδοξίας, ο Ιωσήφ ο Χαμογελαστός, ο Λεμεσού και ο Εφραίμ, δεν υπήρχε σφριγηλός και ορθόδοξος Ησυχασμός στην Κύπρο;

    Βέβαια εν μέρει λένε και κάποιαν αλήθεια: ότι δηλαδή θεμελίωσαν τον Μοναχισμό στην Κύπρο, στην σύγχρονη Εκκλησιαστική Ιστορία, γέμισαν μερικά μοναστήρια με Καλογήρους και Καλόγριες, αλλά το ζήτημα, πρέπει να εστιάσει στην ουσία του.

    Δηλαδή, τί είδους Μοναχισμό ανόρθωσεν και δημιούργησε ο γ. Ιωσήφ, ο Εφραίμ και ο Λεμεσού;

    Προφανώς έναν εκκοσμικεύμενο, άνευρο, γλυκουλίστικο, υποκριτικό, αγαπουλίστικο, ψυχολογικό, στείρο, και νεοΒαρλααμίτικο είδος Μοναχισμού.

    Έναν «ορθόδοξο» νεοΗσυχασμό α λά βαλτοπεδίου. Βάλτος για τους υποτακτικούς τους, γι΄αυτό τους εγκαταλείπουν σωρηδόν όσοι καλοπροαίρετοι προβληματιστούν σοβαρά εξ αιτίας των περιώνυμων θεολογικών κριτικών.

    Αυτές τις χοντροειδείς μεγαλοστομίες και ανυπόστατες μαλακίες να μη διέδιδαν και τα πράγματα θα ήτο διαφορετικά για εκείνους.

    Τόση «αυτομεμψία» απο χείλη Βατοπαιδινών δεν την αντέχουμε άλλο.

    Αντέχουμε όμως, αντικειμενικές, καλοπροαίρετες και αντιρρητικές κριτικές στα κακώς κείμενα του οίκου μας.

    Μια σταγόνα αλήθειας: η βιβλικρισία του μ. Ιλαρίωνα κατά του γ. Ιωσήφ του Βατοπαιδινού και της κομπανίας του.

    Ωκεανοί ψεμάτων: το βιβλίο «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΛΤΟΠΕΔΙΝΟΣ».

    Σκέτος-νέττος βάλτος, λιμνάζοντα και απόβλητα νερά!...

    Εν τέλει ο μακαριώτατος αρχιεπίσκοπος της Κύπρου ο Χρυσόστομος Β΄ έπραξε και ενήργησε άριστα να απαγορεύσει αμέσως την προώθησιν του εν λόγω πεπλανημένου βιβλίου. Να προφυλάξει το Χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Κύπρου ήθελε ο άνθρωπος απο τις ιταμές φανφάρες και κραυγαλέες μαλακίες του Εφραίμ.

    Εύγε και στον Μακαριώτατο!

    Τώρα παρατηρούμε, ότι και η Ιερά Μονή Σταυροβουνίου, συμμαχεί με τις εν λόγω συγκεκριμένες αντιΒατοπεδινές ενέργειες του Μακαριωτάτου.

    Πράγμα που σημαίνει, νομίζω, ότι ο Μακαριώτατος φαίνεται να έχει απόλυτον δίκαιο που έχει ισχυρές αντιρρήσεις εναντίον τους και λαμβάνει την ηθική υποστήριξη για τον πονηρό πόλεμο που δέχεται απο τους ανεγκέφαλους «ροπαλοφόρους» οπαδίσκους του Λεμεσού και του Εφραίμ.

    Παρ΄εκτός κι αν και οι Σταυροβουνιώτες Πατέρες είναι και αυτοί συκοφάντες του Ιωσήφ, του Εφραίμ και του Λεμεσού;

    Το ερώτημα είναι ρητορικόν.

    Του Παναγιώτη Π. Νούνη

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. ο άγιος Λεμεσου έχει σχέση με το Άγιο Πνευμα.
      2. ο νούνης πολεμα τον Λεμεσου
      3. συμπέρασμα: ο νούνης δεν έχει αγιο Πνευμα. ίσως έχει οινόπνευμα.
      επίσης, στα κηρύγματα που έχω αποθηκεύσει, π.χ. : https://frgewrgios.blogspot.com/2015/09/
      μόνο ένα μιλάει μόνο για αγάπη εξ ολοκλήρου.
      ο νούνης πως γίνεται και μιλα με τόση άνεση για την αγάπη;
      πέρασε από την κάθαρση.
      πέρασε από τον φωτισμό.
      έφτασε και στην τελείωση, οπότε δικαιουται ο άνθρωπος να ομιλει συνέχεια για την αγάπη...

      Delete
    2. Ευλογείτε τίμιε πάτερ!

      Α΄. Έχετε απόλυτον δίκαιο ότι ο Νούνης δεν έχει άγιο Πνεύμα, αλλά γράφει μόνον και μόνον υπό την επήρεια του οινο-πνεύματος. Οίνος ευφραίνει καρδίαν ανθρώπου, δοκιμάστε το κανένα βραδάκι. Έχετε δίκιον, εν μέρει, ότι ο Νούνης πολεμεί τον Λεμεσού, όχι τον ίδιο προσωπικά, αλλά τις κακόδοξες και κομπογιαννίτικες τακτικές και ενέργειές του.

      Β΄. Την εν λόγω ανάρτηση-βιβλιοκρισία, αν το προσέξατε, όμως, την γράφει και την υπογράφει ο Μοναχός Ιλαρίων Σταυροβουνιώτης (έμπειρος Μοναχός, σχεδόν 30 χρόνια στην υπακοή παρά τω πλευρώ του Ηγουμένου της Ι.Μ.Σ.) η οποία συγγράφθηκε απο την αδελφότητα της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου, εξάπαντος με τις ευλογίες του φωτισμένου και Φίλου του Θεού Γέροντα Αθανασίου Σταυροβουνιώτη.

      Γ΄. Άρα: με το συμπάθιο, τίμιε πάτερ, μας γράφετε μα-λα-κί-ες στο τετράγωνο!

      Αυτά τα ψευτο-επιχειρήματα σας σύμφωνα με την Λογική είναι ad hominem επιχειρήματα.

      Είπα μέχρι στιγμής να μη σας προσβάλω, σεβόμενος το ιερατικό σας σχήμα. Αλλά κάποιοι φίλοι απορούν, άραγε, γιατί κατακρίνετε αυθαίρετα και αηθές επι προσωπικού τον Νούνη, ως ανόητο, ενώ μπορείτε να πείτε ότι γράφω ανοησίες;

      Η ιερωσύνη σας δίδει το δικαίωμα να κατακρίνετε Λαϊκούς; Έχετε υπόψιν σας τι λαλεί ο Χριστός μας, για όποιον διανοηθεί να αποκαλέσει τον αδελφό του ανόητο και βλάκα; Ξαναδιαβάστε τίμιε πάτερ το Ευαγγέλιον, τούτην την φορά απο την ίσια πλευρά.

      Μερικές ακόμη υποβοηθητικές θεο-λογικές προκείμενες και παραγωγικός συλλογισμός:

      1. Ο «άγιος» Λεμεσού γλύφει ανέντιμα και υπερασπίζετε άτιμα τις κακοδοξίες του οικουμενικού πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.
      2. Ο «άγιος» Λεμεσού κατηγορεί τους αντιοικουμενίστες.
      3. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης είναι αιρεσιάρχης και αρχιοικουμενιστής.

      Άρα: ο «άγιος» Λεμεσού, άν και μόνο άν είχε Άγιο Πνεύμα και ήτο τω όντι Θεόπτης ή Φωτισμένος Επίσκοπος, ώφειλεν, να ελέγξει αντιρρητικά τον Οικουμενιστή πατριάρχη μας και όχι να τον συγκαλύπτει στις κακοδοξίες του και δή να συκοφαντεί και να λοιδωρεί όσους ευλόγως και δικαίως το πράττουν.

      Συμπέρασμα: Ο «άγιος» Λεμεσού, επειδή είναι μαθητής του γ. Ιωσήφ, δεν πέρασε απο κάθαρση-φωτισμό και θέωση, πέρασε απο άλλες ατραπούς ως γνωστόν, διότι οι νεοΒατοπεδινοί Ρασπουτήδες γράφουν το «Κατά Ιωσήφ Χαχανιστού» δυσαγγέλιον, το οποίον είναι εωσφορική διδακτορική διατριβή στην σατανική διγλωσσία.

      Ο Νούνης δεν μιλά με τόσην άνεση περί της Αγάπης, καθώς αυαθίρετα γράφετε, αλλά γράφω με άνεση περί του Έρωτα και της Αγάπης τα οποία για τους θεοφόρους Πατέρες είναι ομοιούσια πράγματα. Εξάλλου, ως μαθητής αυτά εδιδάχθηκα και απο τους σοφούς αλλά και ά-σοφους καθηγητές μου.

      Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, μας δίδει ευλογία, όσοι ακόμη βρίσκονται στις τάξεις των κατηχουμένων και μαθητών, κινδυνεούσης της Πίστεως έχουμεν την υποχρέωσιν να ομιλούμε και να ελευθεροστομούμε.

      Συνεπώς, τα παράπονά σας στους τω όντι Αγίους και όχι στους γιαλαντζί και κομπογιαννίτες κληρικούς επισκόπους-κατασκόπους.

      Καταλάβατε πάτερ μου;

      Ευλογείτε!

      Delete
  2. Εγώ δεν έχω κανένα λόγο νά μπλέξω στην Κυπριακή οικογένεια . Έχετε όμως πολλή πλάκα ! Ιωσήφ ο χαμογελαστός , Λεμεσού ο ακτιστοφωτίτης , Εφραίμ ο ορνιθοκοτίτης ! Τον έκαναν λέει νά χαμογελάει , γιατί τον καταράστηκε ο αρχιεπίσκοπος νά μή βρεί χαρά ! Τί το κάνατε βρε παιδιά σίριαλ ; Είστε μοναδικοί !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και που είσαι ακόμη, Ελένη μου; Βρισκόμαστε μάλλον στην Α΄ «σεζόν» στα πρώτα-πρώτα επεισόδια... φτάνει που το διασκεδάζεις εσύ!

      Μόλις σκαρφίστηκα και μερικά άλλα για πάρτι σου, σσσ! μη διαρεύσουν και βρώ το μπελά μου:

      1. Ο Ιωσήφ «ο Θαυματουργός» ο και «αναστένων» τους νεκρούς!

      2. Ο Λεμεσού «ο Υπερυπτάμενος» και «Ακτιστοφωτιστής» των Κυπρίων.

      3. Ο Εφραίμ ο «Νέος Ρασπούτιν» της Βαλτοπεδιάδας.

      Θέλεις και άλλα Ελένη μου;

      Delete
  3. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ για δεύτερη φορά κατά της σχολιαστικής κριτικής εναντίον μου και προσκομίζω τα θεο-λογικά επιχειρήματά μου καθώς και μερικά στοχευμένα ερωτήματα κρίσεως κατά του π. Γ.Θ. τα οποία παραμένουν μέχρι στιγμής αναπάντητα:

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι συνεχίζετε το θρησκευτικό παραλήρημα να ταυτίζετε τον θείο και ανθρώπινο Έρωτα με το σέξ και την σαρκολατρία, όπερ άτοπον. Διότι κατά τους θεηγόρους Πατέρες οι έννοιες Έρως και Αγάπη ταυτίζονται.

    Να σας υπενθυμίσω παράλληλα, τίμιε πάτερ, ότι ο Άγιος Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, αυτός ο μείζον ερωτικός θεοφόρος Πατέρας της Εκκλησίας, ότι έγραψε: ΠΕΡΙ ΘΕΙΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ, ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ, ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ, κεφάλαιο 4ο, εκδόσεις: Π. ΠΟΥΡΝΑΡΑ, Γενική Εισαγωγή: Χρήστος Αραμπατζής, εισαγωγή-μετάφραση-σημειώσεις: Ιγνάτιος Σακαλής, σελ. 398-427, σε ανάλογη περίπτωση για τους «ορθόδοξους» ηθικιστές και μοραλιστές της εποχής του:

    1. «Ἐραστής ἐγενόμην τοῦ κάλλους αὐτῆς. Ὥστε τοῦτο δή τὀ τοῦ Ἔρωτος ὄνομα ΜΗ φοβηθῶμεν, μηδέ τις ἡμᾶς θορυβείτω λόγος περί τούτου δεδιττόμενος» ( σελ. 420, παράγραφος 12η) [Μετάφραση:Έγινα Εραστής της ομορφιάς της. Ώστε ας μη φοβηθούμε το όνομα 'Έρως', μήτε να μας τρομάζει κανένας λόγος που μας φοβερίζει γι΄ αυτό.]

    2. «Ἐμοί γάς δοκοῦσι οἱ Θεολόγοι ΚΟΙΝΟΝ μέν ἡγεῖσθαι τό τῆς ἀγάπης, καί τό τοῦ ἔρωτος ὄνομα...» (σελ. 420), (Μετάφραση: Εγώ νομίζω ότι οι Θεολόγοι θεωρούν ταυτόσημα τα ονόματα της αγάπης και του έρωτος...)

    3. «Θεοπρεπῶς γάρ τοῦ ὄντως Ἔρωτος... τά πλήθη μή χωρήσαντα τό ἑννοειδές τῆς ἐρωτικῆς θεωνυμίας...»

    4. «Ἀχώρητον γἀρ ἐστι τῷ πλήθει τό ΕΝΙΑΙΟΝ τοῦ θείου καί ΕΝΟΣ ἔρωτος».

    5. Παράγραφος 13η. «Ἔστι δέ καί ἐκστατικός ὁ θεῖος Ἔρως, οὐκ ἐῶν ἑαυτῶν εἶναι τούς ἐραστάς, ἀλλά τῶν ἐρωμένων» (σελ. 422).

    6. Παράγραφος 15η. «Τόν ἔρωτα, εἴτε Θεῖον, εἴτε ἀγγελικόν, εἴτε νοερόν, εἴτε ψυχικόν, εἴτε ΦΥΣΙΚΟΝ εἴποιμεν, ἐνωτικήν τινα καί συγκρατικήν ἐννοήσωμεν δύναμιν.» (σελ. 424-426)

    7. Παράγραφος 16η. «Ἐπειδή τούς ἐκ τοῦ ἑνός πολλούς ἔρωτας διετάξαμεν... ΕΓΚΟΣΜΙΩΝ τε καί ΥΠΕΡΚΟΣΜΙΩΝ ἐρώτων... μεθ οὕς οἱ αὐτονόητοι καί θεῖοι τῶν ὄντως ἐκεῖ καλῶν ἐρώτων ὑπερεστᾶσι.» (σελ. 426), (Μετάφραση: Αφού κατατάξαμε τους πολλούς έρωτες που προέρχονται απο τον ΕΝΑ... των εγκόσμιων και υπερκόσμιων ερώτων... ἔπειτ΄ απο τους οποίους στέκονται πιό ψηλά οι αυτονόητοι και θείοι απο τους εκεί γνήσια ωραίους έρωτες».

    Η απορία μου όμως παρά ταύτα είναι κάποια άλλη: γιατί λοιδωρείτε και κατακρίνετε τόσον εύκολα τους αντιοικουμενιστές λαϊκούς θεολόγους και τους κληρικούς;

    Γιατί με συμπεριλαμβάνετε στην κλίκα των Νεορθοδόξων Οικουμενιστών; Μήπως με αδικείτε κάπως με την ισοπεδωτική, μηδενιστική -ελέω άκριτου ζήλου και φανατισμού- αφοριστική και πολεμική κριτική σας;

    Μήπως και ο μέγας Πατήρ της Εκκλησίας ο άγιος Διονύσιος Αρεοπαγίτης, επειδή μιλά για θείον και ανθρώπινον έρωτα, εμπίπτει στις τάξεις του Νεορθοδοξισμού και της σεξοθεολογίας;

    Ποιά η γνώμη σας εν τέλει για την Οικουμενική Κίνηση/Οικουμενισμό; Επι της ουσίας της εν λόγω αναρτήσεως, περί του γ. Ιωσήφ του Χαμογελαστού και «Εραστού», δεν βγάλατε άχνα. Για ποιόν λόγο άραγε; Τι άποψη έχετε για την «Πανορθόδοξη» Σύνοδο της Κρήτης;

    Και κάτι τελευταίο: σε ποιά ιερά Μητρόπολη διακονείτε;


    Θερμή παράκληση απαντήστε μας τίμιε πάτερ.

    Ευλογείτε

    Του Παναγιώτη Π. Νούνη

    ReplyDelete
  4. Καλά , καλά Παναγιώτη μου , μή θυμώνεις . Σε είδε ωραίο παιδί γι αυτό . Σου λέει τί άλλο θα μπορούσε νά είναι ! Σε αυτό έπεσε έξω . Όμως μας υπενθύμισε μερικά ωραία και πατερικά , που είναι κάπως κομμένα λόγω λογοκρισίας .

    Κατά τάλλα για το story o Ντοστογιέφσκυ θα έγραφε ακόμα ένα αξιολογότατο μυθιστόρημα ισάξιο των αδελφών Καραμαζώφ . Πολύ πράμμα , πολύ υλικό , πολύ πλοκή ! Μου θυμίζει το κεφάλαιο των αδελφών Καραμαζώφ " ο στάρετς Ζωσιμάς " , που ήθελαν σώνει και καλά νά τον αγιάσουν .

    ReplyDelete
  5. Ο π. Γ. Θ. θα είναι στη συνοδεία των Βατοπεδινών στην επικείμενη επίσκεψή τους σε Φωκίδα και Πάτρα για να παρουσιάσουν το Κατα Ιωσήφ χαχαγγέλιον;

    ReplyDelete