Wednesday, November 7, 2018

ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ Δ΄


ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΓΕΡΩΝ ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΣ» ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

Δ΄

Τοῦ Οσ. Μοναχοῦ Ἱλαρίωνος Σταυροβουνιώτου
=====

Τὸ ἀμείλικτο καὶ ῥητορικὸ ἐρώτημα ποὺ προκύπτει προφανῶς μετὰ τὰ προειρημένα, εἶναι τὸ ἀμέσως ἑπόμενο:  μὲ τέτοιον ἔμπειρο Γέροντα, ὅπως τὸν Χαρισματοῦχο ἱερομόναχο παπα-Κυπριανὸ, τὸν ὁποῖον εἶχε γιὰ Γέροντα τότε καὶ ὁ γ. Ἰωσήφ Βατοπαιδινὸς, ἦταν δυνατὸ νὰ «φθαρεῖ πνευματικά» ὁ ἐν λόγῳ μοναχὸς ὴ ὁποιοσδήποτε ἄλλος Μοναχός/Κληρικός/Λαϊκός;

Ἄλλοι πάλιν Μοναχοὶ ἔφυγαν ἀπὸ τὸ μοναστήρι τῆς Ἱ.Μ.Σ., ἐξαιτίας τοῦ Ἡμερολογιακοῦ, καὶ δημιούργησαν -λίγα χιλιόμετρα μακριὰ ἀπ’ τὸ Σταυροβούνι- δικό τους μοναστήρι, στὴν περιοχὴ Κακορατζιάς. 

Τὸ μοναστήρι τους τὸ ὀνόμασαν «Παναγία Γαλακτοτροφοῦσα». Ἐκεῖ λειτουργοῦσαν μὲ τὸ Παλαιὸ Ἡμερολόγιον, ἔγιναν τελικὰ «Ζηλωτές», μπῆκαν στὴν σχισματικο-αἱρετικὴ παράταξη τῶν ΓΟΧ τῆς Κύπρου, καὶ ἔτσι ἀπεκόπησαν ὁριστικῶς ἀπὸ τὴν κανονικὴ Ἐκκλησία τῆς Κύπρου. 

Αὐτοὶ οἱ «Ζηλωτές» μοναχοὶ στὴν πορεία βρῆκαν μεγάλο πειρασμό, διότι στὴν περίοδο τῆς τουρκανταρσίας τοὺς ἐπιτέθηκαν οἱ «Τουρκοκύπριοι» (ἐξισλαμισθέντες Ἕλληνες τῆς Κύπρου), τοὺς ὁποίους πυροβόλησαν καὶ τραυμάτισαν, ἄλλους τοὺς ἐσκότωσαν, καὶ ἐλάχιστοι γλύτωσαν καὶ ἐγκατέλειψαν ἔτσι κακὴν κακῶς τὸ μοναστήρι τους αὐτό.

Κάποιοι σοφοὶ  καὶ ὅσιοι Γέροντες τῆς Ἱ.Μ.Σ. εἶπαν τότε γιὰ τοὺς ἐν λόγῳ ἀπείθαρχους καὶ «ζηλωτές» Μοναχούς:

«Ἐξαιτίας τοῦ ὅτι ἔφυγαν ἀπὸ τὴν μονὴ μετανοίας τους καὶ ἀπὸ τὴν ὑπακοή τους πρὸς τὸν Ἡγούμενό τους ἔπαθαν τέτοια μεγάλη δοκιμασία καὶ πειρασμό».

Πρὸς τὸ τέλος τῆς σελίδος 60 τοῦ ἐν λόγῳ ὑπὸ κρίσιν βιβλίου, διαβάζουμε:

«Ὅταν πληροφορήθηκε ὁ Ἡγούμενος Βαρνάβας ὅτι ἄρχισε νὰ ἑτοιμάζει τὴν ἀναχώρησή του ὁ Ἰωσήφ γιὰ τὸ Ἅγιον Ὄρος, μὲ δάκρυα τὸν παρακαλοῦσε νὰ μείνει στὴν Μονή, λέγοντάς του ὅτι καὶ ἐδῶ θὰ μποροῦσε νὰ βρεῖ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ ποὺ ποθοῦσε, ὅμως ὁ Ἰωσὴφ δὲν τὸν ἄκουσε».

(Συνεχίζεται)

2 comments:

  1. Δ΄ ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΥ

    Του Παναγιώτη Π. Νούνη

    Ο οσιολογιώτατος Μοναχός Ιλαρίων Σταυροβουνιώτης πιάνει τον βαλτο-πεδινό ταύρο απο τα κέρατα, με περισσήν δεξιοτεχνία και μαεστρία. Όντως το ερώτημα του μοναχού Ιλαρίωνα Σ. είναι αμείλικτον. Θα τολμήσει άραγε ο Κολυμπαριστής Εφραίμ Β. να σηκώσει το γάντι της εν λόγω αντιρρητικής μονομαχίας ή θα κρύψει μέσα στην πετσιά του;

    Ο γ. Εφραίμ του Βαλτοπεδίου, ισχυρίζεται σκόπιμα ή μάλλον γράφει καθαρά και ξάστερα ψέματα ή, αν θέλετε, θέτει, διαβολικώς, λόγια στο στόμα του οσίου Γέροντος Κυπριανού Σταυροβουνιώτου ότι δήθεν παρότρυνε συμβουλευτικά τον γ. Ιωσήφ να εγκαταλείψει την Μονή της μετανοίας του διότι ΕΚΕΙ(!;) θα φθειρόταν πνευματικά.

    Γιατί λαλείς ψέματα κύριε Εφραίμ; Γιατί τρέφεις με θρησκευτικά ναρκωτικά τους οπαδούς σου; Γιατί τους ποτίζεις φούμαρα; Γιατί γράφεις πελάρες; Επειδή έχεις πλάτες τους παναγριώτατους;

    Γιατί διασύρεις και υποσκάπτεις με πανουργία τους Σταυροβουνιώτες πατέρες, όπως έπραττε ο χαχανιστός Γέροντάς σου; Επειδή δεν σε υποδέχθησαν μετά καμπανοκρουσιών ή και μετά βαΐων και κλάδων όταν τους επισκέφθηκες τις προάλλες;

    Ντροπή σου!!

    Το ενδεχόμενο να καταφύγει κανείς στο Άγιον Όρος και να φθαρεί πνευματικά παίζει ή δεν παίζει;

    Αυτό το ερώτημα ας το απαντήσουν οι Βατοπαιδινοί Μοναχοί που εγκατέλειψαν την ιερά μονή Βατοπαιδίου τα τελευταία 10 χρόνια.

    Προφανώς για τα ρασπουτίνικα μυαλά των νεοΒατοπαιδινών, ισχύει πλέον ως δόγμα πίστεως: «πας μή Βατοπεδινός, βάρβαρος και μη πνευματικός εστίν»!

    Πρόκειται για στυγνή-στυγνότατη διαβολή κατά των πνευματικών της Ι.Μ.Σ. και αποδεικνύεται η εμπαθής ζηλοφθονία του Εφραίμ έναντι των πατέρων της Ι.Μ.Σ.

    Απ΄το ίδιο και απαράλακτο πνευματικό νόσημα πάλιωνε και ο μακαρίτης γ. Ιωσήφ «ο Χαμογελαστός» απο το φέρετρο.

    Τούτο αποδεικνύεται απ΄ το σατανικό χάχανο που κάνει εις βάρος των Πνευματικών της Ι.Μ.Σ. σε αποκαλυπτική ηχογράφιση που διεκήρυττε τις Λουθηροκαλβινικές κακοδοξίες του ότι δήθεν το έμβρυο δεν εμψυχούται άμα τη συλλήψη του, αλλά τον τρίτον μήνα!

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  2. ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

    Ο γ. Ιωσήφ, με τούτο τον κακόδοξο λόγο του, όχι μόνο δεν πρέπει να τιμηθεί ως δήθεν νεοφανής Γέρων και Άγιος της Εκκλησίας, αλλά μάλλον να τιμηθεί προστάτης και «Άγιος του Εμβρυοκτονισμού». Να αποκτήσουν βρε αδελφοί και πατέρες. και οι εκτρώσεις έναν προστάτη φίλο και άγιο. Είναι κακό; Ίσως κάνει και κανένα άλλο θαυματάκι απ΄την αιωνιότητα, πλήν των χαχάνων του. Είπαμε να μάθουμε να ανεχόμαστε την διαφορετικότητα, τι σόι φιλελεύθεροι είμεθα;

    Γιατί οι εκτρωσιομανείς να μη έχουν έναν προστάτη άγιον;

    Εν πάσι περιπτώση απο το πιό πάνω απόσπασμα που μας παραθέτει ο Θεολόγος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος, αποδεικνύεται, ότι ο γ. Ιωσήφ έκαμνε της κελλούας του, δηλαδή δεν έφυγε με ευλογία απο την Μονή της μετανοίας του, ενώ οι Σταυροβουνιώτες Πατέρες ο Γέρων Βαρνάβας, ο Γέρων Κυπριανός, μαζί και ο νύν Καθηγούμενος του Σταυροβουνίου, ο Γέρων Αθανάσιος τον συμβούλευαν να μη φύγει και να μη εγκαταλείψει την Ι.Μ.Σ. για το «Ημερολογικό Ζήτημα».

    Ο «Ζηλωτισμός» όμως, μαζί και ο Οικουμενισμός, σέρνουν καράβια, και διαλύουν μοναστήρια.

    Όσοι Μοναχοί εγκατέλειψαν αναίτια και αδικαιολόγητα ή, για λόγους «Ζηλωτισμού», την Μονή μετανοίας τους φαίνεται ότι έγιναν αχαΐρευτοι. Τούτο φανερώνεται απο τα δραματικά ιστορικά ντοκουμέντα που παραθέτει ο Μοναχός Ιλαρίων στην εν λόγω βιβλιοκρισία του και κατά των «Ζηλωτών» Μοναχών της Γαλακτοτροφούσας.

    Του Παναγιώτη Νούνη

    ReplyDelete