ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Οι τακτικοί αναγνώστες του ιστολογίου γνωρίζουν ότι δεν παρακολουθώ και δεν αναρτώ βίντεο, που διαρκούν περισσότερα από ορισμένα λεπτά.
Πολύ-πολύ σπάνια παρακολουθώ βίντεο που είναι διάρκειας 20-25 λεπτά και σχεδόν ποτέ βίντεο που διαρκούν μία ώρα.
Σε μια ώρα έχουμε την δυνατότητα να διαβάσουμε βιβλίο μέχρι 200 σελίδες. Για ποιο λόγο να το αφιερώσουμε για να ακούσουμε ένα βίντεο;
Παρακαλώ τους καλούς αναγνώστες του ιστολογίου να δουν το διάρκειας 32 λεπτών βίντεο, που προτάσσεται της ανάρτησης. Περιέχει την εισήγηση του π. Θεόδωρου Ζήση στην Θεολογική Ημερίδα, που πραγματοποιηθηκε στην Θεσσαλονίκη, αναφορικά με τον Οικουμενισμό, την Σύνοδο της Κρήτης, την Αποτείχιση και το Σχίσμα.
Ο π. Θεόδωρος αναλύει διεξοδικά, με την εξαίρετη θεολογική επάρκεια που τον διακρίνει, όσα αφορούν τον Οικουμενισμό και την Σύνοδο της Κρήτης, αλλά και την αντίδραση των πιστών στην θύελλα του συγκρητισμού, που χτυπά ανελέητα την Ορθόδοξη Εκκλησία τα τελευταία 120 χρόνια.
Οι καλόπιστοι θα εκτιμήσουν την απόλυτα τεκμηριωμένη εισήγηση του π. Θεόδωρου και θα αναπαυθούν με την θεολογική ανάλυση που επιχειρεί.
Με τους κακόπιστους δεν χρειάζεται να ασχολούμαστε.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς μπορεί να γίνει παραγωγική συζήτηση με κακόπιστους ανθρώπους.
Οι εισηγήσεις της Ημερίδας είναι η μία καλύτερη από την άλλη. Θα μας δοθεί η ευκαιρία σταδιακά να τις ανάρτησουμε και να τις σχολιάσουμε.
Δεν μπορούμε να το κάνουμε αμέσως, επειδή συντρέχουν πολλά κρίσιμα θέματα (Μακεδονικό, κρίση στην Εκκλησία της Αμερικής, Ουκρανικό, όσα αφορούν την αυτοκεφαλία της Αρχιεπισκοπής Αχρίδος κτλ.), που απαιτούν την άμεση προσοχή μας.
Ακριβώς κ. Τελεβάντο ! Μέ κακόπιστους ανθρώπους δεν είναι δυνατόν νά είναι παραγωγική η συζήτηση. Είναι αυτός ο λόγος που αποκλείστηκαν απο τό συνέδριο άνθρωποι που εκφράζουν κάποιες ιδιαίτερες τάσεις . Ο π. Θεόδωρος δεν στερείται του ακαδημαικού πλουραλισμού και ποτέ δεν ενοχλείται απο αυτόν . Ο πλουραλισμός εμπλουτίζει ένα συνέδριο . Ο π. Θεόδωρος και ως άνθρωπος έχει ανεκτικότητα , αλλά και η ακαδημαική του πορεία τόν εφοδίασε μέ αυτή την ικανότητα του διαλόγου μέ την διαφορετική άποψη . Όμως η κακοπιστία κάποιων είναι απαγορευτική . Δεν μπορεί νά τεθεί ένα συνέδριο υπό την τροχοπέδη της ισχυρογνωμοσύνης και κακοπιστίας κάποιων, γιατί τότε τίθεται σε κίνδυνο η παραγωγικότητά του . Πολύ καλώς λοιπόν αποκλείστηκαν άνθρωποι , που μόνο για καλό δεν θά ήρχοντο και αυτό τό έχουν αποδείξει.
ReplyDeleteThis comment has been removed by a blog administrator.
ReplyDelete