Tuesday, April 7, 2015

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (Ψαλμός ιζ´) - Β´



ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Ψαλμός ιζ´) - Β´

Της Χριστούφαντου
=====

Ἀπό ἐκπάγλου λάμψεως Ἁγίας Παρουσίας, 
τά σύννεφά Του πορφυρά σημαίνουν Δυναστείας.
Ἐξαπολύει χάλαζαν, ἄνθρακες ἀναμμένοι, 
πρός ἐξαφάνισιν ἐχθρῶν καί τί τούς περιμένει.

Ἀπό τά ὕψη τ᾽ οὐρανοῦ ἠκούσθη ἡ φωνή Του,
ὁ Κύριος ἐβρόντησεν, στέλλει τήν ἐντολήν Του.
Ἐκέλευσεν ὁ Ὕψιστος, σιγή ἐκ τῆς φωνῆς Του,
ἀλλοίμονον στόν ἄνθρωπον π᾽ ἐχθρεύεται μαζί Του.

Τά Βέλη ἐξαπέστειλε, τί φόβος καί τί τρόμος,
ὅλους τούς διεσκόρπισε, πού ζοῦσαν παρανόμως.
Μέ ἀστραπές συντάραξε καί πλῆθος ἀπό λάμψεις,
τόν πανικόν ἐνέσπειρε σ᾽ ἄνομες παρατάξεις.

Ἀπ᾽ τήν μεγάλην ταραχήν τά ὕδατα χαθῆκαν
καί οἱ πυθμένες τῶν πηγῶν ξηροί ἐμφανισθῆκαν.
Ἀπεκαλύφθησαν βυθοί, θεμέλια οἰκουμένης,
γυμνά ὅλα ἐφάνησαν, γῆς δοκιμαζομένης.

Καί ὅλ᾽ αὐτά, τί φοβερόν, μέ πρόσταγμα Δεσπότου,
μέ ἕνα μόνον φύσημα Θεοῦ τοῦ Ζωοδότου.
Μέσα σ᾽ αὐτήν τήν ζοφεράν καταστροφήν ἐσώθην,
μέ δική Του διαταγήν ἐξ ᾅδου ἐλυτρώθην. 

Ὁ φύλακάς μου Ἄγγελος, ἐστάλθη νά μέ πάρῃ,
μέ τί στοργήν μ᾽ ἐβάσταξε, μέ σκέπασε μέ Χάρι!
Μέ ἔσωσε ἀπ᾽ τόν πνιγμόν καί καταποντισμόν μου,
ἀπέτρεψε, δέν ἔστερξε, τόν ἐξαφανισμόν μου.

Καί πάλιν μέ ἐγλύτωσε ἐν μέσῳ τῶν ἐχθρῶν μου,
ἀπό ἀνθρώπους δυνατούς πού θέλησαν κακόν μου.
Βεβαίως θά ἐξόντωναν εὐκόλως τήν ζωήν μου,
εἶχαν πολύ στερεωθεῖ, μισοῦσαν ὕπαρξίν μου.

Συνέπεσαν οἱ πειρασμοί, καιρός ἀδυναμίας,
μέ ἔκλεισαν οἱ κίνδυνοι μέσῳ τῆς ἀδικίας.
Χανόμουν, δέν τό ἄντεχα, Κύριε, στήριγμά μου,
Σύ εἶσαι προστασία μου καί φῶς εἰς τήν καρδιά μου.

Κύριος ἀπ᾽ τήν θλῖψιν μου, ἦλθε νά μ᾽ ἀπαλλάξῃ,
πλάτος ἀνακουφίσεως, εἰρήνην νά σταλάξῃ.
Καί εἰς τό μέλλον τοῦ κακοῦ θά καταστρέψῃ βέλος, 
ὡς Παντοδύναμος Θεός σπλαγχνίζεται εἰς τέλος.

No comments:

Post a Comment