ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΡΕΠΟΥΣΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============
Διαβάσαμε στην Romfea.gr το κείμενο “Βαθιά νυχτωμένη η κυρία Ρεπούση'' του Σεβ. Πρεβέζης κ. Χρυσόστομου:

Ο κ. Χρυσόστομος κλήθηκε από την εφημερίδα "Τοπική Φωνή" Πρέβεζας να σχολιάσει τις πρόσφατες δηλώσεις της κυρίας Ρεπούση που ζητεί την κατάργηση του μαθήματος των θρησκευτικών. "Δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταργηθεί. Μπορούν οι μαθητές να μαθαίνουν τα βασικά σημεία της Ορθόδοξης πίστεως, εφόσον έχουν γεννηθεί σε μία Ορθόδοξη χώρα, κι από εκεί και πέρα να διδάσκονται τις βασικές αρχές και άλλων θρησκευμάτων".

Ο κ. Χρυσόστομος διευκρίνισε πως δεν είναι υποχρεωμένος κανένας μαθητής να ακολουθήσει την Ορθόδοξη Εκκλησία ή τα πιστεύματά της, μπορεί να αρνηθεί και να κάνει αυτό που θέλει. "Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν δεσμεύει κανέναν, είναι η πιο ελεύθερη Εκκλησία που υπάρχει".
Τόνισε πως δεν τίθεται θέμα περιθωριοποίησης των παιδιών που θα επιλέξουν να μην παρακολουθήσουν το μάθημα, καθώς "ζούμε στην εποχή της κυριαρχίας των ατομικών δικαιωμάτων, όπου το κάθε παιδί είναι ελεύθερο να επιλέξει".
"Δηλαδή στο όνομα της μη περιθωριοποίησης θα πρέπει να καταργήσουμε τα πάντα; Ούτε εγώ, ούτε καθένας μας είμαστε υποχρεωμένοι σε μουσουλμανικές χώρες να αντικρίζουμε τα σύμβολα του μουσουλμανισμού, αλλά δεν τέθηκε ποτέ θέμα. Εδώ γιατί όποιος δεν θέλει την εικόνα του Χριστού να πρέπει να την κατεβάζουμε;" διερωτήθηκε.

Νομίζω ότι ο Σεβασμιότατος Πρεβέζης κ. Χρυσόστομος καθόρισε με ακρίβεια την παθογένεια της πρότασης της κυρίας Ρεπούση.
Η ορθόδοξη διδασκαλία των παιδιών μας είναι αίτημα των πολιτών, των γονέων, των μαθητών, και διάταξη του Συντάγματος.
Πόσο δημοκρατικό και έντιμο είναι να θέλουν να επιβάλουν ετσιθελικά τα σχέδιά τους που δεν ανταποκρίνονται στη συντριπτική πλειοψηφία των προσδοκιών του Ελληνικού λαού.
Συγχαίρουμε θερμά και υικά τον Σεβ. Πρεβέζης κ. Χρυσόστομο για την εύστοχη παρέμβασή του.
Ελπίζουμε να ακούμε τη φωνή του εξίσου καθαρά πιο συχνά για όλα τα θέματα τη πίστης μας και ιδιαίτερα για τον Οικουμενισμό, τους νεωτερισμούς και την εκκοσμίκευση.
No comments:
Post a Comment