Monday, March 7, 2011

ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΤΣΑ Ο ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ


Ιδού και μια καλή είδηση!


Ο πρόξενος κ. Θεόδωρος Οικονόμου, που ανακλήθηκε από τους εθνομειοδότες της Ελληνικής κυβέρνησης για την εθνοπρεπή στάση του στη Βόρειο Ηπειρο, επιστρέφει στην Κορυτσά!


Διερωτόμαστε τι συμβαίνει.


Κατέλαβε εθνικός οίστρος τους εθνομειοδότες ΓΑΠ και Δρούτσα ή ο κ. Παπανδρέου ετοιμάζεται για εκλογές και ντύθηκε με εθνοπρεπή ενδυμασία για παραλλαγή;


Οτι και να συμβαίνει δεν έχουμε καμιά απολύτως εμπιστοσύνη στον κ. Παπανδρέου, ο οποίος, συν τοις άλλοις, έσπευσε να κάνει δημόσιες δηλώσεις υπέρ του σχεδίου Ανάν πριν το ιστορικό διάγγελμα του αείμνηστου Τάσου Παπαδόπουλου.


ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ!!!

ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΤΣΑ Ο ΠΡΟΞΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

==============


"Δεν παίρνω πίσω τίποτε απ' όσα έχω πει" λέει ο ίδιος, αλλά, σίγουρα, πλέον θα είναι πιο...μαζεμένος


Ο Πρόξενος Θεόδωρος Οικονόμου, που είχε ανακληθεί από την Κορυτσά Αλβανίας, λόγω των δηλώσεών του περί απογραφής και Βορείου Ηπείρου, επανέρχεται κανονικά στη θέση του!!!


Το είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας: "Ο θόρυβος που έχει δημιουργηθεί είναι κυρίως δημοσιογραφικός. Ο Πρόξενός μας βρισκόταν τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα για λόγους υπηρεσίας και θα επιστρέψει κανονικά στα καθήκοντά του, δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα".


Ο κ. Οικονόμου επιμένει ότι «έκανα το καθήκον μου. Τίποτε παραπάνω. Και ούτε ανακαλώ, ούτε θα ανακαλέσω ποτέ τα όσα είπα για Έλληνες και Βόρειο Ήπειρο! Γι’ αυτό και ανακλήθηκα στην Αθήνα! Είχα συνείδηση της αποστολής μου. Ήμουν στην Βόρειο Ήπειρο! Εάν ήμουν στην Καμπέρα ή κάπου αλλού, θα λειτουργούσα υπό άλλες συνθήκες. Αλλά ήμουν στη Βόρειο Ήπειρο".


No comments:

Post a Comment