Friday, July 6, 2018

ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΗ “ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ”, ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ;



ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΗ “ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ”, ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”:

“Τον Συροιακωβίτη Πατριάρχη Αντιοχείας Ιγνάτιο Εφραίμ επισκέφθηκε αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η αντιπροσωπεία αποτελούμενη από τον Μητροπολίτη Θερμοπυλών κ. Ιωάννη, τον ομότιμο Καθηγητή Θεολογίας Χρήστο Βούλγαρη επισκέφθηκε τον Πατριάρχη Ιγνάτιο Εφραίμ στην Πατριαρχική Κατοικία στο Ατσάνε του Λίβανο και εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου Αθηνών & πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, μετέφεραν πρόσκληση για επίσημη επίσκεψη στην Εκκλησία της Ελλάδος.”

Για ποιο λόγο προσεκλήθη ο μονοφυσίτης Συροιακωβίτης “Πατριάρχης” Αντιοχείας να επισκεφθεί την Εκκλησία της Ελλάδος, Μακαριώτατε Αθηνών και πάσης Ελλάδος;

Έχει αποπτύσσει, άραγε, την αίρεση του Μονοφυσιτιμού που πρεσβεύει και προσκαλείται στην Αθήνα για να εορταστεί η μεταστροφή του;

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι ενήμερη της πρόσκλησης ή -κατά το ειωθός- ο Αρχιεπίσκοπος της αισχύνης -κατά το ιερείς της αισχύνης του Βάαλ- έκοψε και έρραψε χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανένα;

Είναι γνωστή η λίαν απαράδεκτη στάση του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου στην Σύνοδο της Κρήτης, όπου φαλκίδευσε την ομόφωνη ορθόδοξη απόφαση της Ιεραρχίας και κατέστησε την Εκκλησία της Ελλάδος συνένοχο της προδοσίας των Οικουμενιστών. 

Επιπλέον, ο δια τας αμαρτίας ημών Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, είναι ιδιαίτερα επιρρεπής στις οικουμενιστικές ασχημίες με τους Μονοφυσίτες, σε μεγαλύτερο ακόμη βαθμό από ότι ο Σεβ. Θεσσαλονίκης Άνθιμος.

Η προδοτική, για την Ορθοδοξία, συμφωνία του Σαμπεζύ, δεν έγινε θεωρητικά δεκτή από την Ορθοδοξία. Στην πραγματικότητα, όμως, η "διακοινωνία" με τους μονοφυσίτες εφαρμόζεται σε πολλές Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Στις ΗΠΑ λ.χ. η OCA δέχεται τους μονοφυσίτες (Κόπτες, Αρμένιους κτλ.) στην εξομολόγηση και στην Θεία Κοινωνία, πολλώ μάλλον στην λατρεία.

Μιλώ, μετά λόγου γνώσεως, επειδή γνωρίζω, εκ του σύνεγγυς, την πρακτική που ακολουθείται στον πανεπιστημιακό χώρο, στις ενορίες και στο εξομολογητήριο από κληρικούς της OCA.

Όσο για το Πατριαρχείο Αντιοχείας η “διακοινωνία” (intercommunio) Ορθοδόξων, Συροιακωβιτών (μονοφυσιτών), Ουνιτών και Παπικών είναι συνήθης πρακτική, ενώ παρόμοιες ασχημίες παρατηρούνται στα Πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων και σε Μητροπόλεις του Οικουμενικού Θρόνου, χωρίς να λείπουν και από την οικουμενιστική ποιμαντική πρακτική του Πατριαρχείου Μόσχας.

Οι οικουμενιστικές ασχημίες με μονοφυσίτες, στην Εκκλησία της Ελλάδος, δεν έφτασαν ευτυχώς -για την ώρα- σε αυτά τα οικουμενιστικά χάλια, αλλά ο “λαικός Οικουμενισμός” του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, του Σεβ. Θεσσαλονίκης κτλ. ανοίγει διάπλατα τον δρόμο για την σταδιακή πλήρη εφαρμογή της προδοτικής, για την Ορθοδοξία, Συμφωνίας του Σαμπεζύ, στην Εκκλησία της Ελλάδος.

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete