Wednesday, July 4, 2018

Ο κ. ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ!


 Ο κ. ΝΙΚΟΣ ΣΑΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ!

Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====

Είναι τόσο ανιαρό κ. Τελεβάντο, να ασχοληθεί κανείς με πράγματα κοινότυπα και αυτονόητα! Να αποδείξεις δηλαδή τι; Το αυτονόητο ότι ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ήταν και παραμένει ο πλέον αντιοικουμενιστής και αντιαιρετικός θεολόγος της συγχρόνου Εκκλησίας. Με λαθροχειρίες των κειμένων, με ψέματα, με τυπογραφικές αλλοιώσεις, οι οποίες συνιστούν ποινικά αδικήματα, φιλοδοξούν να χαλκεύσουν στο χυτήριο του ψεύδους την καρικατούρα γιγάντων ως νάνων.  

Γιατί βρε Σακαλάκη αποσιωπάς ότι η αλληλογραφία του π. Επιφανίου με τους αγιορείτες μοναχούς αφορούν πρώτον: τον λόγιο μοναχό Θεοδώρητο Μαύρο της ζηλωτικής παρατάξεως των παλαιοημερολογιτών, που ο π. Επιφάνιος προσπάθησε να αποτρέψει του σχισματικού ζηλωτισμού, εξ ου έπνεαν και πνέουν τα μένεα οι παλαιοημερολογίτες εναντίον του π. Επιφανίου και δεύτερον: Αφορούν την  αλληλογραφία του με τον λόγιο, καλό και σπουδαίο θεολόγο με πλούσιο εκδοτικό έργο μοναχό π. Νικόδημο Μπιλάλη; Από τις επιστολές προκύπτει ότι και ο π. Νικόδημος είχε σχισματικές υπερβολές ή προβληματισμούς περί των ορίων της αντίδρασης και τελικά επείσθη στις ενισχύσεις του π. Επιφανίου. Αυτό είναι άξιον θαυμασμού ότι και λόγιοι μοναχοί ενισχύθηκαν θεολογικά και ΙεροΚανονικά από τον π. Επιφάνιο και υπήκουσαν σε αυτόν, δείγμα της ευρείας αποδοχής και του κύρους του. 

Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία ότι πίσω από την αποτείχιση του Αγίου Όρους καθώς και ως γνωστόν πίσω από τις αποτειχίσεις των τριών επισκόπων ήταν ο π. Επιφάνιος. Γιατί αποκρύπτεις το τοις πάσι γνωστό ότι την απολογία του Ελευθερουπόλεως στο Συνοδικό δικαστήριο την έγραψε ο π. Επιφάνιος; Γιατί αποκρύπτεις την επιστολή του νεαρού Επιφανίου προς τον Αθηναγόρα, μνημείο ομολογίας και παρρησίας; Ποιος είπε ποτέ κατάμουτρα στον Οικουμενικό, θα ήταν καλύτερο να πέσει το Φανάρι μέσα στο Βόσπορο; Δηλαδή με μία λαϊκή μετάφραση: Άϊ πνίξου! 

Αν αγνοείς, σε πληροφορούμε ότι ο π. Φιλόθεος Ζερβάκος ήταν πνευματικός του π. Επιφανίου και τόσο πολύ τον υπολήπτετο, που παράλληλα και ο π. Επιφάνιος ήταν πνευματικός του π. Φιλοθέου. Δηλαδή ήταν τόση η σύμπνοια και η υπόληψη του ενός προς τον άλλον, που ο ένας ετίθετο στο πετραχήλι του άλλου. Μήπως αγνοείς ότι ο π. Επιφάνιος αγωνίστηκε εναντίον και των δύο άκρων, γι’ αυτό οι του παλαιού, αλλά και οι εξ ημών σχισματικοί τον έχουν στην μπούκα; Τι μπαρούφες είναι αυτές που λες; Όποιος πνέει τα μένεα εναντίον του π. Επιφανίου φανερώνει, ότι ή είναι σχισματικός ή έχει σχισματικές τάσεις. Το πρόβλημά σας ποιο είναι, ότι το Αγιο Όρος έμεινε μέσα στα όρια της Ορθοδόξου Εκκλησίας και δεν απεσχίσθη, ενώ κατά την γνώμη σας θα έπρεπε να υπερβή τα όρια κατά τα πρότυπα του παλαιοημερολογιτικού σχίσματος; Το Αγιο Όρος έκτοτε ανέδειξε αγίους και δεν στερήθηκε της χάριτος και αυτό ήταν λάθος; Δεν τολμάτε να το πείτε, ωστόσο περιφραστικώς το εννοείτε. Φρέναρε ο π. Επιφάνιος το Άγιο Όρος! Δηλαδή θα έπρεπε με την κεκτημένη ταχύτητα ενός άκριτου ζηλωτισμού να πάει στον γκρεμό;      

Είναι να απορεί κανείς με την μακρυά γλώσσα των άκαπνων και αγουροξυπνημένων να κάνουν τον δάσκαλο στους αγωνιστές! Με τις αντιφάσεις σας μεταξύ λόγων και έργων, δηλαδή στην πράξη κάνει κανείς ό,τι θέλει και ό,τι δύναται, άρα εφαρμόζει την “δυνητική” αποτείχιση, ενώ στα λόγια πλειοδοτείτε την “υποχρεωτική” αποτείχιση, δεν κάνετε τίποτα άλλο παρά να αποδεικνύετε ότι η αποτείχιση είναι “δυνητική”. Και τι άλλο θα μπορούσε να είναι! Με τον βούρδουλα ομολογία δεν γίνεται. Ενώ την “δυνητική” εφαρμόζετε, κάνετε τόσο σαματά υπέρ της “υποχρεωτικής”! Όσο και να θέλετε να μας πουλήσετε τέτοιες ψεύτικες πλειοδοσίες, αφού σας ξέρουμε όλους έναν έναν με γεγονότα από την πραγματική ζωή. Σε ποιόν τα πουλάτε τώρα αυτά περί “υποχρεωτικότητος”; Μήπως θέλετε να αναφερθούμε σε πραγματικά γεγονότα; Φιλάνθρωπα φειδόμεθα της ιδιωτικότητος του κάθε ανθρώπου. Όμως αυτός, που κρύπτει την προσωπική του ζωή, με ποιο δικαίωμα ασχολείται με αυτόν που οι τοίχοι του είναι γυάλινοι, πέρασε από τα τελώνια της δημόσιας κριτικής και απέδειξε την όποια αλήθεια του μικρή ή μεγάλη, σε κάθε περίπτωση είναι η δική του αλήθεια; Μήπως θεωρείτε ότι η Εκκλησία και η θεολογία είναι ένας αφηρημένος φιλοσοφικός στοχασμός; 

Φίλε Σακαλάκη, δεν έχεις κανένα ηθικό πλεονέκτημα να ασχολείσαι ούτε με τον Ζήση, ούτε με την Λωρίτου. Ασχολήσου καλύτερα με τους εξ οικείων, δηλαδή με δυό λόγια κοιτάξτε τους εαυτούς σας, τις μπαρούφες και τα ψέματα, που μας έχετε αραδιάσει. Οι ψεύτες “ομολογητές” να λείπουν! Aκόμα δεν πρόλαβες να δραπετεύσεις από το περιβάλλον, όπου λούφαζες, και εντάχθηκες σε περιβάλλοντα, που στο στόμα τους έχει φυτρώσει γλώσσα με διχάλα! 

Ας αναφέρουμε μία περίπτωση έτσι για του λόγου το αληθές! Ο π. Ευθύμιος δεν μπόρεσε να πείσει ή να “υποχρεώσει” ούτε καν τον πρωτοκλασάτο του “υποχρεωτικώς” αποτειχισμένο όντα δικηγόρο, να με υπερασπιστεί στην δίκη μου για κοινό ομολογιακό θέμα, γιατί ήθελε το χιλιαρικάκι! Όμως ο παπαδάκος εξυβρίζεται ως “βολεμένος” και “μολυσμένος”, γιατί δεν αφήνει τα παιδιά του νηστικά! Τα βαρειά φορτία στην καμπούρα των άλλων πάντα “υποχρεωτικώς”! Αυτή είναι η “υποχρεωτική” σας αποτείχιση! Αφού ρε Σακαλάκη, ούτε καν ομολογία δεν κάνετε ούτε “δυνητική” ούτε “υποχρεωτική”, τι μας πρήζετε τον εγκέφαλο; Εσύ ο ίδιος με τα δικά σου κριτήρια είσαι ένας “αυτομολυσμένος”. Θα μας τρελλάνετε με τις αντιφάσεις σας;     

Φίλε Νίκο Σακαλάκη, λυπάμαι πολύ για την πτώση σου! Και μην το συνεχίζεις γιατί δεν έχω σκοπό να ασχοληθώ με άλλες μπαρούφες! Υπάρχουν καλύτερα και παραγωγικότερα πράγματα να κάνει κανείς από το να ασχολείται με προπετείς ανθρώπους.

3 comments:

  1. Ε!   Πάτερ Ευθύμιε !  Του Σημάτη του την έπεσαν οι παλαιοημερολογίτες !  Κάποιοι και μέ τον σατανά θα συμμαχήσουν  για νά εκδικηθούν την εκκλησία που δεν τους πρόσεξε !   Δεν λέμε!   άπονη  η μάννα  !  Και όπως λέει τό άσμα  " και μπαστούνι μήν της δώσεις στό προσκέφαλο κοντά , γιατί  τό θέλει για νά δέρνει τά παιδιά της και ύστερα νά τους φωνάζει  αληταρά ! "  . Έως  εδώ  συμφωνούμε  , καμμία αντίρρηση !  Όμως όσες  ξυλιές νά φάει κανείς , όσα μπαστούνια και νά σπάσουν στην πλάτη  του  , δεν είναι  αυτό το ζητούμενο .  Ποτέ μή σώσουν  και  φερθούνε  σαν άνθρωποι .  Την ψυχή τους ζημιώνουν  . Όμως  εμείς  για ποιό λόγο θα πρέπει νά χαλάσουμε  την δική  μας ψυχή . Η ευγνωμοσύνη  που πρέπει νά έχουμε  πρός την εκκλησία  είναι απεριόριστος . Δεν είπα  πρός τον δεσπότη  , είπα  πρός την εκκλησία  .  Η  εκκλησία μας  ευεργέτησε  εξ ίσου απεριόριστα .  Η εκκλησία μας  κατέστησε  εν δυνάμει  αγίους .  Αγιόπαιδες  έζησαν   μακρυά  απο το χοιροστάσιο  των παθών   ως  καθαρά  αλαβάστρινα  δοχεία  του Αγίου Πνεύματος . Η εκκλησία   δίδει  στόν πιστό άνθρωπο την ελπίδα της  Αναστάσεως , ήδη  από εδώ ζεί την Ανάσταση . Η εκκλησία μας  δώρισε τους  αγίους  πνευματικούς  μας .  Αυτές   οι  πλούσιες  δωρεές που  επιδαψιλεύει  ο Θεός  στην εκκλησία του και καθιστά  εμας τους  φτωχούς  δούλους  του μετόχους   , θα  έπρεπε  νά μήν μας αφήνουν    κανένα  περιθώριο  μεμψιμοιρίας  , κλάψας , μίξας,   πικρίας ,  εκδίκησης  , ένα ψυχολογικό  υπόβαθρο  για  μία  εκκλησιολογικώς  ανάρμοστη  συμπεριφορά  , η οποία  ψηλαφείται  στά λόγια  και στά έργα μας   μέ σχισματικές   τάσεις  .   Όσο φαρμάκι και νά μας πότισε  η εκκλησία  , δεν θά έπρεπε νά νικά  την  χαρά του  εν ημίν Αγίου Πνεύματος  , την οποία  καμμία δύναμη δεν μπορει   νά μας  αφαιρέσει .  Κανείς  δεσπότης  δεν θά κλάψει  άν εσύ  αποποιηθείς   τις δωρεές  τού Αγίου Πνεύματος  , τό οποίο μόνο μέσα στην εκκλησία  κατοικοεδρεύει .  Δεν μας φταίει τίποτα  η εκκλησία  , άν ο κάθε   κοκορόμυαλος  δεσποτάκος  , άν τό  κάθε  γεροκούσιαλο   αυτή την μοναδικότητα  της εκκλησίας   την καθιστά  δικό του μονοπώλιο .   Και  το   ελεεινό   γεροκούσιαλο  και τό μαγαζί του θα  καταλήξουν  στόν τάφο  .  Η δε  εκκλησία  μένει εις  τον αιώνα !  Νά φύγουμε νά πάμε πού !

    ReplyDelete
  2. Τσακίρογλου  πάρτο αλλιώς . Κόψτο  αλλιώς δεν βγαίνει ! Εκεί μαθηματικοί και φιλόλογοι τους  ίδιους  λογαριασμούς  κάνετε  . Δεν βγαίνουν  τά νούμερα  . Από γεωγραφία  δεν τά πάτε και τόσο καλά !     Από τον Μέγα Φώτιο και πιό πίσω  μέχρι το 1054  είναι  τουλάχιστον  δύο αιώνες  ,  όχι δύο μήνες , δύο αιώνες . Τwo  hundred  years  !  Δεν μπορείς να τους αγνοήσεις , νά πείς οτι δεν υπήρχαν , νά κλέψεις τον λογαριασμό όση επιδεξιότητα κι άν έχεις  στην λαθροχειρία .  Τί θά γίνει μέ σας  , πολύς σουρεαλισμός  έπεσε .  Μήπως έχουν εφευρεθεί και αφηρημένα μαθηματικά ;  Οι ιστορικές πηγές  σας  μάραναν για νά πείτε τόσο χονδροειδείς  ανοησίες !

    ReplyDelete
  3. https://paterikiparadosi.blogspot.com/2018/07/blog-post_37.html

    Τί θέλει να πεί ο ποιητής ; Μάλλον εύχεται να πάθουμε πανώλη , να αποδεκατιστεί όλος ο ΄΄οικονομιστής ΄΄ πληθυσμός , ώστε να βρεί την ευκαιρία να μας ευεργετήσει . Θα είναι η πιο κατάλληλη ώρα να μας ευεργετήσει και ΄΄αποτειχιστικά ΄΄ και να μας μιλήσει για την ΄΄υποχρεωτική ΄΄ αποτείχιση κατά τά πρότυπα του Μ. Βασιλείου . Είναι η ώρα που οι αποτειχισμένοι καθημαγμένοι από το μαρτύριο της αποτειχίσεως θα αποβάλουν τις αρές και τις ύβρεις και θα μας δείξουν μεγαλοψυχία . Θα κατεβαίνουν από τά αυτοκίνητά τους μέσα στα αίματα και τον κόπο της πεζοπορίας και θα βρωμάνε ιώδιο , γιατί η μαρκησία θα εγκαταλείψει τον πύργο της και στις διακοπές της στην ακροθαλασσιά θα σκεπάζεται πολύ καλά με άμμο , ώστε να νιώσει σαν μάρτυς ! Μαρκησία μου υπάρχει και μία άλλη ιδέα , να κάνεις μία αυτοσχέδια πισίνα στο σπίτι σου . Να σκάψεις μία στέρνα , να την γεμίσεις με νερό , να το αφήνεις στον ήλιο να ζεσταίνεται και κατά τις τέσσερις το απόγευμα να βουτάς , δεν σου λέω τίποτα , σωστό μαρτύριο ! Μία άλλη παραλλαγή είναι με βαρέλι ! Εξ ίσου ωραίο μαρτύριο . Όταν λοιπόν οι ΄΄οικονομιστές ΄΄ θα πάθουν πανώλη, θα αφήσουν τά μαρτύριά τους και καθημαγμένοι θα΄ έρθουν προς βοήθειαν και να μας διδάξουν περί του μολυσμού των συγκοινωνούντων δοχείων . Θα είναι η πιο κατάλληλη στιγμή . Δηλαδή τους δύστυχους τους ΄΄οικονομιστές ΄΄ δεν θα τους φτάνει η πανώλη , θα έχουν και δεύτερη μεγαλύτερη πανώλη να τους μιλά ο Σημάτης , ο Τσακίρογλου , ο Ρίζος , ο Σακαλάκης , η μαρκησία για τον μολυσμό των Μυστηρίων . Όχι άλλη πανώλη , αφήστε μας να πεθάνουμε ! Αν ο Σημάτης είναι και Σαββατογεννημένος οι κατάρες του πιάνουν !



    ReplyDelete