ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΗΣ κ. ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΧΑΡΛΕΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Φοβερές οι καταγγελίες της κυρίας Ελένης Λωρίτου, που δημοσιεύσαμε στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση, για τον διαβόητο παπα-Χάρλευ.
Για όσους αγνοούν τα γεγονότα αναφέρω ότι ο κληρικός αυτός κυκλοφορεί με δερμάτινα μπουφάν και επιβαίνει μηχανής πολλών κυβικών. Παράλληλα συζεί με την ερωμένη του, η οποία κυοφορεί εξώγαμο παιδί.
Το πραγματικά θλιβερό είναι ότι όλα αυτά τα κάνει δημόσια και επιπλέον απαιτεί η Εκκλησία, όχι μόνον να επιβραβεύσει την πορνεία του, αλλά και να τον στεφανώνει, χωρίς να τον καθαιρέσει.!!!
Ορθά -βεβαίως- ζητά να νυμφευθεί την ερωμένη του και μητέρα του κυοφορούμενου παιδιού του, αλλά η αναίδεια να ζητά να διατηρήσει την ιερωσύνη μετά από αυτά τα παρατράγουδα είναι εξωφρενική.
Στην Αθήνα, πριν χρόνια, κληρικός ομολόγησε δημόσια σε συνεργείο τηλεόρασης, ότι είναι “αρρενομανής”.!!!
Και όμως! Η Εκκλησία δεν τον καθαίρεσε και ανέχτηκε τη διαπόμπευση του ράσου.
Τα ίδια -κατ’ αναλογίαν- έχουμε και με τον διαβόητο παπα-Χάρλευ.
Ο Σεβ. Δημητριάδος εγκαλείται -και δικαίως- για πολλά. Αν κοντά στα υπόλοιπα ανεχτεί κληρικό που προκαλεί, με τόσο προκλητικό τρόπο, θα αποδείξει ότι είναι ένας κυριολεκτικά καθαιρετέος ιεράρχης.
Η κυρία Λωρίτου, επίσης, μας πληροφορεί ότι ο συγκεκριμένος κληρικός δεν ζητά απλά να στεφανώσει την ανομία του και παράλληλα να διατηρήσει την ιερωσύνη, αλλά πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω και ζητά να καταργήσει τους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων, επειδή δεν συνάδουν με το πνεύμα της εποχής.!!!
Ζητά, δηλαδή, όπως έλεγε ο Άγιος Παίσιος, να κάνει την αμαρτία μου νόμο ψηφισμένο.
Με την ίδια λογική που ο π. Βασίλειος Θερμός ισχυρίζεται ότι ο Απόστολος Παύλος ήταν άνθρωπος της εποχής του και έλεγε πράγματα που δεν ισχύουν σήμερα, έτσι και ο παπα-Χάρλευ ζητά να καταργήσει τους Ιερούς Κανόνες, επειδή -κατά την άποψή του- είναι αναχρονιστικοί.
Μιλάμε, λοιπόν, για:
1.) Κατά συρροήν αμετανόητη δημόσια πτώση κληρικού σε αδικήματα για τα οποία προβλέπεται καθαίρεση.
2.) Ιταμή απαίτηση του κληρικού αυτού η Εκκλησία, όχι μόνον να νομιμοποιήσει το αμάρτημά του, αλλά και να τον στεφανώσει χωρίς να τον καθαιρέσει, και το χειρότερο από όλα
3.) Ζητά την κατάργηση και μιλά με σκαιότητα και περιφρόνηση για τους Ιερούς Κανόνες.
Σεβασμιώτατε Δημητριάδος! Ποιος είναι ο λόγος δεν καθαιρέσατε αυτόν τον κληρικό;
Ο Σταυρός του Χριστού τοις μέν απολλυμένοις μωρία εστί , τοις δέ σωζομένοις δύναμις Θεού εστί Η δύναμη του Σταυρού βρίσκεται στη μωρία του Σταυρού στό σκάνδαλο του ορθολογισμού Οταν εμείς ζητάμε νά εξορθολογήσουμε την μωρία του Σταυρού καταστρέφουμε την δύναμή του Η μωρία του Σταυρού είναι νά είσαι αναχωρητής εν μέσω του κόσμου , νά κουβαλάς την κατακόμβη ως φρόνημα μή όντος του διώκτου Η εκκλησία είναι υπό διωγμόν ακόμα και σέ περίοδο ειρήνης, τό περιθώριο, ο χλευασμός και το όνειδος είναι τό κλίμα της Όταν αρνούμαστε την δύναμη του Σταυρού που είναι τό σκάνδαλο της λογικής και η μωρία , τότε εκκοσμικευόμαστε Πώς νά αντέξεις τό συνειδησιακό μαρτύριο , νά αποκρούσεις τον συσχηματισμό μέ τον κόσμο , όταν δέν πιστεύεις στην δύμαμη του Σταυρού ;
ReplyDeleteΗ αλήθεια είναι οτι η κοινωνία μας όλη στό σύνολό της έχει αποστατήσει, έτσι ώστε νά μοιάζει μέ λήρο ο Σταυρός του Χριστού Έτσι και οι καημένοι οι παπάδες μας παραληρούν Πώς νά χωρέσει η τόση μωρία του Σταυρού στό πανέξυπνο κεφάλι τους ; Πώς νά μιλήσεις για "πορνεία" όταν τίποτα άλλο δέν συμβαίνει παρά μόνο πορνεία ; Μέγα σκάνδαλον ! Και τά θαύματα τά βλέπουμε μέ μία λογικοφάνεια , τα γυρίζουμε ανάποδα ώστε νά χωρέσουν καλύτερα στη λογική μας Δέν είναι δυνατόν μέ πέντε άρτους να χορτάσουν οι πεντακισχίλιοι άνδρες , αλλά μάλλον τό αντίθετο φαίνεται πιό συμβατό , δηλαδή οι πέντε άνδρες νά χορτάσουν μέ πεντακισχιλίους άρτους
Και πώς είναι δυνατόν πέντε άνδρες νά φάνε πέντε χιλιάδες άρτους ! Αμ ! Εδώ είναι κυρά ' μ τό θάμα ! Στην ερώτησή μας πώς είναι δυνατόν ένας παπάς νά έχει μία τέτοια δραστηριότητα, ως νέος δέν εγκρατεύτηκε , δέν έμαθε τί σημαίνει εγκράτεια , ως παπάς δέν την δίδαξε στούς νέους που λέει οτι θέλει νά προσεγγίσει ; Τί ρωτάω και εγώ τώρα ! εδώ είναι κυρά ' μ τό θάμα !