=====
Το διάστημα κατά το οποίο διακόψαμε το μνημόσυνο:
1.) Διατηρήσαμε την επικοινωνία με τους επισκόπους μας, προτρέποντάς τους προς τη δημόσια ορθόδοξη ομολογία.
2.) Προς τη χαρά μας, λίγο μετά που διακόψαμε το μνημόσυνο, ο Επίσκοπος του Ουγγένι και Νισπορένι, κ. Πέτρος, με τον οποίο κρατήσαμε την επικοινωνία, έκανε μια δημόσια ομολογία εναντίον του οικουμενισμού. Παρόλο που ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος του Ουγγένι και Νισπορένι, κ. Πέτρος, παρέμεινε σε κοινωνία με τους οικουμενιστές αρχιερείς, εμείς ελπίζουμε ότι, εφόσον έδωσε το καλό παράδειγμα και σε άλλους αρχιερείς με ορθόδοξο φρόνημα, θα εφαρμόσει την ομολογία που έκανε και θα διακόψει την κοινωνία με όσους πράττουν την ανομία του οικουμενισμού.

4.) Το διάστημα αυτό, κατά το οποίο περιοριστήκαμε από την οικουμενιστική αίρεση, δεν έχουμε προβεί σε ένταξη στην δικαιοδοσία ενός άλλου επισκόπου, διότι ελπίζουμε ότι θα συνέλθει μια αληθινή Πανορθόδοξη Σύνοδος, η οποία θα καταδικάσει την αίρεση του οικουμενισμού και θα λύσει και τα διοικητικά και κανονικά προβλήματα, τα οποία έχουν προέλθει ως συνέπεια της διάδοσης της αιρετικής διδασκαλίας.
5.) Έχουμε ενημερώσει τους Χριστιανούς για το επίπεδο αποστασίας στην Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας με όλα τα δυνατά μέσα: διαδίκτυο, εφημερίδες, ημερίδες, ομιλίες από τον άμβωνα και ιδιωτικές συζητήσεις.

7.) Εμείς δεχόμαστε όλους τους Χριστιανούς που ομολογούν ορθοδόξως, αν και ακόμα εκκλησιάζονται σε εκκλησίες όπου μνημονεύονται οι οικουμενιστές αρχιερείς, και τους δίνουμε χρόνο για να καταλάβουν και να μπουν στο νόημα των πραγμάτων σχετικά με τη λυπηρή εκκλησιαστική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε. Θεωρούμε ότι η μέλλουσα Πανορθόδοξη Σύνοδος θα πρέπει να οριοθετήσει τις διαφορές μεταξύ οικονομίας και ακρίβειας σε αυτό το θέμα.
8.) Θεωρούμε ότι το συλλείτουργό μας με τους ιερείς, οι οποίο ομολογούν ορθοδόξως, αλλά δεν έχουν διακόψει το μνημόσυνο του τοπικού επισκόπου τους, ο οποίος κηρύττει και έχει κοινωνία με τον οικουμενισμό, εντάσσεται στα όρια, τα οποία έχουν χαράξει οι Άγιοι Πατέρες, ιδιαιτέρως στις Επιστολές του Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτη (π.χ. Ἐπιστολή 49 Ναυκρατίῳ τέκνῳ[3]).

Θέλουμε να μάθουμε πoιο είναι το βραχυπρόθεσμο, το μεσοπρόθεσμο και το μακροπρόθεσμο σχέδιο σε ό,τι αφορά τον αντιοικουμενιτικό αγώνα.
Επιδιώκεται να δημιουργηθεί μια καινούρια δικαιοδοσία;
Θα γίνει μια ανακατανομή του κανονικού εδάφους;
Ή δεν θα δημιουργηθεί μια άλλη δικαιοδοσία εκτός από τις 15 Τοπικές Εκκλησίες, οι οποίες αναγνωρίζονται κανονικώς, και συγχρόνως, διατηρώντας την επαφή και την ευχαριστιακή κοινωνία σε πανορθόδοξο επίπεδο με όσους έχουν διακόψει το μνημόσυνο, θα συνεργαζόμαστε με όσους είναι διαθέσιμοι για συνεργασία και θα προτρέπουμε προς την καταδίκη του οικουμενισμού και την ορθόδοξη ομολογία από τις Τοπικές Εκκλησίες, αλλά και σε πανορθόδοξο επίπεδο με την σύγκληση μιας Συνόδου;
ΠΗΓΗ:
Κατάνυξις
No comments:
Post a Comment