ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΤΟΝ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”;
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Πριν 25 χρόνια, στην Αθήνα, διημείφθη ο ακόλουθος διάλογος μεταξύ ενός λαικού και ενός κληρικού.
Ο κληρικός απεκάλυψε ότι ο π. Μάρκος ελέγχει απολύτως τον “Ορθόδοξο Τύπο”.

-Αυτός ακριβώς είναι ο ρόλος τους, απάντησε με έμφαση ο εν λόγω κληρικός.
Θα διερωτάσθε, ίσως, ποιός είναι ο λαικός της διήγησης.
Δεν είναι άλλος, αγαπητοί φίλοι, από τον Παναγιώτη Τελεβάντο.
Και ποιος είναι ο κληρικός που απεκάλυψε αυτή την αλήθεια για τον “Ορθόδοξο Τύπο”;

Πού διεξήχθη ο διάλογος;
Στα γραφεία του “Ορθοδόξου Τύπου”, που εκείνη την εποχή ήταν στον έκτο όροφο της Κάνιγγος 10!
Ποιος άλλος ήταν παρών στη συζήτηση;
Δυστυχώς δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας. Βρίσκεται στον ουρανό, αλλά, σύμφωνα με τον Βολουδάκειο “Ορθόδοξο Τύπο”, κατευθύνει την εφημερίδα από το υπερπέραν.!!!
Τι προσπαθεί τώρα να μας πείσει ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης, οι έμμισθοι του “Ορθοδόξου Τύπου” και τα άλλα ενεργούμενα του αγαπητού και σεβαστού π. Βασιλείου;
Ότι ο Βολουδάκειος “Ορθόδοξος Τύπος” λειτουργεί χωρίς καθοδήγηση.!!!
Και ποιος τους πιστεύει;
Ουδείς!

Την διαβεβαίωση του π. Θεόδωρου Ζήση και του π. Γεώργιου Μεταλληνού δεν διέψευσε ο παριστάμενος στη σύναξη κ. Γεώργιος Τραμπούλης, που προβάλλεται σαν διευθυντής του ‘‘Ορθοδόξου Τύπου”.!!!
Και πώς να την διαψεύσει, άλλωστε, ο χριστιανός, αφού ο π. Γεώργιος Μεταλληνός γνωρίζει όσα αφορούν τον “Όρθόδοξο Τύπο” όσο κανείς άλλος, μιας και είναι μέλος της εκδοτικής του επιτροπής;
Ερωτώ, λοιπόν, κάθε καλόπιστο άνθρωπο: Είναι φερέγγυο πρόσωπο ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης;
Δεν θα υπεισέλθω στη διαδικασία να απαντήσω το ερώτημα. Εμπιστεύομαι απολύτως την κρίση του αναγνώστη.
Ο πνευματικός σύμβουλος στόν ορθόδοξο τύπο είναι ένας θεσμός έστω άτυπος , άγραφος , αλλ' ουδέν ήττον διαφανής , διαυγής , έγκυρος Και από πού αντλεί την εγκυρότητά του ο θεσμός αυτός εφ' όσον είναι άτυπος ; Από την αποδοχή του προσώπου από την συνείδηση της εκκλησίας, ως αγίου , άμεμπτου , συνετού , μέ αγωνιστικό φρόνημα , ανιδιοτελούς και εν γένει έχοντος τά χαρίσματα εκείνα που τον καθιστούν δόκιμο για νά κατευθύνει αυτό το ιστορικό και αγωνιστικό έντυπο Ο π. Μάρκος Μανώλης καθόλου δεν κρυβόταν πίσω απο τό δάκτυλό του, οτι δέν κατηύθυνε τον ορθόδοξο τύπο και αυτό μας ανάπαυε , απετέλη μία εγγύηση για την εφημερίδα Αυτό το ιδιότυπο status του ορθοδόξου τύπου λειτουργούσε μιά χαρά , "περπάταγε " και άν και ήταν άτυπο δέν είχε νά ζηλέψει τίποτα από την πλέον διάφανη διαφάνεια Δέν ήταν καθόλου μία ευκαιρία για παρασκήνια , δολοπλοκίες , κλωτσιές , εκπαραθυρώσεις , μία διαγωγή που μοιάζει μέ αρπαγή και κατάληψη παρά μέ ένα πνευματικό λειτούργημα Όλο αυτόν τον πνευματικό τρόπο λειτουργίας του ορθοδόξου τύπου ο π.Βολουδάκης τον ευτελίζει σέ ένα παιχνίδι της κολοκυθιάς Θέλει νά μας πείσει οτι ο διευθυντής του ορθοδόξου τύπου είναι ο κ. Τραμπούλης Είναι άγνωστο από πού η εκκλησία γνωρίζει τον κ. Τραμπούλη , ώστε νά τον εμπιστευθεί Φέρεται ως διευθυντής του ορθοδόξου τύπου επί τόσα χρόνια και τό μόνο που μας έχει πείσει είναι οτι είναι ενεργούμενο του π.Βολουδάκη Η άτυπη λειτουργία του ορθοδόξου τύπου ευτελίστηκε σε μία παρασκηνιακή δραστηριότητα επιτηδείων σε αυτό το άθλημα Όταν είτε κατ' ιδίαν είτε δημόσια ρωτάμε την εφημερίδα , ποιός είναι ο πνευματικός της σύμβουλος , μας απαντούν μέ black χιούμορ : Ο άγιος Πέτρος ! Μας κάνουν δηλαδή πλακίτσες , αστειάκια, σιγά - σιγά θα μας κάνουν και κουπε πέ!
ReplyDeleteΔεν υπάρχει καμμία αμφιβολία οτι η εφημερίδα τελεί υπό κατάληψη και ομηρία , πράγμα που πλήττει την αντιοικουμενιστική προσπάθεια Δέν κρύβουμε την πεποίθησή μας οτι έβαλαν πόδι στόν ορθόδοξο τύπο οι οικουμενιστές, για νά διασπάσουν το αντιοικουμενιστικό μέτωπο . Θεωρούμε εξ ίσου υπευθύνους για την προδοσία του ορθοδόξου τύπου τους υπολοίπους αντιοικουμενιστές πατέρες τους οποίους είχε τιμήσει ο π. Μάρκος και τους είχε συμπεριλάβει στην διευθυντική ομάδα Όσο μεγάλο κακό είναι η υπέρβαση κάποιου ρόλου, εξ ίσου κακό είναι και οι παραλείψεις Μετά όμως την πρώτη πτώση συνήθως έρχεται και η δεύτερη Μήπως οι σεβαστοί πατέρες είδαν ευχαρίστως τό όλο ντροπιαστικό σκηνικό της άλωσης του ορθοδόξου τύπου; Δέν άργησε νά έρθει και η δεύτερη πτώση της "ομολογίας " ! Καλά πώς είναι δυνατόν η "ομολογία " νά είναι πτώση !Έλα ντέ !