Sunday, February 25, 2018

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ






















Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====

Μία φωτογραφία χίλιες λέξεις, λέγει το ρητό. 

Επομένως, πόσες λέξεις λένε οι 15 φωτογραφίες που προτάσσονται της ανάρτησης;

Ο εκπεσών στην κακοδοξία του Παποκαισαρισμού και του Μακρακισμού, π. Βασίλειος Βολουδάκης, με πρωτοσέλιδο άρθρο του στον “Ορθόδοξο Τύπο”, αποπειράται να διαψεύσει το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι ελέγχει ασφυκτικά την ιστορική εφημερίδα την πάλαι ποτέ ναυαρχίδα του αντι-οικουμενιστικού αγώνα.

Στο μεταξύ ο Πατριάρχης, ο Αρχιεπίσκοπος, οι Μητροπολίτες, τα χριστιανικά σωματεία, οι Οικουμενιστές, οι αντιοικουμενιστές -με άλλα λόγια όλοι ανεξαίρετα- γνωρίζουν ότι ο σεπτός Γέρων των Εξαχρείων ελέγχει μέχρις ασφυξίας την ιστορική εφημερίδα.

Διερωτόμαστε για ποιο λόγο ο σεβαστός π. Βασίλειος προσπαθεί να διαψεύσει τα αδιάψευστα;

Δεν αντιλαμβάνεται ότι γελοιοποιείται όταν προσπαθεί να βγάλει όλο τον κόσμο τρελλό;

Δεν γνωρίζει ότι ο πατήρ του ψεύδους είναι ο διάβολος;

Δεν αντιλαμβάνεται ότι οι πάντες τον οικτείρουν όταν αποπειράται, σαν τη σουπιά, να θολώσει τα νερά;

Επιτέλους σεβαστέ Γέροντα! Μεγάλη Τεσσαρακοστή διανύουμε! Κάνει να λέτε τόσο χονδροειδή ψεύδη;

Από την αποφράδα ημέρα που με ανορθόδοξες μεθοδεύσεις, που δεν σεβάστηκαν ούτε το μυστήριο της εξομολόγησης (άκου Θεομπαξία!), βάλατε πόδι στον “Ορθόδοξο Τύπο”, η ιστορική εφημερίδα βρίσκεται σε ομηρία.

Βρίσκεται προπαντός στο έλεος της αυθαιρεσίας σας, του αυταρχισμού σας, των εμμονών και των ιδεοληψιών που σας κατατρύχουν.

Η ιστορική εφημερίδα βρίσκεται προπαντός στο έλεος του ασίγαστου φθόνου που ταλαιπωρεί την ψυχή σας εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση.  

Οι πονηροί δαίμονες σας έχουν πείσει πως μόλις φύγει από τη μέση ο π. Θεόδωρος οι αντιοικουμενιστές θα σας αναγνωρίσουν ως αρχηγό του αντιοικουμενιστικού αγώνα.

Ασυγχώρητη αφέλεια, πολυσέβαστε και αγαπητέ μας Γέροντα.

Έχετε πέσει θύμα των πονηρών δαιμόνων.

Ουδείς ποτέ θα σας αναγνωρίσει αρχηγό του αντι-οικουμενιστικού αγώνα, επειδή όλοι σας γνωρίζουν καλά σαν τον παρά τον κάλπικο.

Τι δέον γενέσθαι;

Μετάνοια, καλέ μου παππουλή, μετάνοια.

"Τι γαρ ωφελήσει άνθρωπον εάν κερδήση τον κόσμον όλον, και ζημιωθή την ψυχήν αυτού; Ή τι δώσει άνθρωπος αντάλλαγμα της ψυχής αυτού;" 

5 comments:

  1. Κ. Τελεβάντο, άν και προσωπικώς μέ αφήνει αυτή την φορά στο απυρόβλητο το πρωτοσέλιδο άρθρο του Ο.Τ., και πρίν προμηθευτώ το φύλλο για να διαβάσω ολόκληρο το άρθρο και όχι μόνο το πρωτοσέλιδο που ηλεκτρονικά εμφανίζεται , θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου για τό άν υφίστατοι κάποια υπευθυνότητα των ανθρώπων που τον διαχειρίζονται Εγραψαν και άλλη φορά πρωτοσέλιδο άρθρο μέ το ίδιο θέμα , όμως δέν δημοσίευσαν την απάντησή μας Τώρα θά μας επιτρέψουν να τους απαντήσουμε εγώ ,εάν κάνει αναφορά σέ εμένα , ή εσείς ,εννοείται από τις στήλες του Ο.Τ. ; Τά μέλη του διοικητικού συμβουλίου γνωρίζουν αυτό το γεγονός , οτι δέν δημοσιεύει ο φερόμενος ως διευθυντής συντάξεως την απάντησή μας ; Τι φοβάται άραγε ; Γιατί τόσο μεγάλη και παθολογική εμμονή ; Γιατί τόσο γάντζωμα και προσκόλληση στην διεύθυνση της ιστορικής εφημερίδος ; Ένας ευαίσθητος και αξιοπρεπής άνθρωπος θά έπρεπε μέ την πρώτη σοβαρή αμφισβήτηση και αξιοπρεπή αποχώρηση ιστορικών στελεχών της εφημερίδος, που ο π. Μάρκος είχε επιλέξει ως συνεργάτες όπως ο π. Θεόδωρος Ζήσης --φοβάμαι οτι ούτε κάν υφίσταται πλέον η διευθυντική ομάδα, που ο π. Μάρκος συνέστησε -- θά έπρεπε μέ προσωπική ευθιξία να απομακρυνθεί από την εφημερίδα και να ξεμπλοκάρει την λειτουργία της, αίροντας τά εμπαθή προσκόμματα που η παρουσία του δημιουργεί Εννοώ βεβαίως τον σεβαστό π. Βολουδάκη και όχι τον κ. Τραμπούλη , που ούτε κάν γνωρίζουμε τον άνθρωπο τί εκπροσωπεί Στά χρόνια που διευθύνει τον Ο.Τ. το μόνο που μας έπεισε είναι οτι απλά είναι υποτακτικός του π. Βολουδάκη ,ουδέν μεμπτόν όσον αφορά την προσωπική του ζωή Γιατί όμως το αρνείται όσον αφορά την δημόσια και εκκλησιαστική ; Μήπως το ηρνείτο ο π. Μάρκος Μανώλης ; Μήπως δέν γνωρίζαμε όλοι οτι ήταν η ψυχή του Ο.Τ.;

    ReplyDelete
  2. Σεβαστέ π. Β. Βολουδάκη

    Σας συγχαίρουμε που αρωγό σας στις περί του Ο.Τ. διαμάχες σας έχετε την κοσμική δικαιοσύνη Θα περίμενε κανείς να έχετε πιο ακέραιο εκκλησιαστικό ήθος Αφού υποθέτετε ότι έχετε μαζί σας την συνείδηση της εκκλησίας , τι σας χρειάζεται αυτό να το επιβεβαιώσει η δικαστική εξουσία, η οποία επιβάλλει χρηματικά πρόστιμα και φυλακίσεις για θέματα καθαρώς εκκλησιαστικά , που αγνοεί ; Ειλικρινά απορούμε ! Οι δικαστές μπορεί να είναι και άθεοι στην καλύτερη περίπτωση Για ποιό λόγο επιθυμείτε την ταλαιπωρία των αντιδίκων σας και την χρηματικήν των εξάντληση , ως να είστε ένας άπιστος οικουμενιστής , πού μετέρχεται κάθε μέσο ακόμα και ένδικο για την δικαίωσή του σε θέματα καθαρά εκκλησιαστικά ; Το καθαρό εκκλησιαστικό ήθος άλλα επιβάλλει Η δικαιοσύνη του Θεού επιβάλλει όχι μόνο να καλύπτει κανείς τον κοσμικό νόμο, δηλαδη να είναι νομότυπος , αλλά και να τον υπερβαίνει , δηλαδή να λειτουργεί με κριτήριο την συνείδησή του, ως να είναι απέναντι στον Θεό τον ετάζοντα καρδίας και όχι απέναντι στην κοσμική εξουσία Από πού θέλετε άνθρωποι άσχετοι με τον εκκλησιαστικό χώρο να γνωρίζουν τον άτυπο τρόπο λειτουργίας του Ορθοδόξου Τύπου ; Μήπως είχε νομική υπόσταση ο πνευματικός ρόλος του π. Μάρκου Μανώλη στον Ο.Τ. , ώστε να τον γνωρίζει ο δικαστής ; Υπό αυτή την νομική έννοια ο π. Μάρκος Μανώλης στον Ο.Τ. ήταν ανύπαρκτος , ένα μηδέν Αυτά που λέτε είναι φαιδρά , ότι κουμάντο στον Ο.Τ. έκανε το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε. Ξέρετε εσείς σε κάποιον οργανισμό να κάνει κουμάντο το Δ.Σ. ώστε να κανει και στον Ο.Τ. ; Μήπως ο δικαστής γνωρίζει την κατάχρηση εξουσίας , που ασκούν αδιάκριτοι πνευματικοί δια του επιτραχηλίου και την διείσδυση στην συνείδηση συναισθηματικώς ανεπαρκών ανθρώπων ; Ποιος μπορεί αυτό όμως να το αμφισβητήσει ; Δηλαδή πρέπει να φθάσουμε να έχουμε ποινικά αδικήματα, που υπόκεινται στον ποινικό κώδικα, για να παραδεχθούμε ότι υπάρχει εν προκειμένω θέμα ; Ούτε επί π. Μάρκου έκανε κουμάντο το Δ.Σ. , αλλά ούτε και σήμερα Δεν ξέρει ο π. Θεόδωρος Ζήσης και ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, ποιος κάνει κουμάντο στον Ο.Τ. και ξέρει ο δικαστής ; Σε κάθε περίπτωση ως αναγνώστες και συνδρομητές της εφημερίδος , που νοιαζόμαστε για το ιστορικό έντυπο και την υπηρεσία του στην χειμαζόμενη από την αίρεση εκκλησία , έχουμε δικαίωμα να γνωρίζουμε, ποια είναι τά άτομα που απαρτίζουν το Δ.Σ. , ποιο είναι το επάγγελμά τους και τι αντιπροσωπεύουν μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο , δηλαδή αν είναι γνωστά πρόσωπα , εγνωσμένου κύρους , με ορθόδοξο μαρτυρία και ομολογία ,με θεολογική κατάρτιση , ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στον πνευματικό ρόλο που εσείς τους αποδίδετε Ούτε και εσείς ο ίδιος δεν έχετε μία σταθερότητα στην απάντησή σας στο ερώτημά μας , που είναι και ερώτημα όλων των αναγνωστών του Ο.Τ. , δηλαδή ποιος είναι ο πνευματικός καθοδηγητής του Ο.Τ.

    ReplyDelete
  3. Εξ αρχής, όταν αντιληφθήκαμε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον Ο.Τ. και θέσαμε την σχετική ερώτηση στην εφημερίδα , μας απάντησαν την μια φορά ότι την εφημερίδα καθοδηγεί ο π. Μάρκος από τον άγιο Πέτρο , κατόπιν ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός , κατόπιν ο κ. Γεώργιος Τραμπούλης και τώρα μας λέτε το Διοικητικό Συμβούλιο Ποιος είναι αυτός που υιοθέτησε την άποψίν σας ότι η Κολυμπάριος σύνοδος ΄΄ απέθανε και ετάφη ΄΄ ; Ποιος είναι αυτός που απομάκρυνε τον π. Θεόδωρο Ζήση από την διευθυντική ομάδα , που ο π. Μάρκος είχε δημιουργήσει για την πνευματική καθοδήγηση του Ο.Τ. ; Ποιος είναι αυτός που πολεμά τον π. Θεόδωρο Ζήση στην ομολογία που δίδει πανορθοδόξου εμβέλειας ; Ποιος είναι αυτός που ευνούχισε τον Ο.Τ. ως ένα αγωνιστικό έντυπο , ως την αιχμή του δόρατος του αντιοικουμενιστικού αγώνα εναντίον της αιρέσεως ; Να σημειώσουμε και μία παράξενη σύμπτωση Κάθε φορά, που γίνεται λόγος για το θέμα , δεν μας απαντά ούτε ο π. Μάρκος από τον άγιο Πέτρο ,ούτε ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός , ούτε ο κ. Τραμπούλης -- με εξαίρεση το παρόν σημείωμα -- ούτε κάποιος από το Δ. Σ. , αλλα μας απαντά ο π. Β. Βολουδάκης ! Εάν η Π.Ο.Ε. και το διοικητικό της συμβούλιο είχε αυτή την αρμοδιότητα της πνευματικής καθοδήγησης του Ο.Τ. , ποιος ο λόγος της δημιουργίας από τον π. Μάρκο της διευθυντικής ομάδας , εκ των οποίων άλλοι εκπαραθυρώθηκαν και άλλοι αποθαρρύνθηκαν , ώστε σήμερα να μην υφίσταται κάν αυτή η διευθυντική ομάδα ; Και αφού κουμάντο έκανε ανέκαθεν η Π.Ο.Ε. , υπό ποίαν ιδιότητα ο π. Μάρκος συνέστησε αυτή την ομάδα ; Κοιτάξ’τε σεβαστέ π. Βολουδάκη! Αυτά τά πράγματα δεν λέγονται όχι μόνο την Καθαρή Δευτέρα και το Μεγάλο Σάββατο, ίνα μην μιανθώμεν αλλ’ ίνα φάγωμεν το Πάσχα , αλλά δεν λέγονται καμμία ημέρα , διότι όλες είναι ημέρες του Θεού , κατά τις οποίες πρέπει να λαλούμε την αλήθεια ενώπιον του Θεού και όχι ενώπιον των δικαστών Το Δ.Σ. της Π.Ο.Ε έχει μία αρμοδιότητα και ένα χρέος να σας ελέγξουν για τά ανυπόστατα πράγματα που λέτε και πάραυτα να σας απομακρύνουν από τά παρασκήνια του Ο.Τ. και να επαναφέρουν την εφημερίδα στο καθεστώς που την άφησε ο π. Μάρκος για να βρεί η εφημερίδα τον βηματισμό της Δεν νομίζω μεταξύ αυτών να μην υπάρχει ένας νουνεχής άνθρωπος και να υπερισχύουν οι γυναικείοι συνασθηματισμοί !

    ReplyDelete
  4. Λυπάμαι πολύ κ. Τελεβάντο για την ταλαιπωρία και τον διασυρμό που έχετε υποστεί και συνεχίζετε να υφίστασθε από την διωκτική μανία των ανθρώπων που σάς παρουσιάζουν ως παραβάτη του ποινικού κώδικα Είναι μία ιταμή συκοφαντία οτι ΄΄δέν μπορείτε να πατήσετε το πόδι σας στην Ελλάδα και Κύπρο , για να μήν συλληφθείτε ΄΄ Μήπως είστε και καταζητούμενος της Interpole ? Μήπως στην Νέα Υόρκη μένετε σέ κανένα υπόγειο χωρίς να είστε πολιτογραφημένος και αδυνατούν να σάς βρούνε ; Δέν βρισκουμε διαφορά στο ύφος του σεβαστού εν λόγω πατρός και του οικουμενιστού εκ Πατρών ιστολόγου Δυστυχώς οι οικουμενιστές βρήκαν στο πρόσωπο του σεβαστού πατρός τον αδύναμο κρίκο για να διασπάσουν και να κάνουν ζημιά στον αντιοικουμενιστικό χώρο Πόσο ξένα είναι όλα αυτά προς το ορθόδοξο βίωμα ! Σέ τί χρειάζονται οι δικαστικές καταδίκες των αντιδίκων , όταν είσαι καταδικασμένος στην συνείδηση της εκκλησίας ! Μήπως επιχαίρει ο σεβαστός πατήρ , όπως και ο εκ Πατρών ιστολόγος , για την εκκλησιαστική πρός καθαίρεσιν δίωξη του π. Θεοδώρου Ζήση ; Είναι ένα φρικτό ψέμα να μένει ο σεβαστός πατήρ στο νομικό status του Ο.Τ.--όπως απαξιωτικά λέμε στην καθομιλούμενη ΄΄έκατσε πάνω στον νόμο΄΄ -- και μέ βάση αυτό να σας σύρει κ. Τελεβάντο στά δικαστήρια , παραβλέποντας την αλήθεια στην πράξη που όχι μόνο τά μέλη της Π.Ο.Ε. πολύ καλά γνωρίζουν ,αλλά και όλος ο ορθόδοξος κόσμος παγκοσμίως Ποιός αγνοεί οτι υφίσταται ένα άτυπο πνευματικό καθεστώς δυνάμει του οποίου διηύθυναν την εφημερίδα μέ θαυμαστή επιτυχία άγιοι άνθρωποι ;Καί πώς μπορεί η οιαδήποτε πνευματική υπόσταση να περιγραφεί και να γίνει υποτελής στόν κοσμικό νόμο ; Ο ίδιος ο σεβαστός πατήρ μας είπε οτι την εφημερίδα διευθύνει ο π. Μάρκος από τον άγιο Πέτρο και δέν την διηύθυνε έτι ζών ; Το ότι ο π. Μάρκος δέν υπήρχε για τον νόμο στον Ο.Τ. δέν σημαίνει οτι δέν υπήρχε και πνευματικά στήν ψυχή της εφημερίδος μέ την ιδιότυπη φυσιογνωμία , πνευματική και δημοσιογραφική Ολα αυτά τά αντιφατικά επικαλείται για να ασκεί την παρασκηνιακή του δραστηριότητα και να θάβει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα Κανείς δέν είπε σεβαστέ πάτερ και κανείς δέν σας αναγνώρισε ως φυσικό συνεχιστή του π. Μάρκου , μήν βαυκαλίζεστε Ο π. Μάρκος όρισε ως συνεχιστές του την διευθυντική ομάδα την οποία εσείς διαλύσατε μέ την σκαιότητα του τρόπου σας , που κανείς δέν είχε την διάθεση να υποστεί και αντιμετωπίσει ανταποδίδοντας τά ίσα , από μία καθαρώς ανθρώπινη αξιοπρέπεια Κανείς πέρα από μερικά προσκολλημένα φουστάνια δέν σας θεωρεί φυσικό συνεχιστή του π. Μάρκου , απλά θεωρούμε οτι το πνευματικό προφίλ του Ο.Τ. εκφυλίζεται σέ ένα ευτελές παρασκήνιο Οταν λείπει η αγιότητα αυτά γίνονται , η αγιότητα γίνεται αγριότητα Συγγνώμη που αναφερόμαστε στο τίμιο πρόσωπό σας ως σέ ακατονόμαστο για ευνοήτους νομικίστικούς λόγους μιάς και ο νομικός παράγων έχει μπεί για τά καλά στην ζωή του εκκλησιαστικού αγώνα Αδικα περιμέναμε παλαιότερα από μία δημοσιογραφική και χριστιανική ευαισθησία να δημοσιεύσετε την απάντησή μας σέ πρωτοσέλιδο άρθρο της εφημερίδος μέ αναφορά στό πρόσωπό μας Φαίνεται οτι μόνο τον κοσμικό νόμο φοβάστε, τον οποίο εμείς φεισθήκαμε να χρησιμοποιήσουμε, μιάς και δέν είμαστε και εξοικειωμένοι Δηλαδή άν πήραμε καλά το μήνυμα μόνο μέ εισαγγελέα θα αναγκαστείτε να δημοσιεύσετε απάντησή μας, όπως αρμόζει σέ πρωτοσέλιδο ή έστω στην στήλη των αναγνωστών , την οποία έχουμε πάλαι ποτε τιμήσει μέ την πρωτιά στην ανάδειξη εκκλησιαστικών θεμάτων, όπως η μεταπατερική ακαδημία του Βόλου και η πλάνη του π. Β. Θερμού , δηλαδή καραμπινάτα θέματα εκκλησιαστικού ενδιαφέροντος, που για πρώτη φορά αναδείχθηκαν στήν ταπεινή στήλη των αναγνωστών του Ο.Τ. Τώρα η εφημερίδα μας αγνοεί Δέν μπορούμε όμως εμείς να την αγνοήσουμε γιατί είναι η πνευματική κληρονομιά αγίων ανθρώπων , που κανείς δέν έχει το δικαίωμα να ιδιοποιηθεί για ιδιοτελείς σκοπούς Η αποστολή αυτής της εφημερίδος είναι καθαρά η πρώτη γραμμή στην μάχη για την εκκλησιαστική αλήθεια , στην οποία πιστεύουμε οτι μέ τις πρεσβείες των αγίων που μόχθησαν γι αυτή θα αποκατασταθεί

    ReplyDelete
  5. Τιμούμε τό Δ.Σ της Π.Ο.Ε. οτι μεταξύ αυτών υπάρχουν νουνεχείς άνθρωποι που αφυπνίζονται βλέποντας την πορεία των εκκλησιαστικών μας πραγμάτων Σε κάθε περίπτωση είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι νά μας απαντήσουν για τον εαυτόν τους καί όχι εξουσιοδοτημένοι ή μή τρίτοι για τό άν έχουν αυτή την αρμοδιότητα που τους αποδίδεται , δηλαδή της πνευματικής ποδηγεσίας της εφημερίδος Είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι νά αποδείξουν οτι δέν σύρονται πίσω από συναισθηματικά ευάλωτους ανθρώπους θηλυκού γένους Αν έκαναν οι ίδιοι κουμάντο στην εφημερίδα θά έπρεπε νά γνωρίζουν οτι η εφημερίδα αντιδεοντολογικώς δέν δημοσιεύει τις απαντητικές επιστολές μας όταν γράφει πρωτοσέλιδα άρθρα που μας αφορούν Τέλος δέν είναι κακό νά γνωρίζουμε ως αναγνωστικό κοινό τά ονόματά τους , μάλλον επιβάλλεται , για νά ξέρουμε τί ο καθένας αντιπροσωπεύει

    ReplyDelete