ΠΡΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΙΕΤΙ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
Tου θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Συνέρχεται από τις 16-22 τρέχοντος στο Κιέτι της ανατολικής Ιταλίας η «14η Ολομέλεια της Διεθνούς Μικτής Επιτροπής Θεολογικού Διαλόγου» Ορθοξόξων και Παπικών. Συνεχίζεται μετά την «επιτυχή» έκβαση της «Συνόδου» του Κολυμβαρίου το (κατά τον επί εικοσαετία συμπρόεδρο του Θεολογικού αυτού Διαλόγου αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό Χαρκιανάκη) ανόσιο παίγνιο, διότι επιβάλλεται, όπως δήλωσε προσφάτως κάποιος προσφυέστατα, να ανακατευόμαστε συνεχώς με την αιρετική λάσπη, ώσπου να τη συνηθίσουμε.
Σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος μητροπολίτου Περγάμου από τη θέση του Ορθόδοξου συμπροέδρου της ανωτέρω Μικτής Επιτροπής εξελέγη ο Τελμησσού Ιώβ, από τα πρωτοπαλίκαρα της «Συνόδου» του Κολυμβαρίου. Η εκλογή του Καναδοουκρανού εκπροσώπου του Οικουμενικού Πατριαρχείου υπήρξε επεισοδιακή διότι από τις Ορθόδοξες αντιπροσωπείες μόνο δύο, η πολωνική και η ρουμανική ψήφισαν υπέρ του. Ληφθήτω υπ’ όψιν ότι οι Ορθόδοξες Εκκλησίες είναι 14. Όμως, με βάση τη μαγική συνταγή που εφαρμόστηκε με επιτυχία στο Κολυμβάριο, ο μειοψηφήσας Τελμησσού κ. Ιώβ Γκέτσια εξελέγη συμπρόεδρος, διότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης, που τον είχε επιλέξει, ήταν ανυποχώρητος. Ούτωπως εθριάμβευσεν δια μίαν εισέτι φορά ο συνοδικός θεσμός! Με άλλους λόγους habemus Papam!
Κάτι που επιβάλλεται να σχολιασθεί είναι η απουσία της εν Βουλγαρία Εκκλησίας του Χριστού από το ανόσιον και ανούσιον αυτό παίγνιον. Το ότι πρόκειται πέρι ανοσίου και ανουσίου παιγνίου είναι ξεκάθαρο μόλις κάποιος αναλογισθεί ότι η ρήση “siamo I due polmoni di un unica Chiesa” (είμαστε οι δύο πνεύμονες της μίας ενιαίας Εκκλησίας) προβλήθηκε από τον νεόκοπο Ορθόδοξο συμπρόεδρο της Συνάξεως του Κιέτι. Δεν μπορούν οι οικουμενιστές να λησμονήσουν με τίποτε την κατάπτυστη σύμφωνία του Μπαλαμάντ. Το Σύμβολο της Πίστεως μιλά και διακηρύττει πίστη εις Μίαν Εκκλησίαν, οι οικουμενιστές όμως βλέπουν ΔΥΟ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ!!! Διαλέγετε και παίρνετε. Για το Σεβασμιώτατο Τελμησσού, ούτε Παπικές αιρέσεις υπάρχουν (πρωτείο, αλάθητο, κτιστή χάρις κ.ο.κ.) ούτε παραχάραξη, αλλοίωση και αλλοτρίωση της Πίστεως, ούτε τίποτε. Όλα βαίνουσιν ευ και καλώς!
No comments:
Post a Comment