Monday, June 10, 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ π. ΣΑΡΑΝΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΣΤΟ "ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ"



ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ π. ΣΑΡΑΝΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΣΤΟ "ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ"

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==========

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Αναβάσεις”, μακροσκελή εμπεριστατωμένη επιστολή του Πανοσ. Αρχιμ. Σαράντη Σαράντη, αναφορικά με εκπομπή του Σεβ. Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνάτιου με τον Ιερομόναχο π. Βαρνάβα Γιάγκου, στην εκπομπή “Αρχονταρίκι”. 

Ολως περιέργως ο π. Σαράντης επικρίνει μεν με τη δέουσα αυστηρότητα τον π. Βαρνάβα Γιάγκου για τις απαράδεκτες θέσεις που διατύπωσε, χωρίς όμως να τον κατονομάζει.

Πού οφείλεται, Γέροντα, ο “ονοματοκρυπτισμός” για την περίπτωση του εν λόγω ιερομονάχου εκ μέρους σας;

Γιατί τυγχάνει προσωποληπτικής μεταχείρισης;

Σε ποιον έχει - αν έχει - την πνευματική του αναφορά ο εν λόγω κληρικός; 

Με την ερώτηση αυτή δεν εννοώ ότι εξομολογείτε σε σας ή σε κάποιο από τους ευλαβείς κληρικούς της ομάδας που σας περιβάλλει, αλλά σας λέγω απερίφραστα ότι με σκανδάλισε η ευνοική προσωποληψία που δείξατε έναντι του εν λόγω ιερομόναχου.

Από καιρό είδα αναρτημένο σε πολλά - και μάλιστα στο παραδοσιακό ιστολόγιο "Ρωμαίικο Οδοιπορικό", χωρίς σχολιασμό εκ μέρους του διαχειριστή του - το εν λόγω βίντεο, στο οποίο αναφέρεται η επιστολή του π. Σαράντη, και η συνείδησή μου εξανέστην σφόδρα για το κακόδοξό του περιεχόμενο.

Δεν έγραψα όμως τίποτα επειδή περίμενα να δω ποιος - και εάν - θα ενοχλείτο από το καθαρά Νεορθόδοξο, ερωτολογικό, κουλτουριάρικο, ψυχοθεραπευτικό και Νεονικολαιτικό του περιεχόμενο, το οποίο ήταν απαράδεκτο κυρίως λόγω των κακόδοξων θέσεων που διατύπωσε ο Ιερομόναχος Βαρνάβας, παρά λόγω των ερωτήσεων του Σεβ. Δημητριάδος, αν και - τόσον ο Σεβασμιότατος όσον κι ο π. Βαρνάβας - κινούνται σαφώς προς την ίδια λανθασμένη κατεύθυνση.

Αντιλαμβάνομαι ότι ο π. Βαρνάβας Γιάγκου κατάγεται από την Κύπρο, αλλά μου είναι εντελώς άγνωστος - είναι άλλωστε πολύ νεαρός στην ηλικία για να τον γνωρίζω - και έτσι αδυνατώ να ανιχνεύσω την πνευματική του πορεία. 

Η θεολογία του όμως είναι 100% Γιανναρική, Νεονικολαιτική και Νεορθόδοξη και σαφώς προσανατολισμένη στην ψυχοθεραπευτική και όχι στην ποιμαντική προσέγγιση των ερωτικών σχέσεων των ετεροφυλοφίλων προσώπων.

Λέμε ετεροφυλοφίλων προσώπων επειδή προφανώς καμία άλλη ερωτική σχέση δεν είναι επιτρεπτή σύμφωνα με το Αγιο Ευαγγέλιο.

Γιατί δεν το διευκρίνισαν αυτό στην εκπομπή;

Ταπεινώς φρονώ ότι πρέπει να είμαστε πολύ κουμπωμένοι έναντι του εν λόγω ιερομόναχου μετά από τις κυριολεκτικά κακόδοξες, Νεορθόδοξες και κουλτουριάρικες θέσεις που διατύπωσε.

Μακάρι ο Θεός να διαψεύσει τις επιφυλάξεις μου, αλλά ένας άγαμος κληρικός που βγαίνει στην τηλεόραση για να ερωτολογήσει, αντί να θεολογήσει, δεν μου φαίνεται αξιόπιστος.

Ευχαριστούμε θερμά τον π. Σαράντη που πρώτος συγύρισε δεόντως τους Σεβ. Δημητριάδος και π. Βαρνάβα Γιάγκου (έστω και ανωνύμως) για την απαράδεχτη αυτή εκπομπή.

3 comments:

  1. Νεο - νικολαΐτικες ασυναρτησίες. Ίλεος γενού ημίν Δέσποτα επί ταις αμαρτίαις ημών! Πόσο ακόμα θα εξεφτελιστεί η Εκκλησία μας από τους Βολιώτες; Δημιουργήσαμε θεολογία για τους έρωτες και τις προγαμιαίες σχέσεις! Χίλιες φορές να κοπεί το Αρχονταρίκι από την ΕΤ1 παρά να χρησιμοποιείται ως άμβωνας της νεο - ορθόδοξης θεολογίας του έρωτα! Το μόνο που έλειπε από την εκπομπή ήταν ο π. Φιλόθεος Φάρος και ο Γιανναράς να μας πουν ότι ο θείος έρως στα συγγράματα των αγίων ασκητών είναι οι προγαμιαίες σχέσεις! Γιατί οι συγκεκριμένοι δύο τα έχουν πει αυτά. Πού νομίζουν τέλος πάντων ότι βρίσκονται, στην Ολλανδία; Στο τέλος θα μας πλασάρουν και τη θεολογία της ομοφυλοφιλίας και της παιδεραστίας!


    ΥΓ.: Μήπως μετά τα τούρκικα σήριαλ, πρέπει να σαμποτάρουμε το Αρχονταρίκι μέχρι οι υπεύθυνοι να καταλάβουν ότι δεν περνούν οι θεολογίες του έρωτα σε Ορθόδοξους Χριστιανούς;;

    ΥΓ.2: Μόνο ΕΝΑΣ άνθρωπος είναι άξιος να έχει σειρά να χειροτονηθεί επίσκοπος κι αυτός είναι ο π. Σαράντης. Αλλά γίνεται να χειροτονηθεί κάποιος που θα μιλάει για παρθενία και εγκράτεια...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete