Thursday, April 6, 2017

ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ


ΟΙ ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Σε πρόσφατο άρθρο μου αναφέρθηκα στον ψευδή ισχυρισμό του π. Βασίλειου Βολουδάκη ότι δήθεν ουδέποτε έγραψα άρθρα εναντίον της Μασωνίας. Ανέφερα συγκεκριμένα:

“Ας κρίνει ο αναγνώστης την αλήθεια του ισχυρισμού, αφού διαβάσει το ακόλουθο απόσπασμα από άρθρο -ένα από τα πολλά που έγραψα στο ιστολόγιο μου αλλά και στην ομογενειακή εφημερίδα “Πρωινή”, που αναφέρονται στη Μασωνία και που επιγράφεται “Σχόλιο για την καταδίκη της Μασωνίας από τη Σύνοδο”:

“Η μασωνική και η χριστιανική ιδιότητα είναι παντελώς ασυμβίβαστες.

Η μασωνία δεν είναι φιλανθρωπική ή επαγγελματική οργάνωση. Ούτε καν αίρεση. Είναι άλλη θρησκεία. Οπως ουδείς μπορεί να είναι Ορθόδοξος και Βουδδιστής ταυτόχρονα, έτσι κανένας δεν μπορεί να είναι Ορθόδοξος και μασώνος.

Οποιος, λοιπόν, έχει συγκεκριμένα στοιχεία ότι οποιοσδήποτε κληρικός είναι μασώνος έχει υποχρέωση να τα καταθέσει στη Σύνοδο για να καθαιρεθεί.” 

Ερωτώ: Το άρθρο δεν αναφέρεται στη Μασωνία; Δεν καταδικάζει τη Μασωνία ως αντιχριστιανικό σύστημα παντελώς ασυμβίβαστο με την ιδιότητα του χριστιανού; Δεν διατυπώνω την πεποίθηση ότι όσοι κληρικοί είναι αποδεδειγμένα μασώνοι πρέπει να καθαιρούνται;

Και όμως! Ο σεβαστός π. Βασίλειος ισχυρίζεται ότι ουδέποτε έγραψα κάτι εναντίον της Μασωνίας.!!!

Είναι, λοιπόν, ή δεν είναι αδίστακτος συκοφάντης και ξετσίπωτος ψεύτης ο π. Βασίλειος;

Δεν πρόκειται να υπεισέλθω στη διαδικασία της απάντησης του πιο πάνω ερωτήματος. Εμπιστεύομαι απόλυτα την κρίση του αναγνώστη.”


Η ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΗ ΚΑΙ ΨΕΥΔΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
_______

Απάντηση στο πιο πάνω άρθρο έδωσε ο π. Βασίλειος Βολουδάκης με άρθρο του στον “Ορθόδοξο Τύπο” την εφημερίδα που κατευθύνει:

“Επιτέλους αποκαλύφθηκε! Ο Παναγιώτης Τελεβάντος ποτέ δεν κάνει αντιμασωνικάς αναρτήσεις!!!”

Ερωτώ, λοιπόν, και πάλιν τους αναγνώστες:

Είναι ή δεν είναι ξετσίπωτος ψεύτης και αδίστακτος συκοφάντης ο π. Βασίλειος Βολουδάκης;

Επαναλαμάνω: Δεν πρόκειται να υπεισέλθω στη διαδικασία της απάντησης του πιο πάνω ερωτήματος. Εμπιστεύομαι απόλυτα την κρίση του αναγνώστη.

ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΨΕΥΔΕΤΑΙ
________


Σε κάθε περίπτωση ας είναι απολύτως σίγουρος ο π. Βασίλειος ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να τον ακολουθήσουμε στον κατήφορο των ύβρεων, της στρεψοδικίας και του ψεύδους που ακολουθεί. Θα μιλούμε πάντοτε, για το σεπτό του πρόσωπο, με τον προσήκοντα σεβασμό και θα συνεχίσουμε να προσευχόμαστε καθημερινά - όπως έχουμε χρέος- για να μετανοήσει για να μη χάσει την ψυχή του. 

Παράλληλα δεν θα σταματήσουμε να ελέγχουμε τις κακοδοξίες που διατυπώνει, ούτε θα αποσιωπούμε την εργώδη προσπάθεια που καταβάλλει για να αποπροσανατολίσει τον “Ορθόδοξο Τύπο” από τις κατευθυντήριες γραμμές που ακολουθούσε η εφημερίδα από την ίδρυσή της μέχρι την ώρα που έπεσε -με αθέμιτες μεθοδεύσεις- στα αρπακτικά νύχια του.

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ;
_______

Ερώτηση: Γιατί ο π. Βασίλειος Βολουδάκης δίνει τόσο στρεψόδικες απαντήσεις και γιατί λέγει τόσο χονδροειδή ψέμματα, που ελέγχονται ως αναληθή και συκοφαντικά με αδιάσειστα γραπτά ντοκουμέντα; Απλά και μόνον επειδή τον διακρίνει θηριώδης εμπάθεια και επειδή δεν το έχει για τίποτε να ψεύδεται ασυστόλως;

Όχι μόνον, είναι η απάντηση. Ο κύριος λόγος που ψεύδεται τόσο ασύστολα είναι διότι αδυνατεί να απαντήσει τις απολύτως στοιχειοθετημένες κατηγορίες ότι

1.) Κατά παράβαση των Ιερών Κανόνων ίδρυσε και καθοδηγεί το κόμμα “Κοινωνία.”

2.) Αποπροσανατολίζει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και προσπαθεί να τον εκτρέψει σε πόλεμο εναντίον της Πατριαρχικής Πράξης του 1928.

3.) Έχει καταστήσει -με αθέμιτες μεθοδεύσεις-όργανό του την εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος” και προσπαθεί μέσω της να αγρεύσει ψήφους για το κόμμα “Κοινωνία” που δημιούργησε και που καθοδηγεί και βασικά στελέχη του οποίου είναι τα κατά σάρκα παιδιά του.


ΤΟ ΑΣΙΓΑΣΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥ ΦΘΟΝΟΥ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΣΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
_______


4.) Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης βασανίζεται -ή πιο σωστά ζει μια κόλαση- εξαιτίας του "οίστρου της ακολασίας" του φθόνου που κατατρώει την ύπαρξή του. Με πολύ πόνο ψυχής διαπιστώνουμε ότι η καρδία του έγινε κατοικητήριο των πονηρών δαιμόνων και ερεβώδες σπήλαιο ανόμων παθών. Τρώει τα σπλάχνα του ασίγαστος φθόνος επειδή οι παραδοσιακοί πιστοί πανορθοδόξως αναγνωρίζουν ομόφωνα για δεκαετίες τον π. Θεόδωρο Ζήση ως αδιαφιλονίκητο αρχηγό του αντιοικουμενιστικού αγώνα. 

Γι' αυτό και τον υποσκάπτει και τον καρφώνει πισώπλατα και του συμπεριφέρεται σκαιότατα, επειδή τον θεωρεί εμπόδιο για τις μωροφιλοδοξίες που τρέφει να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Προπαντός τώρα, που κατόρθωσε με ανορθόδοξες -όπως όλοι γνωρίζουν- μεθοδεύσεις, να αποκτήσει τον απόλυτο έλεγχο του "Ορθοδόξου Τύπου", θεωρεί ότι έχει στην κατοχή του το κατάλληλο όχημα για να ικανοποιήσει το ασίγαστο πάθος της φιλαρχίας και της φιλοπρωτείας που κατατρώγει κάθε ικμάδα της ψυχής του.  

Η ΘΗΡΙΩΔΗΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕΙ ΜΕ ΝΗΦΑΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
________

Ακριβώς για να αποφύγει να απαντήσει τις πιο πάνω απολύτως συγκεκριμένες και απολύτως στοιχειοθετημένες κατηγορίες ο σεβαστός μας π. Βασίλειος καταφεύγει στη στρεψοδικία, στις ύβρεις, στα υπονοούμενα και στη λασπολογία. 

Σε κάθε περίπτωση ας είναι βέβαιος, ο π. Βασίλειος, ότι ματαιοπονεί. Δεν πρόκειται να πέσουμε στην παγίδα να συνεργήσουμε να αλλάξει η ατζέντα της συζήτησης. Θα εμμείνουμε απαρέγκλιτα -με απόλυτη ψυχραιμία και νηφαλιότητα- στον έλεγχο των κακοδοξιών του και στην ανασκευή της πολυεπίπεδης πλάνης του, για να προστατεύσουμε τους πιστούς -όπως έχουμε χρέος έναντι του Θεού- από τη λύμη του κακόδοξου του φρονήματος, δεόμενοι εκτενώς προς τον Κύριο να τον απαλλάξει από τα βορβορώδη πάθη που τυρρανούν δυναστικά την αθάνατη ψυχή του, υπέρ ης "Χριστός ο μόνος αληθινός Θεός απέθανεν." 

5 comments:

  1. Το περί του π. Μάρκου αναφέρεται σέ ένα περιστατικό του γέροντα στην Μονή Αγίου Παντελεήμονος Πεντέλης Ο π. Μάρκος δέν θέλησε να μνημονεύσει τον Ιερώνυμο και τον διόρθωσε ο γέροντας, μάλλον ο π. Σίμων και έκτοτε ο π. Μάρκος μνημόνευε τον Ιερώνυμο....

    Το άρθρο του π. Ιεροθέου δέν έχει τίποτα το σημαντικό και επίμαχο
    στην 7η σελίδα παρά επαναλαμβάνει την δήλωσή του οτι μένει μέσα στην εκκλησία --άρα οι αποτειχιζόμενοι βγαίνουν από την εκκλησία ;

    Κ. Τελεβάντο, ο π. Ιερόθεος είναι παιδί του π. Επιφανίου ; Άν φαίνεται το e-mail μου και ξέρετε, άν θέλετε πείτε μου....

    Δέν πάει καθόλου καλά ο π. Βολουδάκης , μάλλον σάν νά έχει ξεπουληθεί μοιάζει ....

    ReplyDelete
  2. Το email σας δεν φαίνεται, αλλά μπορώ κάλλιστα να σας απαντήσω από εδώ.

    Ο π. Ιερόθεος υπήρξε τέκνο του π. Επιφάνιου. Τώρα δεν ξέρω ποιος ειναι ο πνευματικός του αλλά ίσως να σχετίζεται με τον π. Βασίλειο.

    Δεν νομίζω ότι ο π. Βασίλειος έχει ξεπουληθεί. Δεν είναι θέμα χρημάτων.

    Βασανίζεται από εμμονές και ιδεοληψίες και τον ταλανίζει ο ασίγαστος φθόνος εναντίον του π. Θεόδωρου και έχει επί πλέον αυτή την κακόδοξη αντίληψη για την εμπλοκή των χριστιανών και δη των ιερέων στην πολιτική.

    ReplyDelete
  3. Να προσθέσω ότι επεσήμανα το σχόλιό σας και θα το δημοσιεύσω όπως και άλλα που γράψατε για το θέμα.

    ReplyDelete
  4. Σας ευχαριστώ για την ανάδειξη αυτού του σοβαρού θέματος του Ό.Τ. και για τις πληροφορίες Έχω στείλει ένα εκτενέστερο σχόλιο αφού διάβασα το φύλλο Καλό Πάσχα !

    ReplyDelete
  5. Θα ανατέξω να το δω. Καλή Ανάσταση!

    ReplyDelete