Sunday, April 23, 2017

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ



ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Τις δύο τελευταίες βδομάδες ο σεβαστός μας π. Βασίλειος Βολουδάκης μετήλθε πεζοδρομιακές μεθοδεύσεις για να με πλήξει με στόχο να σταματήσω να ελέγχω τις πλάνες και τις κακοδοξίες που εκπορεύει.

Με άρθρο του, στον “Ορθόδοξο Τύπο”, υπερέβη κάθε προηγούμενο. Έφτασε στο σημείο να αφήσει υπονοούμενα ότι ανήκω στη σατανοκίνητη μασωνία, ενώ σε λογαριασμό facebook που επίσης ελέγχει, ανέφερε ότι είναι μεν άδικο να θεωρούμαι μασώνος πλην όμως είμαι ψυχοπαθής και έχω καρδιολογικά προβλήματα!!!. Ακόμη και το ότι έχω προβλήματα με την καρδία μου προβλήθηκε ως λόγος που πρέπει να θεωρηθώ αναξιόπιστος.!!! Ταυτόχρονα εξεπέλυσε στρεψόδικη και κακοήθη επίθεση εναντίον μου και εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση, του π. Νικόλαου Μανώλη και του π. Φώτιου Βεζύνια από άλλο ιστολόγιο που ελέγχει. Το ίδιο έπραξε μέσω του λογαριασμού facebook έμμισθου του "Ορθοδόξου Τύπου".

ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ;
________

Ουδεμία έκπληξη μας προκαλεί η συμπεριφορά του αγαπητού μας π. Βασίλειου. Εκ γαρ του περισσεύματος της καρδίας του ο καθένας πολιτεύεται. Ειλικρινά δεν περιμένω τίποτα καλύτερο από ένα άνθρωπο με θηριώδη εμπάθεια.

Γιατί, όμως, ο π. Βασίλειος έκανε αυτά τα αχρεία και ποταπά και ανάξια για κάθε άνθρωπο πολλώ μάλλον για ένα κληρικό;

Προφανώς επειδή δεν έχει φραγμούς και αναστολές και επειδή δεν διστάζει να μετέλθει τις πιο ποταπές μεθόδους γνωστές στον υπόκοσμο και στα καταγώγια της πολιτικής.

Ναι, αλλά γιατί ένιωσε την ανάγκη να συμπεριφερθεί τόσο ποταπά; Απλά και μόνον από κακοήθεια;

Όχι μόνον. Ο κύριος λόγος που συμπεριφέρεται έτσι είναι:

1.) Προσπαθεί να με μειώσει σαν άνθρωπο και σαν θεολόγο ώστε να μην έχει φερεγγυότητα η κριτική που ασκώ στις πλάνες που διατυπώνει.

2.) Προσπαθεί να με εκφοβίσει ώστε να σταματήσω να ασκώ έλεγχο για τις κακοδοξίες του.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΟΥ
________

Περιττόν να αναφέρω ότι δεν πρόκειται -επ’ ουδενί λόγω- να πέσω στην παγίδα του.

1.) Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να επιτεθώ στους ανθρώπους που χρησιμοποιεί ως ενεργούμενα και τους βάζει να υπογράψουν κείμενα που ο ίδιος γράφει.

2.) Δεν πρόκειται να συνεργήσω ώστε να τον βοηθήσω να αλλάξει την ατζέντα της συζήτησης για να αποφύγει να απαντήσει στον έλεγχο που του ασκώ για τις κακόδοξες θεωρίες που διατυπώνει.

ΤΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ;
______

Με νηφαλιότητα, και χωρίς να τον ακολουθώ στον κατήφορο που ακολουθεί, θα συνεχίσω να ζητώ από τον σεβαστό μας π. Βασίλειο:

1.) Να διαλύσει το κόμμα “Κοινωνία”, που ίδρυσε και κατευθύνει από τα παρασκήνια, κατά δεινή παράβαση επτά κανόνων Οικουμενικών Συνόδων οι οποίοι ρητά, αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως απαγορεύουν την εμπλοκή των κληρικών "σταις του βίου πραγματείαις".

2.) Να αποσύρει από την κυκλοφορία και να αποκηρύξει το κακόδοξο βιβλίο του “Η πολιτική είναι ποιμαντική”.

3.) Να απομακρυνθεί από τον “Ορθόδοξο Τύπο” στον οποίο θρονιάστηκε με ανορθόδοξες μεθοδεύσεις (με τις οποίες απέδειξε ότι δεν σέβεται ούτε το μυστήριο της εξομολόγησης) και να περιοριστεί στα ενοριακά του καθήκοντα.

4.) Να τερματίσει την προσπάθεια να εκτρέψει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα για να τον μεταβάλει σε αγώνα εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου ως θεσμού και εναντίον της Πατριαρχικής Πράξης του 1928. 

5.) Να τιθασσεύσει το αβυσσαλέο μίσος που γεννά στην ψυχή του το ασίγαστο πάθος του φθόνου που κατατρώει τα σπλάχνα του εναντίον του αδιαμφισβήτητου ηγέτη του αντιοικουμενιστικού αγώνα -π. Θεόδωρου Ζήση- που τον οδηγεί να εκτρέπεται και να ασχημονεί. 

Στοιχειώδης αυτοσυνειδησία πρέπει να τον βοηθήσει να αντιληφθεί ότι η σύγκριση του ιδίου με τον π. Θεόδωρο Ζήση θυμίζει το Γραφικό “Τι το άχυρον προς τον σίτον”.

No comments:

Post a Comment