Friday, April 28, 2017

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ “ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΑΙΖΕ” ΜΕ ΠΑΠΙΚΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΑΓΗ


Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ “ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΑΙΖΕ” ΜΕ ΠΑΠΙΚΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΤΑΓΗ

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

Η οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé» ολοένα επεκτείνει τα οικουμενιστικά ολισθήματά της. Ο διαχριστιανικός συγκρητισμός στην χαρακτηριστική έκφρασή του. Η ‘’ποιμαντική’’ ή μάλλον η εξουσιαστική προτεραιότητα του οικουμενισμού, είναι η αιτία να θεωρείται και ως ‘’μικρή Άνοιξη’’. ‘’Μικρή Άνοιξη’’ χαρακτήρισε την οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé», ο τότε Πάπας Ιωάννης ΚΓ΄. Αιτία φυσικά είναι  η οικουμενιστική της χροιά.

Καθίσταται η αλήθεια της Πίστης δευτερεύουσα, χάριν της ανθρωπάρεσκης αγάπης. Καθίστανται τοιουτοτρόπως η μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας και η ομολογία της αλήθειας δευτερεύουσες. Είναι απαράδεκτη η συμμετοχή Ορθοδόξων σ΄αυτές τις οικουμενιστικές συνάξεις.

Η οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé» αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα διαχριστιανικού συγκρητισμού. Η οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé», είχε και έχει την εύνοια των Παπών. Ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β΄ κάθε χρόνο δεχόταν σε ακρόαση τον ‘’αδελφό’’ Ροζέ. Τον Πάπα Ιωάννη ΚΓ΄, τον Πάπα Πάυλο ΣΤ΄, τον Πάπα Βενέδικτο και τον Πάπα Φραγκίσκο, επισκεπτόταν ο εκάστοτε επικεφαλής της οικουμενιστικής αυτής κοινότητας.  

Ο Πάπας Ιωάννης ΚΓ΄ χαρακτήρισε την οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé» ‘’μικρή Άνοιξη’’ τονίζοντας τα εξής: «Ξέρετε πόσο από μέρους μου, θεωρώ τον οικουμενισμό σαν μια απαραίτητη ανάγκη, μια ποιμαντική προτεραιότητα στο λειτούργημά μου για το οποίο υπολογίζω στη προσευχή σας». Και μόνη η αναφορά του Πάπα Ιωάννη ΚΓ΄ στην ποιμαντική προτεραιότητα του οικουμενισμού, επεξηγεί την σκοπιμότητά της οικουμενιστικής αυτής κοινότητας.

Επίσης ο Πάπας Φραγκίσκος σε ομιλία του παλαιότερη ομιλία του κατά τη Θρονική Εορτή του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είναι ιδιαίτερα οι νέοι, αυτοί που στις μέρες μας επιζητούν από εμάς την πρόοδο προς το αίτημα της πλήρους κοινωνίας. Πιστεύω πως χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα πολλών Ορθοδόξων, Παπικών και Προτεσταντών νέων που συμμετέχουν όλοι μαζί στις συναντήσεις που διοργανώνει η Κοινότητα Taizé. Συμμετέχουν σε αυτές όχι αγνοώντας τις διαφορές, οι οποίες μας χωρίζουν μέχρι και σήμερα, αλλά επειδή είναι σε θέση να δουν πέρα από αυτές. Είναι σε θέση να αγκαλιάσουν ότι το ουσιώδες και ότι ήδη μας ενώνει» (Vatican.va).

Αποτελεί σαφέστατο παράδειγμα που καταδεικνύει ότι η ομολογία της αλήθειας είναι δευτερεύουσα, τόσο για τον Πάπα Φραγκίσκο, όσο και για την οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé». Η αναφορά του Πάπα Φραγκίσκου «Συμμετέχουν σε αυτές όχι αγνοώντας τις διαφορές, οι οποίες μας χωρίζουν μέχρι και σήμερα, αλλά επειδή είναι σε θέση να δουν πέρα από αυτές», τονίζουν την υπόδειξή του «να δουν πέρα από αυτές», που στην ουσία αποτελεί μια αλλότροπη περιθωριοποίηση της αλήθειας.

Αυτό που ανέφερε τον Νοέμβριο του 2014 ο Πάπας Φραγκίσκος κατά την επιστροφή του από την Κωνσταντινούπολη, «αν πρέπει να περιμένουμε τους θεολόγους να συμφωνήσουν, δεν θα έρθει ποτέ εκείνη η μέρα», φανερώνει τόσο τον σκοπό των διαλόγων, όσο και τι είναι το πρώτιστο τους διαλόγους. Κατά συνέπεια φανερώνει πως θεωρείται η αλήθεια στην οικουμενιστική «Κοινότητα Taizé». Είναι απαράδεκτη η συμμετοχή Ορθοδόξων σ’ αυτές τις οικουμενιστικές συνάξεις, γιατί αποτελούν ξεκάθαρο δείγμα διαχριστιανικού συγκρητισμού.

ΠΗΓΗ:

Κατάνυξις

No comments:

Post a Comment