Wednesday, May 6, 2015

ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ (Ψαλμός κθ´) - α´



ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ
(Ψαλμός κθ´) - α´

Της Χριστούφαντου
=====

 Θά ἀνυμνῶ Σε, Κύριε, πάντα θά μεγαλύνω
καί γόνυ μέ ταπείνωσιν ἐνώπιόν Σου κλίνω,
γιατί μέ ὑπεβάστασες, προσέχοντας μορφήν μου
καί δέν ηὐφράνθησαν ἐχθροί ἀπό καταστροφήν μου.

 Θεέ μου, Παντοδύναμε, Προστάτα τοῦ λαοῦ Σου,
πρός Σέ πάλιν ἐκέκραξα, φύλαξον ἐκλεκτοῦ Σου.
Δέομαι ἀπό τῆς στρωμνῆς δεινῆς μου ἀσθενείας,
σπεῦσον ταχέως, Ἰατρέ, τάχυνον θεραπείας.

 Ἀρρώστια ἔφερε ἐμέ στά πρόθυρα θανάτου,
ἀρνοῦμαι ᾅδου φυλακήν, δέν στέργω τοῦ Δυνάστου.
Εἰσήκουσάς μου τῆς φωνῆς, λυγρᾶς, σπαρασσομένης,
ἐλπίδα μου ἐτράνωσας, τῆς ἀναδυομένης.

 Ἀπό τοῦ ζόφου τοῦ πυκνοῦ ἀνείλκυσας ψυχήν μου,
ἀνώρθωσας ὑγείαν μου, ἔσωσας τήν ζωήν μου.
Δέν θά συγκαταριθμηθῶ μέ ὅσους καταβαίνουν
στόν λάκκον τόν βαθύτατον, πού μέ δεσμά τούς δένουν.

Συμψάλατε, σεῖς ἀδελφοί, οἱ ἀφοσιωμένοι,
μαζί μου εἰς τόν Ὕψιστον, μέ τήν καρδιά δοσμένη,
διατηρεῖται εἰς τόν νοῦν τῆς ἁγιότητός Του,
ἱεροφάντες, μέλψατε τῆς τελειότητός Του.

 Ἀνυπερθέτως, Ἰσχυρός, ἐκσπάσει τῆς ὀργῆς Του,
καί βίον μας τόν συστοιχεῖ πάντα διάθεσίς Του.
Ἐνῷ ἑσπέρας κέκλικεν, καί πόνος βασανίζει,
ὅταν ὁ ὄρθρος ἔρχεται ἡ Χάρις ἀναβλύζει.

No comments:

Post a Comment