Friday, May 2, 2014

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ! ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ!


ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ!
ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=========

Ορισμένοι ίσως διερωτούνται για ποιο λόγο αποκαλώ “Ανάργυρο” τον κ. Δημήτρη Σωτηρόπουλο, διαχειριστή του ιστολογίου "Ελλάς-Ορθοδοξία".

Και ιδού η απάντηση:

Δεσμεύομαι λοιπόν κι εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, πως σε περίπτωση που εκλεγώ στο Ευρωκοινοβούλιο θα αξιοποιήσω τις αποδοχές του ευρωβουλευτή σχεδόν εξ ολοκλήρου (εκτός εξόδων υποχρεωτικών μετακινήσεων και υποχρεωτικής διαμονής στο εξωτερικό) στο Φιλανθρωπικό Έργο της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Κάθε δωρεά θα συνοδεύεται από την ανάλογη απόδειξη και όλα τα στοιχεία θα δημοσιεύονται στο Διαδίκτυο, έτσι ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία για το «πού πάνε τα λεφτά».

Γνωρίζω ότι μερικοί θα πουν πως «κι άλλοι πολλοί τα είπαν αυτά μα δεν τα έκαναν»: Καταρχήν δεν τα είπαν...άλλοι και «πολλοί». Έπειτα, κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του χαρακτήρα και προσωπικότητα. Δεν εξαγοράζονται, ούτε έχουν την «τιμή» τους όλοι.”

Είδατε τι θα κάνει ο Δημητρός μας όταν εκλεγεί ευρωβουλευτής "με τους συνεχιστές της πολιτικής του Καποδιστρίου;"

Από τώρα και στο εξής μην τολμήσει κανείς να διαμφισβητήσει τον όρο “Ανάργυρο” που του έδωσα.

Βέβαια κάποια κατεψυγμένα κοτοπουλάκια να λάχουν ίσως δεν θα πεί όχι, αλλά τον μισθό του ευρωβουλευτή -που δεν θα εκλεγεί ποτέ- θα τον διαθέτει στο ακέραιο για το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας, εκτός από τα έξοδα παραστάσεων.!

Τι να σου πω Μητσάρα μου; Είσαι αληθινός λεβέντης!

Προσωπικά από τον κατάλογο των υποψηφίων ευρωβουλευτών "των συνεχιστών του Μακράκη" -συγγνώμη "του Καποδιστρίου" ήθελα να πω-, εστιάζω την προσοχή μου στις ακόλουθες υποψηφιότητες:

1.) ΓΟΥΛΙΑΝΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ του Στυλιανού, Ψυχίατρος
2.) ΣΥΡΠΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Σωτηρίου, Ψυχίατρος.

Θα με ρωτήσεις, ίσως, Μήτσο μου, για ποιο λόγο;

Θα σου δώσω την απάντηση με τα λόγια του Τειρεσία στον Οιδίποδα στην ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή:

“Ουκούν συ ταύτ’ άριστος ευρίσκειν έφυς;” (στ. 440).

Οχι ότι χρειάζεσαι εσύ, Ανάργυρε μου, τη μετάφραση, αλλά για τους αδαείς, μεταφέρουμε τον στίχο στη νεοελληνική:

“Δεν είσαι εσύ ο άριστος να λύνει τα αινίγματα;”

Επομένως Ανάργυρέ μου...; Ξέρεις την απάντηση.!

Πάντως είδες, Δημητράκη μου, τι προβολή σου έκανα; Ποιο άλλο ιστολόγιο πρόβαλε την υποψηφιότητά σου -και μάλιστα με τόσους επαίνους- όσο το ιστολόγιο του φίλου σου του Παναγιώτη;

Αν παράλληλα με την καμπάνια της υποψηφιότητάς σου που ανέλαβα αφιλοκερδώς δυναμικά, προσκαλέσεις και τον Αγιατόλλαχ της "Κοινωνίας" να κάνει αγιασμό στο πολιτικό σου γραφείο, προβλέπω θεαματική επιτυχία στις εκλογές. 

Δεν αποκλείω να ξεπεράσεις ακόμη και τους 50 ψήφους.!

Των γονιών σου, της γυναίκας σου, των πεθερικών σου, των αδελφών σου, των συγγενών της γυναίκας σου και 2-3 άλλων. Ε δεν μπορεί! Θα υπάρξουν και 2-3 άλλοι.!

Δεν θέλουμε πια και συνωστισμό για την υποψηφιότητά σου. 50 ψήφοι είναι αρκετοί!

5 comments:

  1. Εμένα αγαπητέ συκοφάντη δεν με πληρώνουν ΞΕΝΑ ούτε εγχώρια ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. Τις δεσμεύσεις μου θα τηρήσω ως Ορθόδοξος Χριστιανός και άνδρας.

    Συνέχισε να συκοφαντείς! Είναι τιμή μου και καμάρι μου η λάσπη που εκτοξεύεις εναντίον μου, κατόπιν εντολών των αφεντικών σου!

    Φοβάσαι, φυσικά, μην χαλάσουν κάποιοι την «σούπα» σας! Ε λοιπόν, πάρτο απόφαση: Η σούπα αυτή ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, επειδη ειναι χαλασμενη και δηλητηριασε τον λαο!

    Μαζι με αυτην, ΘΑ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ και όσοι την μαγείρεψαν...

    ReplyDelete
  2. Και τα κέρδη από την έκδοση του νέου φιλοκαλικού τόμου; Σε κοτόπουλα θα πάνε;

    ReplyDelete
  3. Μητσάρα! Εγώ σε διαφημίζω και συ με βρίζεις. Σαν δεν ντρέπεσαι!

    ReplyDelete
  4. Μα αφού είναι «50 ψηφοι» γιατι λυσσας ετσι;

    Μήπως...;

    ReplyDelete
  5. Ρε συ Μητσάρα! Εγώ -ο δόλιος- ανέλαβα αφιλοκερδώς μάνατζερ της προεκλογικής σου εκστρατείας και συ με βρίζεις;

    ReplyDelete