Monday, May 19, 2014

ΟΤΑΝ Ο ΑΡΙΘΜΗΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ...



ΟΤΑΝ Ο ΑΡΙΘΜΗΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΟΥ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΕ...

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========

Χθες όλως ξαφνικά διαπίστωσα ότι ο αριθμητής του ιστολογίου μου είχε πάρει κυριολεκτικά φωτιά.

Ούτε ο διαχειριστής της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας New York Times να ήμουν.!

Χιλιάδες επισκέψεις σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Σε λίγες ώρες, το κείμενο που αφορούσε την εκδήλωση του ΠΑΧΟΚ για την "παρέλαση περηφάνειας"  των ομοφυλόφιλων, δέχτηκε πολλές χιλιάδες επισκέψεις. Οι αναγνώστες του κειμένου επισκέπτονταν το ιστολόγιο κατά δεκάδες ή και κατά εκατοντάδες κάθε λεπτό.! Ετριβα κυριολεκτικά τα μάτια μου από την έκπληξη. Αρκεί να αναφέρω ότι το σχετικό κείμενο σε ένα και μόνον 24ωρο διαβάστηκε περισσότερο από κάθε άλλο κείμενο που ανάρτησα τα τέσσερα χρόνια της λειτουργίας του ιστολογίου.! 

Οι πλείστοι αναγνώστες προέρχονταν από την Κύπρο και η πηγή της επίσκεψης τους ήταν το facebook. 

Η συνήθης αναλογία αναγνωστών Κύπρου- Ελλάδας του ιστολογίου είναι ένας αναγνώστης από την Κύπρο και 20 από την Ελλάδα, ενώ μόλις το ένα δέκατο των αναγνωστών προέρχεται από το facebook. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το τελευταίο 24ωρο οι αναγνώστες από την Κύπρο για όλες τις αναρτήσεις ήταν υπερτριπλάσιοι από την Ελλάδα με κύρια πηγή το facebook.!

Δεν ξέρω πώς να ερμηνεύσω την χθεσινή επισκεψιμότητα του ιστολογίου. Ως διατεταγμένη εκστρατεία εκ του πονηρού; Ως προσπάθεια να ματαιωθεί η εκδήλωση του ΠΑΧΟΚ; Ως επίδειξη δυνάμεως από τον ΛΟΑΤ; Ως ενδιαφέρον και προσπάθεια να υπάρξει εις βάθος διάλογος; Πάντως μου στάληκαν δεκάδες σχόλια σχεδόν στο σύνολό τους πολύ κόσμια.

No comments:

Post a Comment