ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΟΤΑΠΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ Ο π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΓΟΥΡΟΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========
Μετά τον έλεγχο της μικρότητας και της αήθειας να χαρακτηρίζει "βλάκες" όσους διαφωνούν μαζί του, θα ανέμενε κάποιος τον π. Αθανάσιο Λαγουρό να επανέλθει και να ανακαλέσει ενδεχομένως, να απολογηθεί ίσως, ή τουλάχιστον να σιωπήσει.
Αντί αυτού επανήλθε για να ζευγαρώσει τις ύβρεις με τη συκοφαντία.
Αφού, λοιπόν, ο ίδιος -εικάζουμε- δεν συγκαταλέγει τον εαυτό του στους βλάκες, είναι προφανές ότι αυτό οφείλεται στην αναμαρτησία του.
Εκφράζουμε την πιο ειλικρινή μας χαρά για το κατόρθωμα αυτό της αρετής και της σοφίας.
Το μόνο όμως έτσι που μας δυσκολεύει να πιστέψουμε ότι έφτασε σε αυτά τα μέτρα είναι το γεγονός ότι στη συνέχεια της περισπούδαστης θεολογικής ανάλυσης της βλακείας, δεν διστάζει να προχωρήσει στην απροκάλυπτη συκοφαντία.

Τι λέγει λοιπόν; Οτι ορισμένοι -λέτε να με συμπεριλαμβάνει στον κατάλογο;- βάζουν το προσωπείο της εμμονής στην Παράδοση και παρουσιάζονται λαύροι κατά του Οικουμενισμού αλλά το προσωπείο κάποτε πέφτει.
Πώς ακριβώς γνωρίζει ο καλός κληρικός ότι δεν είναι ειλικρινής η εμμονή μας στην Παράδοση και η αντίθεσή μας στον Οικουμενισμό;
Τι ακριβώς συνέβηκε ώστε "διηνήχθησαν οι οφθαλμοί του του συνιέναι" την υποκρισία μας όταν υποστηρίζουμε εμμονή στην Παράδοση ή πολεμούμε τον Οικουμενισμό;

Καλά! Αυτό μας αποδεικνύει υποκριτές όταν αγωνιζόμαστε υπέρ της παράδοσης και εναντίον του Οικουμενισμού;
Επειδή προφανώς αυτό είναι λογικά ανακόλουθο βάζω τον καλό λογισμό ότι η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι -ως αναμάρτητος ο π. Αθανάσιος-, θα απέκτησε και το διορατικό χάρισμα και μπορεί να βλέπει στα μύχια της ψυχής μας και να διακριβώνει ελατήρια τα οποία ακόμη και εμείς αγνοούμε.

Καλόν είναι να συνειδητοποιήσει ο καλός κληρικός ότι εν Ημέρα Κρίσεως εκτός από σκαιός υβριστής θα χρειαστεί να απολογηθεί και ως συκοφάντης, όρος -επαναλαμβάνουμε- που το Ευαγγέλιο αποδίδει στον Διάβολο.
No comments:
Post a Comment