Sunday, July 22, 2012

ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ


ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΗΤΑΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΛΑΙΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΙΣΣΑ


Του Theo

====================


Αγαπητέ Ιωάννη,

Είμαι ο συντάκτης του άρθρου για την αγία Σοφία που αναρτήθηκε στο "Αηδόνι". Εύχομαι κι εγώ ο Κύριος να ελεήσει τους υπευθύνους των διαιρέσεων, και εμάς να μας φωτίζει με το Παναγίο Πνεύμα Του.

Προς αποκάτασταση της αλήθειας, σε πληροφορώ πως ο υποστράτηγος ε.α. Χρήστος Φατούσης, που γνώριζε την αγία για χρόνια, διαψεύδει όσα ισχυρίστηκε γι' αυτήν ο Κυπριανός, για την κουρά της, τη σχέση της μαζί του και τη μυστηριακή κοινωνία με τους Γ.Ο.Χ.

Εξάλλου, πώς είναι δυνατό η αγία να "εκάρη νομίμως καί κανονικώς μοναχή", όπως ισχυρἰζονται οι "Ενιστάμενοι"; Όποιος γνωρίζει λίγο από Κανονικό Δίκαιο, καταλαβαίνει ότι δεν είναι δυνατόν ούτε έγκυρο ένας ιερομόναχος από την Αττική να κείρει μια μοναχή στην Καστοριά, χωρίς γνώση και άδεια του οικείου επισκόπου.

Παρακάτω παραθέτω μια σύνοψη των μαρτυριών για την αγία, στις οποίες πουθενά δεν φαίνεται πως ήταν μοναχή, ούτε παλαιοημερολογίτισσα, αλλά το αντίθετο:

Μαρτυρίες όσων τη γνώρισαν εν ζωή

σεβ. κ. Θεοκλήτου, μητρ. Φλωρίνης, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 5-4-2011

αρχιμ. Νικηφόρου Μανάδη, αρχιερατικού επιτρόπου Εορδαίας της Ι. Μητροπόλεως Φλωρίνης, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 6-3-2011, όπου γράφει: «Στα χρόνια αυτά της ασκήσεώς της μέχρι και της τελευτής της εκκλησιαζόταν, κοινωνούσε και εξομολογούνταν στους ιερείς της Μητροπόλεως Καστορίας οι οποίοι λειτουργούσαν στο μοναστήρι. Την δε εξόδιο ακολουθία της ετέλεσαν ιερείς των Μητροπόλεων Καστορίας και της γείτονος Φλωρίνης.»

Στέργιου Ν. Σάκκου, καθηγ. Πανεπιστημίου, αχρονολόγητη

Χρήστου Φατούση, υποστράτηγου ε.α. (1998)

Άννας Τρύπη-Μάντη, άρθρο στην εφημερίδα «Κλεισούρα», Μάρτιος 2001, με τίτλο «Αφιερωμένο στην γερόντισσα Σοφία»

Βασίλη Γιαννακόβα, άρθρο στην εφημερίδα «Ελευθερία», 19-2-2009, με τίτλο «Σοφία Χοτοκουρίδου: Μια ξεχασμένη λαϊκή ασκήτρια»

Αναστάσιου Γκοσιόπουλου από την Κλεισούρα, επιστολή προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 7-5-2011


Μαρτυρίες για θαύματα μετά την κοίμησή της

Επιστολή της Γερόντισσας Εφραιμίας, Καθηγουμένης της Ι. Μονής Γενεθλίου της Θεοτόκου Κλεισούρας προς τον σεβ. μητρ. Καστορίας κ. Σεραφείμ, 9-[δεν διακρίνεται ο μήνας]-2011, όπου καταγράφονται 21 μαρτυρίες για θαύματα και εμφανίσεις της Αγίας: από

Ζαχαρούλα Κορακάκη από Θεσσαλονίκη,

Κωνσταντίνο και Ευδοξία Σταμίδη, από Ν. Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης,

ανώνυμο παιδάκι,

Δημήτρη από Καβάλα,

από Γ.Π. και Μ.Μ,

Βαΐα Σταμκοπούλου από Σέρβια Κοζάνης,

Βασιλική από Λέχοβο Φλώρινας,

Ε. Τ. από Θεσσαλονίκη,

Ευαγγελία Μαστροσάββα από Αθήνα,

Σοφία Ποντίκα από Θεσσαλονίκη (δεν θυμόταν το όνομά της, την επικαλέστηκε στην προσευχή της, ρωτώντας την πώς τη λένε, κι άκουσε την απάντηση: «Σοφία με λένε»),

Άννα Εφραιμίδου από Βέροια,

Σοφία Μεθενίτη από Αττική,

Κυριάκο και Χρυσή Τιμπέλλου από Βέσελινγκ Γερμανίας,

Θεοδόση Τσιφλάκο από Χαλκίδα,

Αθηνά Ρήγα από Πειραιά,

Ευαγγελία Τσαρουχά από Θεσσαλονίκη,

Αθηνά Ιωαννίδου για τον θείο της Σωτήριο Μητσιούλη από Καναδά,

Αντίκλεια Σπυροπούλου από Κομνηνά Πτολεμαΐδας (θαύμα που έγινε το 1969), Ειρήνη από Λέχοβο Φλώρινας,

Ζωή από Αθήνα, γεννημένη στην Κλεισούρα (θαυμαστό γεγονός της Αγίας εν ζωή).

Ιερέως Χρήστου Μεσημέρη από την Καστοριά, 8-4-2011

Αθηνάς Ζαχαριουδάκη από Άγιο Χριστόφορο Πτολεμαΐδας, 1998

Μαρίας Μπλάνα από Καταχά Πιερίας, Φεβρουάριος 1999

Βασιλικής Ευταξιάδου από Πτολεμαΐδα, 1999

Χριστίνας Μητσάογλου από Βέροια, 1999

Συμέλας Καπλανίδου από Πτολεμαΐδα

Σοφίας Γιώτα

Νιόβη Κούση

Αναστασίας Τοπάλη, Καρδιά Πτολεμαΐδας


No comments:

Post a Comment